Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj01.05.2009, 18:01 (UTC)    
Mesaj konusu: css alt sayfa

arkadaşlar css'de alt sayfaları nasıl yükleyebilirim anlatabilirmisiniz
Mesaj01.05.2009, 22:10 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: css alt sayfa

haberline yazmış:
arkadaşlar css'de alt sayfaları nasıl yükleyebilirim anlatabilirmisiniz


alt sayfaları yüklemek mi Question
______________

Mesaj02.05.2009, 07:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

Açıksası ben nedemek isdediğini anlayamadım ,
sorununu birazdaha açarsan sana yardımcı olabiliriz , iği eylenceler.
______________
Mesaj02.05.2009, 07:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

anasayfayı tasarım ayarlaraından oluşturdum ama diğer sayfaları nasıl oluşturucaz..
Mesaj02.05.2009, 09:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarım Ayarlamak sa Yaptığın Tasarım Her Sayfada Geçerli Olur / Yeni Sayfa Açmakda Sayfalarımı Değiştir - yeni başlık ekle Wink
______________
Site Değerlendirme | Site Tanıtma | Photoshop Css-Web Tasarımı Yapma | Photoshop Css-Web Tasarımı Yapma Forum
Mesaj02.05.2009, 11:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben haber sitesi yaptım anasayfayının html kodlarını tasarım ayarlarının altı ve ustu menusune gırerek bu sayfayı ayarladım ama diyelim ki spor sayfasının html kodlarını nereye gırmeme gerekıyor.. Sayfalarımı degistirden girdigimde anasayfanın bozuldugunu görüyorum..
Mesaj02.05.2009, 11:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaşlar aynı sorun bendede var css de alt sayfa yapabiliyormuyuz?
______________

Mesaj02.05.2009, 12:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

yardım eden yokmu?
______________

Mesaj02.05.2009, 12:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

CSS de Alt Menü Nasıl Yani Bir Şey Anlamadım Crying or Very sad
Mesaj02.05.2009, 16:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

ana sayfayı tasarım ayayrları bölümünden hallettik tamam.. peki diğer sayfalar nasıl oluşturulacak..
Mesaj03.05.2009, 19:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

Idea
en baştan yanlış yapmışsınız siz.
her hangi bir sayfa tasarım ayarlarından oluşturulmaz.
tasarımın üzerindeki yazı bölümüne, sayfa içeriğinin başlayacağı noktaya kadar ki kodlar eklenir.
tasarımın altındaki yazı bölümüne, sayfa içeriğinin bittiği noktadan itibaren kalan kodlar eklenir.
yeni sayfayı, sayfaları değiştir'e girip oluşturursunuz.
ana sayfa dahil oradan düzenlenir sayfalar.
tasarım ayarlarıyla oynamak gerekmiyo bu durumda.
sadece yeni sayfa oluşturup düzenliceksiniz.
tasarım ayarlarında herhangi bir sayfanın içerik kodu bulunmamalı.
tasarım ayarları, genel anlamıyla, sitenin üst ve alt bölümlerini düzenlemek için kullanılır.
______________

Mesaj05.05.2009, 20:48 (UTC)    
Mesaj konusu: LÜTFEN DİKKAT

ÖNERİLERİNİZE İHTİYACIM VAR



______________
SÜLEYMAN TOPCU
Mesaj06.05.2009, 18:34 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: css alt sayfa

haberline yazmış:
arkadaşlar css'de alt sayfaları nasıl yükleyebilirim anlatabilirmisiniz


Alt sayfa falan yapacaksan tree menü gibi birşey kullanmalısın.Onuda kendin yapacaksın zaten yani linkleri kendin ayarlayacaksın.Ama cssde senin bedava-sitemden yaptığın alt sayfalar sen menünü yapmadıktan sonra görünmez.

Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu