Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj07.06.2009, 10:30 (UTC)    
Mesaj konusu: Siteme CSS tasarım

Arkadaşlar eğlence,müzik msn vb. içerikli gençlik portalı olan siteme böyle renkli fun css tasarım lazım. bunu yapabileck olan var mı? tasarım karşılığında sitemde 1 ay banner reklam ve 10 kontör vercem. Var mı tasarım yapacak?

not: özgün tasarım olması lazım. başka siteden alıp tr.gg ye uyarlayıp vermeyin. bn birçok siteye baktım kendime göre bulamadım

konuşmak için ekleyin:

ugurrr_gs_95( at )hotmail.com
Mesaj07.06.2009, 10:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

İnceleyiniz.
Arrow http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=25697
______________
Atatürk diyor ki "Beni unutturmak isteyenler olabilir."
Mesaj07.06.2009, 11:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

ben kendi isteklerim göre istiyorum bi de şu ana kadar yüzlerce gezdim olmuyo Razz bulamadım istediğimi
Mesaj07.06.2009, 12:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeşim milletin işi yok sana tasarım mı yapacak bide hediye veriyo 1 aylık banner 10 kontor sen o siteyi sil ben sana verim bunları
Mesaj07.06.2009, 12:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Peki Tasarım Free Css Teplates Ler Olabilir mi ?

Çünkü Kimse Size Ayretten Tasarım Yapma Taraftarı Değil
______________
Mesaj07.06.2009, 15:44 (UTC)    
Mesaj konusu: yunus siten çoooooooooook güzel olmuş

yunus siten çoooooooooook güzel olmuş nasıl yaptın????????????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Surprised Sad banada yap Sad Sad
Mesaj07.06.2009, 15:49 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: yunus siten çoooooooooook güzel olmuş

haratoyun yazmış:
yunus siten çoooooooooook güzel olmuş nasıl yaptın????????????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Surprised Sad banada yap Sad Sad

KOnuya Uyalım Lütfen.....
______________
TR.GG DIŞI REKLAM YASAK ! (GOKSEEN)
Mesaj08.06.2009, 09:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

vazgeçtim tamam
Mesaj08.06.2009, 09:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

ben 20 kontöre yaparım
Mesaj08.06.2009, 14:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arrow Forumda MSN Adresi Vermek Yasaktır!
______________
Bilgi-Matik
Mesaj08.06.2009, 16:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

profilde zaten verirsen görünüyo... Razz

bu arada tmm yap konuşalım msn de
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu