Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj14.06.2009, 18:18 (UTC)    
Mesaj konusu: Üst Menü

arkadaşlar siteme transparan üst menü iconları yapanın linkini veya bannerinin ana sayfamda yayınlıcam.
olması gerekenler:
Arrow Ana Sayfa
Arrow Nedir MaximumTest?
Arrow Üye Ol
Arrow Üye Girişi
Arrow Ziyaretçi Defteri
Arrow İletişim

tabiki resimli olmaları gerekli..
dediğim gibi yapanın banneri yada linki ana sayfada..
ama yeni tasarıma geçip üst menüyü eklediğim zaman eklicem..
zaten tasarım için bi tek üst menü kaldı..
hadi kolay gelsin..
______________
Mesaj14.06.2009, 18:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Question
______________
Mesaj14.06.2009, 18:27 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Üst Menü

maximumtest yazmış:
arkadaşlar siteme transparan üst menü iconları yapanın linkini veya bannerinin ana sayfamda yayınlıcam.
olması gerekenler:
Arrow Ana Sayfa
Arrow Nedir MaximumTest?
Arrow Üye Ol
Arrow Üye Girişi
Arrow Ziyaretçi Defteri
Arrow İletişim

tabiki resimli olmaları gerekli..
dediğim gibi yapanın banneri yada linki ana sayfada..
ama yeni tasarıma geçip üst menüyü eklediğim zaman eklicem..
zaten tasarım için bi tek üst menü kaldı..
hadi kolay gelsin..


fake sana tasarımı 20 kontör'e satmış dogrumu Razz
______________
Mesaj14.06.2009, 18:29 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Üst Menü

xxxkod yazmış:
maximumtest yazmış:
arkadaşlar siteme transparan üst menü iconları yapanın linkini veya bannerinin ana sayfamda yayınlıcam.
olması gerekenler:
Arrow Ana Sayfa
Arrow Nedir MaximumTest?
Arrow Üye Ol
Arrow Üye Girişi
Arrow Ziyaretçi Defteri
Arrow İletişim

tabiki resimli olmaları gerekli..
dediğim gibi yapanın banneri yada linki ana sayfada..
ama yeni tasarıma geçip üst menüyü eklediğim zaman eklicem..
zaten tasarım için bi tek üst menü kaldı..
hadi kolay gelsin..


fake sana tasarımı 20 kontör'e satmış dogrumu Razz

kendisi mi dedi Razz
______________
Mesaj14.06.2009, 18:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

ama reklam karşılığı bedava verdi Razz
zaten yazıo altta "Fakedesign Yapımı" diee Razz
______________
Mesaj14.06.2009, 18:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Question Question Question Question Question Question
Question Question Question Question Question
Question Question Question Question
Question Question Question
Question Question
Question
______________
Mesaj16.06.2009, 14:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Question
Question
Question
Question
Question
Question
______________
Mesaj16.06.2009, 14:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu free tasarım free tasarıımımı 20 kontöre sattı Very Happy
Mesaj16.06.2009, 14:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

matematikcimm yazmış:
bu free tasarım free tasarıımımı 20 kontöre sattı Very Happy

Question
anlamadım Very Happy
______________
Mesaj16.06.2009, 14:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

Question Sad Embarassed
______________
Mesaj16.06.2009, 14:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

yooo 20 kontöre satmadm.
Mesaj16.06.2009, 14:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bana Öyle Demiştin
______________
Mesaj16.06.2009, 15:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

konu tartışma ortamına dönmesin..
ben sadece bir istekte bulundum..
______________
Mesaj16.06.2009, 15:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

3 köntüre yaparım Wink
______________
Mesaj16.06.2009, 15:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

diyorya tasarım satmış diye bu tasarım free tasarım yani satılmazki saten kodları hackerfriendde var
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu