Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj17.06.2009, 12:33 (UTC)    
Mesaj konusu: bana oy veren siteleri siteme eklicem

http://yaris-kent.tr.gg/Oyla.htm
bu adreste bana oy veren siteleri siteme eklicem karşılıksız
nezamn eklenir die sorarsanız en geç yarın
______________
Mesaj17.06.2009, 14:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

verdim Wink
www.maximumtest.tr.gg
ana sayfada ekliyim ama bi daha eklersin Very Happy
______________
Mesaj17.06.2009, 15:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

bende verdim Wink
______________
Mesaj17.06.2009, 15:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Oy Verdim...
Kod:
www.bilgi-matik.tr.gg
Mesaj17.06.2009, 16:46 (UTC)    
Mesaj konusu: slm

saolun oylarınız için islam tarihi eklendi
______________
Mesaj17.06.2009, 16:46 (UTC)    
Mesaj konusu: dadasd

bilgi-matik eklendi
______________
Mesaj17.06.2009, 18:51 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: slm

oyuncity58 yazmış:
saolun oylarınız için islam tarihi eklendi

islamanahtari olucak Wink
______________
Mesaj17.06.2009, 18:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

oy verdim www.matematikcimm.tr.gg bi de kanka takas yapacaktık
Mesaj17.06.2009, 19:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

oy verdim..
bol şans linkim

www.xxxkod.tr.gg

______________
Mesaj17.06.2009, 19:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş ben oy verdimde biri yalan söylüyo çünki oy veren sayısı orada 5 diyo buradada 5 kişi ben oy verdim diyo ee adam kendisine oy vermesinmi kendiside oy verdiyse 6 kişi olması lazım orada neden 5 kişi yazıyo ki kesin kendisine oy vermiştir
Mesaj17.06.2009, 19:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu arada yarışmanın anasayfasına bakın yarışma bitmiş oyuncity58 4. olmuş oyuncity yazılı ama yanlış yazmışlar
Mesaj17.06.2009, 19:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

yarışma bittiyse nie oy verdik ki Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
Mesaj17.06.2009, 19:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mr. Green
Mesaj17.06.2009, 19:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

heralde yarışmanın bittiginden kendisinin bile haberi yok Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
Mesaj18.06.2009, 13:34 (UTC)    
Mesaj konusu: fasf

siteleriniz eklendi hayrılı olsun saolun
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu