Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj05.07.2009, 15:28 (UTC)    
Mesaj konusu: Vücut Geliştirme

EVDE ÇALIŞMA

Bu sayfayı sizden gelen talep doğrultusunda hazırladım.Elbette herkes bir spor salonuna gidecek parayı veyahut zamanı bulamayabilir. Belki inanmayacaksınız ama ben neredeyse iki senedir bir salona gidemiyorum.Tabii ki bu demek değildir ki spor salonlarına gitmek gereksiz.Fakat şartlar elvermeyince mecbur kalıyorsunuz.Yeter ki insanın içinde gerekli azim olsun.

Ama gerekli aletler olduktan sonra temel hareketlerin hepsini evde yapabilirsiniz.Bunlar nedir?Elbette bir halter,iki dumbell ve de bir sehpa. Bizde sıkça yay,bük bük .. gibi gereksiz alet kullanımı yaygındır. Sakın ola bunlarla boşuna zamanınızı ve enerjinizi harcamayın. Eğer halteriniz yoksa bunun yerine klasik içine beton dökülmüş teneke kutular kullanabilirsiniz.Ya da içine su,kum,çakıl.. doldurulmuş kaplar kullanılabilir.Önemli olan kaldırılabilecek bir ağırlık olsun.İşin temeli: kaslarınızı zorlamaya çalışmak.Örneğin ben bar'ın üstüne kardeşimi oturtuyorum.Evde yapabileceğiniz en iyi hareketler: şınav,barfiks,dips(iki sandelye arasında )ve mekiktir.Bunlarla çok iyi bir vücut yapabilirsiniz.

Şınavda baskıyı arttırmak için sırtınıza ağır bir sırt çantası geçirin,arkadaşıınız sırtınıza ayağı ile bassın ya da hafif birini sırtınıza oturtturun. Barfikste yine sırt çantası kullanılabilir ya da belinize ağır bir şeyler bağlayıp sarkıtın.Aynıları dips'te de geçerli.Yalnız hareketler statik olmasın.Değişik teknikler kullanın.Mesala şınav'da omuzdan geniş tutarsanız yan göğüsler(pactorals major),dar tutarsanız iç göğüsler(pactorals minor) çalışır,.Veya kaldırış hızlarıyla oynayın.Barfikste dar tutarak bicep'i,geniş tutarak kanatları (latissmus dorsi) çalıştırabilirsiniz.Dirseklerinizin arasına bir yastık sıkıştırarak kelebek hareketini yapabilirsiniz.Pazu için kolunuzu kaldırırken diğer kolla aşağıya itin.Eğer bir yardımcınız varsa çok rahat edebilirsiniz.Bara elleriyle basttırarak ağırlığı arttırabilir. Burada bar herşey olabilir.Bir havlu,sopa..Yeterki hayal gücünüzü kullanın.Sizi zorlayabilecek herşey çalışma da kullanılabilir.Su bidonları,ocak tüpü,koltuk..Yalnız teknik çok önemli.Unutmayın eğer çalışmadan sonra hedef kasta herhangi bir yorgunluk belirtisi yoksa bu demektir ki boşuna manyak gibi evdeki eşyaları kaldırıyorsunuz.

Yoğunluğu arttırmak:

Hızı yavaşlatmak:Normalde tek şınav 2 saniyede çekiyorsanız, 5-10 saniyede çekmeyi deneyin.
Dinlenme zamanlarını azaltmak:1 dk. yerine 30 sn. olabilir.
Süper setler:İki ayrı egzersizi aralıksız uygulamak.
Yarım tekrarlar:Tükendiğiniz zaman ağırlığı oynatabildiğiniz kadar oynatmak.
______________
Mesaj05.07.2009, 15:34 (UTC)    
Mesaj konusu: Casmın

kasının boyu 6 cm olan varmı
______________
Mesaj05.07.2009, 15:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben bi aralar vücut çalışıyordum fakat daha sonralar yoğunluktan doalyı uğraşamadım malesef.
______________

Mesaj05.07.2009, 15:43 (UTC)    
Mesaj konusu: BİLEK GÜREŞİNDE

arkadaşlar vallahi ben bilek güreşinde çook iyiyimdir bileğimi bükeceği tanımıyorum.
______________
Mesaj05.07.2009, 15:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

platons yazmış:
arkadaşlar vallahi ben bilek güreşinde çook iyiyimdir bileğimi bükeceği tanımıyorum.


Ben de berbatımdır.En zayıf kısıyı bıle yenemem.Tartıstıgım kısıler hemen bılegımı sıkar.Bırının sacını cektıysem o kısı benım sacımı cekmek yerıne hemen bılegımı alır ve sıkar.. Very Happy
______________


Şeval deel,Şevval!
Mesaj05.07.2009, 15:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Neutral Çok zor yaw. Dün şınav çekeyim dedim Very Happy 3'te tıkandım
______________
Mesaj05.07.2009, 15:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

sekmen-ailesi yazmış:
Neutral Çok zor yaw. Dün şınav çekeyim dedim Very Happy 3'te tıkandım


Ben 3e gelemıyorum be .D
______________


Şeval deel,Şevval!
Mesaj05.07.2009, 15:50 (UTC)    
Mesaj konusu: 1 dakikada

VALLAHİ YALAN SÇYLEMİYORUM 1 DAKİKADA 38 ŞINAV ÇEKTİM TOPLAM REKORUMDA 16((((( BARFİKS REKORUM DA 39 DAKİKADA 19
______________
Mesaj05.07.2009, 15:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

3 mü? Razz harbi den sizin biraz çalışmanız lazım..Yoksa kendinizi koruyamazsınız valla.

en azından bi 20'ye ulşamaya çalışın Razz

______________

Mesaj05.07.2009, 16:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

slm

şınaw çekiyorum 20-25 arası ve vücudumu çok iyi yapmak istiyorum ailemin ve çevremin söylediğine göre biraz sayıfım ve vücut yapmak istiyorsan kilo almalısın diyorlar ne kadar doğru bu?
______________
Mesaj05.07.2009, 20:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

bonjuan1 yazmış:
3 mü? Razz harbi den sizin biraz çalışmanız lazım..Yoksa kendinizi koruyamazsınız valla.

en azından bi 20'ye ulşamaya çalışın Razz



Allaha şükür koruyoruz kendimizi Very Happy Bizde vücut olmasada arkadaşlarda var Very Happy
______________
Mesaj05.07.2009, 21:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

sekmen-ailesi yazmış:
bonjuan1 yazmış:
3 mü? Razz harbi den sizin biraz çalışmanız lazım..Yoksa kendinizi koruyamazsınız valla.

en azından bi 20'ye ulşamaya çalışın Razz



Allaha şükür koruyoruz kendimizi Very Happy Bizde vücut olmasada arkadaşlarda var Very Happy



Mr. Green Mr. Green Mr. Green


bnm genellikle bacağımdaki bilekler kuvvetlidir futbol oynadığım için Razz .ama kolda iyi sayılır
______________

SİTEMİZE GİTMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Mesaj06.07.2009, 07:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bende bir aralar yapıyordum.3-4 hafta şınav falan çektim,kol kaslarım 2 cm büyüdü. Smile
______________


Mesaj06.07.2009, 07:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

c-strike15 yazmış:
slm

şınaw çekiyorum 20-25 arası ve vücudumu çok iyi yapmak istiyorum ailemin ve çevremin söylediğine göre biraz sayıfım ve vücut yapmak istiyorsan kilo almalısın diyorlar ne kadar doğru bu?

Genellikle protein ve karbonhidrad almalısınız.
______________


Mesaj06.07.2009, 13:32 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Casmın

platons yazmış:
kasının boyu 6 cm olan varmı



Dahada fazla benim resmimi koyabilirim
______________




Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu