Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  

Bu Sayfada Anlatılanlara Katılıyormusun?
Evet! Hem de Kesinlikle
  100%
[ 8 ]
Kısmen Doğru
  0%
[ 0 ]
Hayır! Kendi uydurmalarınız
  0%
[ 0 ]
Toplam Oylar : 8

Yazar Mesaj
Mesaj08.07.2009, 08:06 (UTC)    
Mesaj konusu: Forum Kullanıcıların Dikkatine!

Merhaba değerli arkadaşlar;

Eğer sizde artık hangi forumu açtığınızda forumu kirleten birisini görüyorsanız.

heryerde aynı mesajı yazanı görüyorsanız

Heryerde sırf hitim artsın diye biten konulara cevap yazıp görüyorsanız

ikidebir sizlere ÖM ile site reklamı yapandan sıkıldıysanız.

artık bu kişilerden bu tür davranışlarını bırakmalarını ve bedava-site(miz)'in ilk yılındaki gibi herkes abi kardeş [kanka gibi kelimelr yoktu] herkes herkese saygındı! Forumda afedersiniz salak gibi en düşük küfür ebabındaki argolar bile geçmezdi.

Yani Hepinizi çok seviyoruz . Ama Ben Eski Bedava-site(miz)'i istiyorum. Artık uyanıkça davrandığını sanan kuıllanıcıları üzülerek istemiyorum diyorum.

Lütfen bu konuyla ilgili gerçek düşüncelerinizi yazmanızı bekliyorum.

Sayın Cüneyt hocam Lütfen bu forum için sizin düşünceleriniz ufkumuzu açmamaıza yardımcı olacaktır. Saygılar...

Tüm Bedava-Site(m)'e iyi günler diliyorum...
Mesaj08.07.2009, 08:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eklemek grekirse bende kendini admin sanıp, ikidebir başlıkların altınabaşlıkla alakası olmayan; uyarsa dahi aslında hiç bir işe yaramayan yorumlar yazılar yazılmasından nefret ediyorum. Eğer bir kişi uyarılacaksa ki bu kullanıcıya kalmışsa yani artık bu kadar düşmüşsek bu ö.m. yoluyla yapılmalı en azından başlığın altı kirletilmemiş olur.
______________
Google Play Developer
Mesaj08.07.2009, 08:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba değerli arkadaşlar;

okanizm yazmış:
Eklemek grekirse bende kendini admin sanıp, ikidebir başlıkların altınabaşlıkla alakası olmayan; uyarsa dahi aslında hiç bir işe yaramayan yorumlar yazılar yazılmasından nefret ediyorum. Eğer bir kişi uyarılacaksa ki bu kullanıcıya kalmışsa yani artık bu kadar düşmüşsek bu ö.m. yoluyla yapılmalı en azından başlığın altı kirletilmemiş olur.


TebrikE derim Senikardeşim aynı şekilde ben düşnüyorum. Öm ile dediğin gibi uyarın hatta yazdıkları paylaşımlara hiç cvp vermeyniki birdaha açamasınlar!

Tüm Bedava-Site(m)'e iyi günler diliyorum...
Mesaj08.07.2009, 13:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

sizlere sonsuz kere katılıyorum
______________

SİTEMİZE GİTMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Mesaj08.07.2009, 14:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben de bazen yapıyorum bu tür hataları ama hatasız kul olmas bence de hata olunca ÖM'den bildirilmelidir...
______________


http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=112228 >>>>>> Sen Yoksan Bir Kişi Eksiğiz | Seni de Bekleriz!!!!
Mesaj08.07.2009, 14:44 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar...

Ben geçen gün bir üyeye bir kaç defa yazdım. Özel mesajdan. Dışarıda rezil olmasın diye. Hemde herkesin tanıdığı biri. İnsan havalanıyor demekki fazla hit oluncada. Küfürü bastı...
______________
Sitemizde Sınırsız ve Karşılıksız Link Ağı Bulunmaktadır.
Katılmak ve Ayrıntılı Bilgi İçin www.herkeseyarar.tr.gg
Mesaj08.07.2009, 17:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel Konuya Deginmişsin
______________
Mesaj08.07.2009, 18:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

namazvebiz yazmış:
Güzel Konuya Deginmişsin


Benim de uyarma gibi hatalarım var ama mesaj sayım artsın diye yapmıyorum.O tip Görüntülerden Sıkıldığım için ama özelden yollayacağım artık aklma gelmemişti özelden uyarmak teşekkürler arkadaşlar
______________
sanadestek.tr.gg

Güncel Konular
Mesaj08.07.2009, 18:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bende başlıkların altına uyarıyorum bence bu devam etmeli çürnkü bilmeyen arkadaşlar oraya girip o linke tıklayarak kuralları görebilir yoksa yeni gelen kuralları bilmeyen biri bakacak foruma aha bak yarışma duyuruları var vpromosyon bölümünde ben de yapayım diyebilir bu bir örnekti bu düşüncenize ben açıkcası karşıyım.
______________

Arrow Ethical Hacker Arrow Professional Web Designer
Mesaj09.07.2009, 07:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba değerli arkadaşlar;

Öncelikle Hepinizin Bu Nazik Ve öz eleştirilerinden dolayı tşk ederim.

Bir konuya daha değinmek istiyorum. Örneğin Promosyon Bölümü Gelen giden "100 tane site linki alınacaktır./ 1000 tane site linki alınacaktır vs vs.."

Buna çözüm olarak [Öneri sayfasınada ekleyeceğim] Promosyon Bölümünde sabit ama yorum yapılabilen bir başlık açılsın. ve Sitesinde reklam alıcak olan kişiler sitesini ekleseler. ve sitesini ücretsiz yayınlamak isteyende o sitelere girip kendisi bannerini yada linkini eklese çok daha hoş olur forumda kocamn güzel bir başlığı yeniden kazanmış olur.

Tüm Bedava-Site(m)'e iyi günler diliyorum...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu