Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  

Uzaylılara İnanıyormusunuz ?
Evet
  65%
[ 15 ]
Hayır
  34%
[ 8 ]
Toplam Oylar : 23

Yazar Mesaj
Mesaj25.07.2009, 11:34 (UTC)    
Mesaj konusu: ...........Uzaylılara İnanıyormusunuz ?

Evet Arkadaşlar Uzaylılara Kaç Kişi İnanıyor,Kaç Kişi İnanmıyor

Anketten Sonuçlara Bakıcaz


Yukarıdan Anketi Oylayın Lütfen
______________
Very Happy
Mesaj25.07.2009, 11:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşım boş konu açma lütfen,bunu daha önce acmıslardı senin konundan bickac altta ''2012''

Konu kilit lütfen
Selametle
______________
Oyunmersin ( 1 Aralık 2011 ) Yılbaşı Günü Muhteşem Dönüş ve 10.000 den fazla oyunla ailecek vakit geçirmeniz için ortam hazırlıyor !!!
Mesaj25.07.2009, 11:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

oyunmersin yazmış:
Arkadaşım boş konu açma lütfen,bunu daha önce acmıslardı senin konundan bickac altta ''2012''

Konu kilit lütfen
Selametle


O Konu Kıyametle İlgili...Sadece Anketi Uzaylılarla İlgili Yani Konular Farklı...Eğer Mod.lar Yanlış Oldugunu Düşünüyorlarsa Kilitleyebilirler Wink
______________
Very Happy
Mesaj29.07.2009, 15:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

7 Kişi Uzaylılara İnanıyor

3 Kişide İnanmıyor

Anketi Oylamaya Devam Arkadaşlar
______________
Very Happy
Mesaj29.07.2009, 15:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

yalnız değiliz Wink
______________

Mesaj29.07.2009, 15:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

bonjuan1 yazmış:
yalnız değiliz Wink


Evet Mr. Green
______________
Very Happy
Mesaj29.07.2009, 15:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

ben hiç bir şekilde inanmıyorum Razz çıksalar tee ne zaman çıkarlardı kac senedir cıkmıyor Very Happy hiç uzaylı görmedim valla Very Happy
______________
Mesaj29.07.2009, 15:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

tekfurdag yazmış:
ben hiç bir şekilde inanmıyorum Razz çıksalar tee ne zaman çıkarlardı kac senedir cıkmıyor Very Happy hiç uzaylı görmedim valla Very Happy


biz her gün görüyoruz Mr. Green Mr. Green
______________

Mesaj29.07.2009, 15:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

Koca Bir Evren Sadece İnsanlar İçin Yaratılması Biraz Saçma Olur Diye Düşünüyorum...
______________
Mesaj29.07.2009, 16:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

inanmammı geceleyin sahilden eve dönüyodum uzay gemisi gördüm ama çok net deildi (burdan sonrası sallama)Eve beni onlar bıraktı kanki oldun gecerken banada uğruyolar








inanıyorummm
______________
Mesaj29.07.2009, 16:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

googledan 51.bölge hakkında bilgi almanızı öneririm..
amerikanın bu denli geniş ve güçlü teknolojiye,silahlara,uçaklara sahip olmasını anlayabilirsiniz..
Mesaj29.07.2009, 17:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

tekfurdag yazmış:
ben hiç bir şekilde inanmıyorum Razz çıksalar tee ne zaman çıkarlardı kac senedir cıkmıyor Very Happy hiç uzaylı görmedim valla Very Happy


Unutma Bizde Uzaylıyız Mr. Green
______________
Very Happy
Mesaj29.07.2009, 17:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet ben sizi hep handırıodum mesela bizim sülale

Buda benim
______________
Mesaj29.07.2009, 17:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

www-kral yazmış:
evet ben sizi hep handırıodum mesela bizim sülale

Buda benim

hahahha süper aile Mr. Green
______________
Very Happy
Mesaj29.07.2009, 17:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

EVET ARKADAŞLAR YENİ BULDUGUM VİDEOYU HEMEN PAYLAŞIM DEDİM

UZAYLI OTOPSİ VİDEOSU


http://www.youtube.com/watch?v=SlHLlkpr0-Y&eurl=http%3A%2F%2Fit%2Etruveo%2Ecom%2Fuzayl%C3%84%C2%B1%2Dotopsisi%2Fm%2F1219561281&feature=player_embedded
______________
Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu