Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj31.07.2009, 16:09 (UTC)    
Mesaj konusu: Yardım !!

Mesaj31.07.2009, 16:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben sana özel mesjal ada belirttim.Dafont.com a git bulursun...
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Mesaj31.07.2009, 16:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ya Özelden Söyle Saatlerce Onu mu Arıcam Bare Baş Harfini Söyle
Mesaj31.07.2009, 16:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

hyperend yazmış:
Ben sana özel mesjal ada belirttim.Dafont.com a git bulursun...


yardımcı olmus ya arkadaş.
Mesaj31.07.2009, 16:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj da dedi di ben onu iki saat'e Buldum Veremem
Mesaj31.07.2009, 16:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sen Biliyormusun ?
Mesaj31.07.2009, 16:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşım ben best-dream in tüm font tasarım vs herşeyini özenle yaptım.Fontlarını günlerce aradım buldum.Sende bulabilirsem elbet..
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Mesaj01.08.2009, 15:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tmm Sus
Mesaj01.08.2009, 15:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

versen ölürsün nede olsa ...
Mesaj01.08.2009, 16:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu tarz konuşmalarla hiç bir yere varamassın..hyperend sana yardımcı olmuş sen burda 2 saat cevap bekleyeceğine o siteden bulmuştun belkide..
______________
Business Web Me! - www.webme.com
Mesaj01.08.2009, 16:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

o fontlarda bize gökten inmedi

dafont.com a gir ara bul...
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Mesaj01.08.2009, 16:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Boş ver bu adama iyilik yaramaz...
______________
.fear{display:none;}
Mesaj01.08.2009, 17:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

O bir Sans Serif Modelidir.
Sans Serif katagorisini Araştırmalısın.
______________
.fear{display:none;}
Mesaj02.08.2009, 10:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

hyperend yazmış:
o fontlarda bize gökten inmedi

dafont.com a gir ara bul...

yani..Arayan Bulur Mevlasınıda Belasınıda Font'unuda (:
______________
Business Web Me! - www.webme.com
Mesaj02.08.2009, 10:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

Alıntı:
yani..Arayan Bulur Mevlasınıda Belasınıda Font'unuda (:


hehe aynen Very Happy Mr. Green
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu