Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj02.08.2009, 09:00 (UTC)    
Mesaj konusu: Üyelik hakkında yardım..

Merhaba Arkadaşlar..

Arkadaşlar ben siteme üyelik sistemi yapmak istiyorum..

Saklı Sayfaları ayarladım.. Site Sayfalarından atıyorum, 'cartcurt' sayfasını ''Sadece Login yapmıs kullanıcılara'' diyorum..

Daha sonra giriş yapmadan sitemden o sayfaya tıklıyorum..'Giriş yap' sayfası gelicegine, ''Hata.. böyle bir sayfa yoktur'' diyor yani '404 - Error ekstrası' geliyor..

Bunu nasıl o şekilde ayarlayabilirim..

Yardımlarınız için şimdiden Tesekkurler.. Wink

______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj02.08.2009, 09:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bedaba-sitem Ekstralarından Forum açıp İstediğin Sayfaya üyelik istemi koya bilirsin
Mesaj02.08.2009, 09:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba
404 sayfanıza buna benzer bir yazı yazabilirsiniz.
Üzgünüz...
Bu sayfa silinmiş, değiştirilmiş yada üye olmayanlara gizlenmiş olabilir.

İyi Eğlenceler
______________
+Css Şablon Çözümleri+Site İçi Arama Motoru+Soldaki Menüyü Sağ Kısma da Ekle
+Butona(Menü' ye)Resim Ekle +Polldady' den Anket+Editör nasıl kullanılır?+Formata Son
+Güvenilir Sayaç+Ücretsiz Toplist Kur+Resimin Köşelerini Yuvarla+Web Yönetici Araçları+Css Desing Temel Anlatım
Mesaj02.08.2009, 09:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tesekkurler Arkadaşlar.. Wink
______________
İddaa-ZaMaNi.Tr.Gg* | TR.GG EN BUYUK İDDAA PORTALI.. ( PR 2 ) Yeni sezonda BOMBA gibiyiz.. Smile

Taklitlerden Sakınınız.. Zaten taklitlerde 'Asıllarını' Yaşatırmış Very Happy
Mesaj03.08.2009, 08:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaşlar 404 error sayfası aslına vardır orda senın saklı sayfan vardır ancak sisteme giriş yapmadığın için giremezsin sen sakladın zaten o sayfayı şimdi gelmiş 404 error yazıyo dıyosun extralara gir 404 error sayfan extra sını aktif et hata sayfanın içeriği kısmaına bunu ekle
Kod:
Bu Sayfa sadece üyelere gözükür.<a href="giriş sayfası url si buraya">giriş yap</a> ya da üye ol <a href="üye olma sayfası urlsi buraya">üye ol</a>


eğer karşıdakinin üye olması için bi formun yoksa öm at yardım edeyım
Mesaj09.02.2013, 19:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaslar merhaba..

forumda bırcok konuda okudum uygulamaya calıstım ama bır yerden sonra karıstırdım sanırım

0nce saklı sayfalardan ıletısım formu ekstrasını aktıf ettım. saklı sayfalara ekledım.
saklı sayfaları logın ıle degıstırdım.
uye ol dıye de ıletısım formunu ekledım..

tek sorum bana uyelık formunda bılgılerını ve mesajlarını yollayacaklar bende mesajlar bolumunden bakıp kullanıcı ekleyerek onaylamıs mı olacagım..
sıte yonetıcısı eklemıs olmuyor muyum Smile

emın olmak ıstedım..
bır de maıl ıle haber verme ımkanım var mı acaba
ınsanlar onaylanıp onaylanmadıgını nasıl ogrenecekler..
gırmeyı deneyerek demeyın Smile)

sımdıden tesekkurler..
______________

» ☯ δεsѕ¡z Ŧiятiηαм

|| Ya Sessizsiniz; ya da Ses 'sizsiniz..||
|| Sussan olmuyor, Susmasan olmaz..||
Mesaj09.02.2013, 21:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eski konulara ilgi göstermeyiniz.

Konu Kilit.

*Sorunuzun cevabını ö.m ile gönderdim.

______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu