Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj06.08.2009, 10:14 (UTC)    
Mesaj konusu: BUNE YAAAAAAAAAAAAAAA BEDAVA SİTEMDE HİÇ BİRŞEY YOK DELİ ETM

BUNE YAAAAAAAAAAAAAAA BEDAVA SİTEMDE HİÇ BİRŞEY YOK DELİ ETMESİN YAV İKİDE BİR KARDEŞİMMMMMMMMMMMMMMMMMM.
Mesaj06.08.2009, 10:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kurallara Uyunuz!


Uymamaya devam ederseniz siteniz silinecektir!
Exclamation
______________

Ben Britney Spears'ın 1 numaralı Hayranıyım.Sizde hayranı olmak istiyorsanız Tıklayınız!..
Mesaj06.08.2009, 10:22 (UTC)    
Mesaj konusu: SEN KİMSİN KARDEŞİM AKLIN YERİNDEMİ SENİN SİTEN DERHAL ...

AKLIN YERİNDEMİ SENİN KARDEŞİM TERBİYESİZLİK ETME SİTENİ SİLDİRECEĞİM DERHAL...BUNE YA BUKADARIDA OLMAZ...
Mesaj06.08.2009, 10:23 (UTC)    
Mesaj konusu: B-S

SENİ B-S YE ŞİKAYET EDECEĞİM...
Mesaj06.08.2009, 10:24 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: SEN KİMSİN KARDEŞİM AKLIN YERİNDEMİ SENİN SİTEN DERHAL .

duyurudur yazmış:
AKLIN YERİNDEMİ SENİN KARDEŞİM TERBİYESİZLİK ETME SİTENİ SİLDİRECEĞİM DERHAL...BUNE YA BUKADARIDA OLMAZ...


Sen merak etme sen şikayet etmesen de silinecek zaten.
Ard arda bir sürü aynı tür başlık açmak yasaktır ve sitesinin silinmesini gerektirir!. Wink
______________

Ben Britney Spears'ın 1 numaralı Hayranıyım.Sizde hayranı olmak istiyorsanız Tıklayınız!..
Mesaj06.08.2009, 10:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar mesaj yazarak konuyu üste çıkarmayınız...
______________
Mesaj06.08.2009, 10:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

netteki yazmış:
Arkadaşlar mesaj yazarak konuyu üste çıkarmayınız...


Zaten 1000 tane baslık acmıs kendısı,en ustte duruo baslıgı bızım bı seyımız olmuo ..
Mesaj06.08.2009, 10:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Msninde falan modların msni falan var mı? Bu böyle olmayacak 50 tane başlık açtı
______________

Ben Britney Spears'ın 1 numaralı Hayranıyım.Sizde hayranı olmak istiyorsanız Tıklayınız!..
Mesaj06.08.2009, 10:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

webeg yazmış:
Msninde falan modların msni falan var mı? Bu böyle olmayacak 50 tane başlık açtı


bende trggcanavarinin var ama msnde online değil :S
______________
Www.algido.tr.gg ( Kişi arama motoru )
Artık kişiyi msn adresiylede bulabilecez !!!
Arkadaşlar sitelerinizi sitemize kayıt ettirerek,İnsanların sizi daha kolay bulmalarını,tanımalarını ve hatta arkadaş olmalarını sağlıyabilirsiniz..
Sitelerinizin sitemize kayıt yaptırması bize en büyük desteğinizdir.

El ele verelim.Tr.gg'yi büyütelim..
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu