Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj07.08.2009, 21:07 (UTC)    
Mesaj konusu: SEVGİLİ ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIM EDİN DELİRECEM:(

arkadaşlar flash tasarım kullanmaktayım ama sayfa genişletme kodlarının hiç birisi bende çalışmıyor bunun çözümü yada sebebini bilen varmıdır? lüften yardım Sad
SAYFA GENİŞLEMİYOR NE YAPTIYSAM OLMUYOR
Mesaj08.08.2009, 06:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

bende css tasrımımmımda genısletemıyorum bır suru kod denedım hıc bırı bı ıse yaramıyor yardımlarınızı beklıyoruz ..
Mesaj09.08.2009, 03:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

pcteknikhelp yazmış:
bende css tasrımımmımda genısletemıyorum bır suru kod denedım hıc bırı bı ıse yaramıyor yardımlarınızı beklıyoruz ..



css kod ayarlarından yapılabilir
Mesaj09.08.2009, 07:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

sayfa genişletmeden kasıt içerik bölümünü mümkün olduunca genişletmekse sağ tarafı filan kaldıracaksınız hatta ben onun kodunu mümkünse bi bakıyım
______________

Mesaj09.08.2009, 11:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben önceden sol ve sağ menü kullanıyordum ama orta bölüm yani ana bölüme az yer kalıyordu.Ben de sol ve sağ menüleri kaldırdım altına farklı bir tasarım yaptım.İstersen siteme bakabilirsin.Benim tasarımım gibiyse yardım edebilirim.
______________
Mesaj10.08.2009, 15:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

css kodundaki rakamlarla oyna

mesela 950px ise 1000px yaparak büyütebilirsin.

Küçük sayılar değil ha 1px falan onları değiştirme. En büyük sayılarla oyna !

Hadi kolay gelsin
______________
Forum imzanız kuralları ihlal ettiğinden,düzenlenmiştir. |BenimSitem1993|
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu