Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj08.08.2009, 09:54 (UTC)    
Mesaj konusu: RAPİDSHARE'DEN DİREK LİNK ALMAK

Merhaba Arkadaşlar !

Çoğu Kişinin Sıkıntısı Olan RapidShare'den Dosya İndirirken Yükleme Süresini Beklemek. Gerçektende Çok Sıkıcı Oluyor.

RapidShare'den Direk Link Almayı Anlatacağım. Umarım Faydalı Olur ...













Anlatım Tamamen www.tekno-design.tr.gg ' ye Aittir.
______________
Forum imzanız kuralları ihlal ettiğinden,düzenlenmiştir. |BenimSitem1993|
Mesaj08.08.2009, 09:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

zaten download butonuna basınca beklemiyo felan hemen geliyo link gereksiz olömuş bence =)
______________
Mesaj08.08.2009, 10:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaşım çok gereksiz bişey açmışın zaten dowload butonu var ama sen hızlı indircem dersim buyur resimdeki bak nasıl oluyor öğren





hızlı indirmek için en lattaki level(3)#4 ü tıklıyoruz
______________


Dersim-Online Yeni Tasarımla Karşınızda!
Mesaj08.08.2009, 10:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Emege saygı teşekkürler Very Happy
______________

Oyun sitelerine müjde harika oyun tasarımları sadece sitemizde...
Mesaj08.08.2009, 10:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

kime tesekkür ettin anlamadım Smile
______________


Dersim-Online Yeni Tasarımla Karşınızda!
Mesaj08.08.2009, 17:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

part olarak beklemek istemiyorsanızda google cryptload yazın programı indirin
şahane bişi tavsiye Wink
______________
Mesaj08.08.2009, 17:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

dersim-online yazmış:
arkadaşım çok gereksiz bişey açmışın zaten dowload butonu var ama sen hızlı indircem dersim buyur resimdeki bak nasıl oluyor öğren





hızlı indirmek için en lattaki level(3)#4 ü tıklıyoruz


Teşşek kürler arkadaşım saol
______________
Mesaj08.08.2009, 21:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

Emeğe Saygı Duyanada Duymayanada Teşekkürler.

Ben Daha Sizlerle Ne Paylaşımlar Yapmayı Düşünüyordum Fakat Bende ki Bu Hevesi Sizin Sürekli Açık Arayarak Eleştirecek Yön Bularak ki Emek Anlayışınız BİTİRDİ.

Ben Bunu Sitesinden Download Linki Veren Arkadaşlara Yardımcı Olması İçin Anlattım. Maksat RapidShare'ye girip süre beklemesin. Tıklayıp Hemen İndirsin diye anlattım.

Ama Anlamadınız. Ne Yapalım Sağlık Olsun. Bu da forumda son konum !!

Bir daha emekten anlamayan insanlara birşey anlatmayacağım.

______________
Forum imzanız kuralları ihlal ettiğinden,düzenlenmiştir. |BenimSitem1993|
Mesaj08.08.2009, 21:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

hocam süre beklemesin diye diyorsunuz ama resimde bile diyorsunuz 10 sanıyenin geçmesini bekliyoruz diye :S
______________
Mesaj09.08.2009, 12:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

aman çok büyük bişey paylasşmışın son konum olsun diye bide saygısız Smile
______________


Dersim-Online Yeni Tasarımla Karşınızda!
Mesaj10.08.2009, 11:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

paylaşımın büyüğü küçüğü olmaz.
Ayrıca demek istediğimi hala anlayamadınız.

Ya sen sitene download linki katacam diyelim. RapidShare'den aldın linki tıklayınca rapide yönlendiriyo ve mesela 60 saniye bekletiyo. Ama sen sitenden tıklayınca direk indirme başlamasını istiyosun.

Bende bilmeyenler vardır anlatayım dedim ama sağolun yani pişman ettiniz.
Mesaj10.08.2009, 11:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

bu arada kod-kenti'de benim.
Mesaj11.08.2009, 00:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Adam Çok Haklı

Valla Sizin Gibilerle İşi Zor Bu Bedava-Sitem Yetkililer Harbiden Diyorum !!!
Mesaj11.08.2009, 09:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

aynı kişi 3 tane siteyle gelmiş bizi kötülüyo akıllıya bak
______________


Dersim-Online Yeni Tasarımla Karşınızda!
Mesaj11.08.2009, 13:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

üçüncüsü ben değilim.

Sen kendini çok zeki sanıyosun heralde. Kusura baqma ama hiçde değilsin.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu