Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj13.08.2009, 10:10 (UTC)    
Mesaj konusu: Türkiyenin Maçı , Devlet Kanalı?

Evet Arkadaşlar Tartışma ortamı yaratmıyalım.

TRT'ye SİTEMİMDİR...

TRT - DEVLET KANALI ?
Hadi yaa. devlet kanalı mı ? trt wala mı ? yemin et böyle devlet kanalı mı olur

Türkiyenin maçını şifreleyen devlet kanalı mı olur ?

yok yok de vlet kanalı değildir canım.

70 milyon içinde acaba kaç milyon kişi seyretti ?

yada milyonlamı hitap etmeli?

Nedir bu,şaka mı ? Dalga mı ? Montaj mı ?

Ne nedir ? hangisidir?

vermesin kardeşim türkiyenin maclarını trt mrt.

TÜRKİYENİN MAÇI BİR DEVLET KANALINDA ?

NASIL ŞİFREYE GİRER ?

Çanak Anten kullananlar da şifreye girmedi sanırsam.

Ya Şaka yapıyorlar, Ya dalga geçiyorlar..

Not:

Arkadaşlar lütfen (lütfen)diyorum tartışma ortamı yapmayacak şekilde kimsenin mesajını alıntı yapıpta cevap vermeyecek şekilde,yorumlar yapalım.


Bir Not daha :

Yukarıdaki NOT kısmını İyi oku Very HappyD

İyi forumlar..
Mesaj13.08.2009, 10:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

BU ARADA ONU YAZAN BENim yani

oyunmersin, siteye içerik eklıyodum yalnıslıkla onla yazmışım mesajı Very Happy

Yani (yepyenimekan) benim,onla yazdım yalnıslıkla Very Happy

İYİ forumlar..

______________
Oyunmersin ( 1 Aralık 2011 ) Yılbaşı Günü Muhteşem Dönüş ve 10.000 den fazla oyunla ailecek vakit geçirmeniz için ortam hazırlıyor !!!
Mesaj13.08.2009, 10:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok haklsının.Nasıl bir devlet kanalı? Maçlar trt'ye geçti diye seviniyorken baktık şifreleniyor.Biz böyle devlet kanalı istemiyoruz!. Exclamation
______________

Ben Britney Spears'ın 1 numaralı Hayranıyım.Sizde hayranı olmak istiyorsanız Tıklayınız!..
Mesaj13.08.2009, 10:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Şifrelimiydi Ukrayna maçı Confused

Bizde normal çıktı , ama eğer bazı antenlerde şifre koyduysa ayıp etmiş... Mad

Haklısın dostum Smile
Mesaj13.08.2009, 10:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

byaslan yazmış:
Şifrelimiydi Ukrayna maçı Confused

Bizde normal çıktı , ama eğer bazı antenlerde şifre koyduysa ayıp etmiş... Mad

Haklısın dostum Smile


Evet bazı uydu antenlerınde şifreye girdi ve bu cok fazla insan kaybı demektir.

Yaptıkları şaka heralde

______________
Oyunmersin ( 1 Aralık 2011 ) Yılbaşı Günü Muhteşem Dönüş ve 10.000 den fazla oyunla ailecek vakit geçirmeniz için ortam hazırlıyor !!!
Mesaj13.08.2009, 10:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Şimdi TRT 'ye Mail atıcam.

Saygılı bir biçimde SİTEMDİR diyerek..

______________
Oyunmersin ( 1 Aralık 2011 ) Yılbaşı Günü Muhteşem Dönüş ve 10.000 den fazla oyunla ailecek vakit geçirmeniz için ortam hazırlıyor !!!
Mesaj13.08.2009, 19:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

Aynısı Bizdede Oldu

Smile

Valla İyice Azıttılar Smile
Mesaj13.08.2009, 20:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

TRT kurumu devletin resmi kurumu ve giderleri devletin bütçesinden karşılanıyor. Yani bizim vergilerimizle yayın yapıyor. Hem benden parasını alıp hemde şifreli yayınlıyayıp benden bir kez daha para istiyorsa ortada bir "Deli Dumrul" vakası var demektir.Bizi keriz yerine koyuyorlar demek ki.Bütçeden pay almakla zaten o gösterimin bedeli tahsil edilmiş benden bundan sonrası gasptır artık Devleti yönetenler ve TRT yetkilileri ne yaptığınızın farkında mısınız?
______________
Geliyoruz sessiz ve derinden!...
Mesaj13.08.2009, 20:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

duyduğumuza göre ukrayna-türkiye maçını yayınlayan ukraynalı kanallar şifreli yayın yapıyorlarmış trt de sözleşme şartlarına göre maçı şifrelemiş. Wink
Mesaj13.08.2009, 20:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Evet zaten EURO 2008'de de aynısı oldu.
Avrupa'nın şartlarından kaynaklanan şeyler bunlar
TRT'yle bi alakası yok yani.
TRT INT'ten maçın Avrupa'da yayınlanmaması içindir muhtemelen Wink
Mesaj13.08.2009, 20:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

ilqilenmiyorum xD
______________



Mesaj13.08.2009, 20:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

Aman arkadaşlar Yendikya 3 - 0 engelleyenler Şişsin Smile
Mesaj14.08.2009, 09:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

Avrupanın şartları felan değil arkadaşlar böyle kandırmacalara ne cabuk inanıyorsunuz,madem öyle ATV'de neden şifreye girmiyordu hiç sonuçta o yayınıda avrupadan sağlanıyor.Böyle birşey olamaz.

Türkiye'nin macı nasıl şifreliye girer,ben gereken mail i a ttım dün aksam.

Saygılı bir biçimde sitemdir diyerek..

Hiçbir ülkede böyle sorunlar yaşanmıyor nedense hep TÜRKİYE de sorun yaşanıyor..

Lütfen ilgilenmıyorum gibi başlıklar yazıpda POST kasmayın.İlgilenmıyosan ilgilenmede başlıga cevap yazma ozaman..

İyi forumlar..

______________
Oyunmersin ( 1 Aralık 2011 ) Yılbaşı Günü Muhteşem Dönüş ve 10.000 den fazla oyunla ailecek vakit geçirmeniz için ortam hazırlıyor !!!
Mesaj14.08.2009, 10:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

öle bir maç mı vardı?
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Mesaj14.08.2009, 10:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

hyperend yazmış:
öle bir maç mı vardı?


İzliyemediğimiz için yoktu evet ...
______________
Oyunmersin ( 1 Aralık 2011 ) Yılbaşı Günü Muhteşem Dönüş ve 10.000 den fazla oyunla ailecek vakit geçirmeniz için ortam hazırlıyor !!!
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu