Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj19.08.2009, 08:51 (UTC)    
Mesaj konusu: google

arkadaşlar googleyebirşeyler oluyo xD
sitemi 1 haftada indexledi hemde bütün sayfalarını Mr. Green Mr. Green

bimiyom dogru yeremi açtım konuyu Rolling Eyes

sizdede ölemi

çok mutluyum Mr. Green Mr. Green Very Happy Laughing
Mesaj19.08.2009, 08:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

yaa benimkini altı aydır bi ana sayfayı indexledi haksızlık bu Crying or Very sad Mr. Green
______________
Mesaj19.08.2009, 09:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

alllah razzı olsun googleden Laughing
Mesaj19.08.2009, 09:03 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: google

dibatasarim yazmış:
arkadaşlar googleyebirşeyler oluyo xD
sitemi 1 haftada indexledi hemde bütün sayfalarını Mr. Green Mr. Green

bimiyom dogru yeremi açtım konuyu Rolling Eyes

sizdede ölemi

çok mutluyum Mr. Green Mr. Green Very Happy Laughing

Orasını bilemem ama konunun yanlış yere acıldıgından emin olabilirsiniz Wink
Mesaj19.08.2009, 09:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

nereye açim Rolling Eyes
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu