Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj27.08.2009, 08:06 (UTC)    
Mesaj konusu: FireFox'ta sayfam görüntülenmiyor

Arkadaşlar firefoxda benim tasarımım gözükmüyor neden diğer tarayıcılarda gözüküyor
______________


Mesaj27.08.2009, 08:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

O zaman Firefox İle Girip Sitenizi Firefox iLe'de Optimize eDin yani İçerik Tasarım vb. seylerini Firefox iLe ekLeyin Wink
______________
Mesaj27.08.2009, 08:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-uzman yazmış:
O zaman Firefox İle Girip Sitenizi Firefox iLe'de Optimize eDin yani İçerik Tasarım vb. seylerini Firefox iLe ekLeyin Wink



Zaten öle yaptım ki ben hep firefox kullandım neden böle
______________


Mesaj27.08.2009, 08:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

fikra-sel yazmış:
net-uzman yazmış:
O zaman Firefox İle Girip Sitenizi Firefox iLe'de Optimize eDin yani İçerik Tasarım vb. seylerini Firefox iLe ekLeyin Wink



Zaten öle yaptım ki ben hep firefox kullandım neden böle
önceden görünüyorsa gecici bir sorun olabilir
______________
Mesaj27.08.2009, 08:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

alperen-ocak yazmış:
fikra-sel yazmış:
net-uzman yazmış:
O zaman Firefox İle Girip Sitenizi Firefox iLe'de Optimize eDin yani İçerik Tasarım vb. seylerini Firefox iLe ekLeyin Wink



Zaten öle yaptım ki ben hep firefox kullandım neden böle
önceden görünüyorsa gecici bir sorun olabilir



Ewt önceden görüyordum hep hiç böle olmadı anca bügün olcağı tutdu diğer günler neden öleyse acaba firefox kısa bir güncellememi yapıyor Question
______________


Mesaj27.08.2009, 08:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

O zaman Gecici Bir SorunDur Wink ..
______________
Mesaj27.08.2009, 08:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-uzman yazmış:
O zaman Gecici Bir SorunDur Wink ..


Kardes içimi rahatlatttın bende tasarımı falan güncelliyodum Mr. Green Mr. Green
______________


Mesaj27.08.2009, 08:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ama düzelmedi hala bakıyorum css giflere falan hiçbir sorun yok
______________


Mesaj27.08.2009, 08:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

Choremeden sorun olmuyor neden acaba bir tek firefoxdan dolayı sizde nasıl görüntüleniyor acaba eksik bir eklentimi var
______________


Mesaj27.08.2009, 08:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

fikra-sel yazmış:
Ama düzelmedi hala bakıyorum css giflere falan hiçbir sorun yok
bence sitende sorun var çünkü benre resimler felan gözükmüyor
______________
Mesaj27.08.2009, 08:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarımı YeniDen ekLemeyi dene...
______________
Mesaj27.08.2009, 08:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

firefoz ile sitene birşeyler ekle olur
Mesaj27.08.2009, 08:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tmm Deniyorum
______________


Mesaj27.08.2009, 08:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

İşe yaramadı neden acaba
______________


Mesaj27.08.2009, 08:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar başka bir site üzerinde denedim gene aynı sorun oluyor....
______________


Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu