Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj06.09.2009, 07:04 (UTC)    
Mesaj konusu: photoshop tasarımları ayırma resimli anlatım

Geçen Anlatımlarımda da Vardı Ama Tasarım Yapmanın Tamamı idi

Bu Sefer sadece aYırmayı Gösyerecem Size Çok yoğun İstekler Yüzünden Yaptım O kadar İşimin olmasına Rağmen Bir Yorumu Çok Görmeyin

Hadi Başlayalım ( Tasarım Tamamen Bana aittir )

Tasarımı Ayırma anlatımını İndirmek İsteyenler Tılasın Yok ben idirmem diosanız resimleere Bakın :d
http://rapidshare.com/files/265734824/tasarim_ayirma.rar










kodlar:

Kod:
h1#title{display: none;}
h2#title span {display: none;}
div.header{display: none;}
li.nav_element{list-style-type: none;}
li.nav_element{display: none;}





















Mesaj06.09.2009, 07:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

teşükkürler güzel bir anlatım...
______________
Seyahatnamem Çok Yakında..
Mesaj06.09.2009, 07:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

teşükkürler güzel bir anlatım...
______________
Seyahatnamem Çok Yakında..
Mesaj06.09.2009, 10:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

bunun üst menülüsünüde anlatırmısın?
Mesaj06.09.2009, 10:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Paylaşım için sağol herkezin en çok merak ettgii konu bu
______________
Mesaj06.09.2009, 10:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

teşşekürler Analtım için Saol
Mesaj06.09.2009, 10:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Emeğine Sağlık Kardeşim Çok Teşekkürler
______________
<a href="http://ayak-sesi.tr.gg/" target="_blank"><img src="http://ayak-sesi.tr.gg/sig.png" width="500" height="60" border="0" alt="ayak-sesi.tr.gg"></a>
Mesaj06.09.2009, 10:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

cin-cocuk yazmış:
Paylaşım için sağol herkezin en çok merak ettgii konu bu

______________
Siteme yazar arıyorum ..
30 özgün yazı yazana 500 mb host veriyorum .
Mesaj06.09.2009, 11:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

bi dk bişey sorcam kodu nasıl çıkartıyosun bende sendeki gibi kodlar yok yoksa image ready e mi geçiçez kod için?
Mesaj06.09.2009, 19:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

hamgi programı kullanıosun yada nasıl bi tasarım kullnıyorsun die iki soru soracam eyer hangi program kullandığını söylersen kullandığım program sa bilirim

eyer hazır template kullanıyorsan anlatıığım tasarım photshop tasarımı olup tablolardan oluşmaktadır....

aynen anlattığım gibidir herşey açık ve nettir
Mesaj06.09.2009, 19:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

turkplayer yazmış:
bunun üst menülüsünüde anlatırmısın?


vaktim olursa inş. yarın anlatırım da pek fazla bi farkı olmaz çünkü mantıken anladıysan onuda yaparsın
Mesaj06.09.2009, 20:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

o kodlar bende cıkmıo bende yapmıstım photoshopda tasarım not defterinde acıorum cıkmıo öle kod Very Happy
______________
<a href="http://ayak-sesi.tr.gg/" target="_blank"><img src="http://ayak-sesi.tr.gg/sig.png" width="500" height="60" border="0" alt="ayak-sesi.tr.gg"></a>
Mesaj06.09.2009, 20:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

endless-world yazmış:
hamgi programı kullanıosun yada nasıl bi tasarım kullnıyorsun die iki soru soracam eyer hangi program kullandığını söylersen kullandığım program sa bilirim

eyer hazır template kullanıyorsan anlatıığım tasarım photshop tasarımı olup tablolardan oluşmaktadır....

aynen anlattığım gibidir herşey açık ve nettir


photoshop ve frontpage ama herkes dreamwear kullanıyo...
Mesaj07.09.2009, 19:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarımın photshop ise ayırması kolaydır ...

ee artık resimli anlatımdan alnlamadıysan sana özel ders vermek lazım canlı canlı .. Very HappyVery Happy
Mesaj07.09.2009, 19:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

GüzeL Anlatım Wink SaoL paylasım iÇin
______________
Click www.noktasoft.net
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu