Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj07.09.2009, 08:01 (UTC)    
Mesaj konusu: Komik css İstekleri

Arkadaşlar Sadece Eğlence Amaçlı Olsun Diye Açtım konuyu Dalga Geçmek Maksadıyla Değil.Üzerindeki Reklamları Sildim Çünkü Reklam Yasak Olduğu İçin Yorumlarınız İçin Şimdiden Tşkler....





______________
Bir Kadın Erkeğin Gölgesinde Yaşayamayacak Kadar Akıllı, Ama o Gölgede Dinlenmeyi Bilecek Kadar Duygulu Olmalı...
Mesaj07.09.2009, 08:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

güzel paylasım teşekkürler
______________
Mesaj07.09.2009, 08:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

alperen-ocak yazmış:
güzel paylasım teşekkürler


Teşekkürler
______________
Bir Kadın Erkeğin Gölgesinde Yaşayamayacak Kadar Akıllı, Ama o Gölgede Dinlenmeyi Bilecek Kadar Duygulu Olmalı...
Mesaj07.09.2009, 08:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzelmiş. Very Happy
______________

Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde
Mesaj07.09.2009, 08:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Erkek türü bir tasarım xD çok komikleer yav xD
______________
Mesaj07.09.2009, 11:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Özellikle İlk Resim Güzel
______________
Bir Kadın Erkeğin Gölgesinde Yaşayamayacak Kadar Akıllı, Ama o Gölgede Dinlenmeyi Bilecek Kadar Duygulu Olmalı...
Mesaj07.09.2009, 11:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

karbonwifer xxxD çok komedik bizim insalarımız
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Mesaj07.09.2009, 11:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

hyperend yazmış:
karbonwifer xxxD çok komedik bizim insalarımız


Valla ERkek Türü Tasarım Mr. Green Mr. Green insanın biraz yüzü kızarır (Embarassed )
______________

Mesaj07.09.2009, 11:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

İlk Resimde Mesaj Başlığı Aynen Şöyle Yazıo
""sitem kafayı yedi sonunda please help me"""
______________
Bir Kadın Erkeğin Gölgesinde Yaşayamayacak Kadar Akıllı, Ama o Gölgede Dinlenmeyi Bilecek Kadar Duygulu Olmalı...
Mesaj07.09.2009, 11:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

webs-team yazmış:
İlk Resimde Mesaj Başlığı Aynen Şöyle Yazıo
""sitem kafayı yedi sonunda please help me"""


türkçeyide mahvediyolar Very Happy
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Mesaj07.09.2009, 11:34 (UTC)    
Mesaj konusu: komik

Tam Bir Komedi Paylaşım için Teşşekürler... Very Happy
______________
Mesaj07.09.2009, 13:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

Saol
______________
Bir Kadın Erkeğin Gölgesinde Yaşayamayacak Kadar Akıllı, Ama o Gölgede Dinlenmeyi Bilecek Kadar Duygulu Olmalı...
Mesaj07.09.2009, 13:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

zaa benim site manyadı diyor Very Happy

erkek türü tasarım nasıl oluyor Very HappyVery Happy
______________
Mesaj07.09.2009, 14:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

puhaha xD
Mesaj07.09.2009, 15:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Smile

_________________

Sitemizi Ziyaret Ediniz

http://kalp-atacak-aga.tr.gg
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu