Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj07.09.2009, 20:13 (UTC)    
Mesaj konusu: Alın Verin Ekonomiye Can Verin




TOBB’un “Kriz varsa çare de var” kampanyasının ardından Mehmet Ali Yalçındağ’ın başkanlığını yaptığı Türkiye Reklam Konseyi, “Alın verin, ekonomiye can verin” kampanyası başlattı.



Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği'nin (TOBB) "Kriz Varsa Çare de Var" kampanyasının ardından Türkiye Reklam Konseyi de ekonomiyi canlandırmak için yeni bir kampanya başlattı. "Alın-verin ekonomiye can verin" sloganıyla başlayan "Ekonomik Canlılık Kampanyası"nın amacı, iç pazarı canlandırmak için "Ramazan, bayram, okula dönüş dönemlerini kapsayacak biçimde topyekün seferberlik başlatmak."

Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Ali Babacan'ın himayesinde 26 Ağustos-15 Eylül dönemleri arasında yapılacak olan kampanya dün İstanbul'da tanıtıldı. Türkiye Reklam Konseyi başta olmak üzere Reklamcılar Derneği, IAA, Reklamverenler Derneği, TV Yayıncıları Derneği ve Basın Reklam Platformu'nun ortak imzasını taşıyan kampanya ile ekonominin normalleşmesi ve çarkların tekrar hızlı dönmesine katkı hedefleniyor.

Bakan Ali Babacan, Türkiye Reklam Konseyinin "Alın, Verin, Ekonomiye Can Verin" adlı kampanyasının tanıtımında yaptığı konuşmada, son yıllarda ekonomik ve siyasi istikrarın sağlanması, marka yönetimi ve reklamcılık konusunda farkındalığın yerleşmesi sonucunda reklamcılık sektörünün hızla geliştiğini söyledi. Babacan, 2002-2007 yılları arasında Türkiye'de reklam yatırımlarının ortalama yıllık artışının yüzde 30 civarında seyrettiğini dile getirerek, sektörün önünde önemli bir büyüme potansiyeli olduğunu belirtti.

DAYANIŞMA HERKES İÇİN ZORUNLU
Türkiye Reklam Konseyi ve IAA başkanı Mehmet Ali Yalçındağ da, 2008 Ekim ayından beri dünya ekonomisini derinden sarsan küresel krizin; ülkeler, ekonomiler, şirketler için önemli bir sınav haline geldiğini belirtti. Yalçındağ, dikkatli ve duyarlı bir tüketici tavrı ile karşı karşıya olduklarını dile getirerek, dayanışmanın her kesim için bir zorunluluk haline geldiğini söyledi.

Yalçındağ krizin baş gösterdiği ABD başta olmak üzere tüm dünyada işadamlarının, politikacıların, ekonomistlerin ve medyanın, büyümeyi, rekabeti, kârlılığı, üretimi, değerlerin yaratımını ve dayanıklılığını tartıştıklarını söyleyerek "Artık yeni kavramlar öne çıkıyor. Dikkatli ve duyarlı bir tüketici tavrı ile karşı karşıyayız. Dayanışmak her kesim için zorunluluk haline geldi" dedi. "Devletler sanayicilerle, hizmet üretenlerle dayanışıyor, onların ayakta kalması için koşullar oluşturuyor" diyen Yalçındağ, şöyle konuştu:

"Üretenler tüketenlerle dayanışıyor, iyi malı daha ucuza, daha iyi koşullarla sunmak için çaba gösteriyor. Biz de Türkiye Reklam Konseyi olarak dayanışmanın ülkemizdeki en iyi örneklerinden birini paylaşmak istiyoruz. Kampanyamızın Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD), TOBB ve Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) üyeleri tarafından bireysel kampanyalarla desteklenmesi hedefleniyor. Kampanyanın tümü, planlaması, reklam filminin geliştirilmesi, yapımı ve medya kuruluşları ve iletişim sektörünün yüzde 100 gönüllü katılımıyla gerçekleştirildi." Yalçındağ, bu seferberlik fikrini paylaştıkları Babacan'ın kampanyanın hamiliğini hiç tereddütsüz kabul ettiği için teşekkür etti.

İÇ TÜKETİMİN ARTMASI GEREK
İstanbul Ticaret Odası (İTO) Yönetim Kurulu Başkanı Murat Yalçıntaş da "Tüm dünyada dış ticaret hacmi ciddi bir şekilde daralıyor. 72 milyonluk Türkiye'nin iç pazarını canlandırmak da Türkiye için krizden çıkışın anahtarının en önemli barometresidir" dedi. Türkiye'nin çatı kuruluşu olan TOBB olarak, 32 iş örgütü ile birlikte "kriz varsa çare de var" seferberliği başlattıklarını hatırlatan Yalçıntaş, bu kampanya ile iki temel noktayı vurgulamak istediklerini belirtti.

Yalçıntaş, bunlardan birincisinin çare odaklı, üretim odaklı bir ekonomi politikasını tartışmaya açmak, ikincisinin de ekonomide iç tüketimin öneminin altını çizmek olduğunu belirterek, şöyle konuştu: "Şunu hiçbir zaman unutmamak lazım. Üretim, tüketim ve istihdam, bu üçü birbirine sıkı sıkıya bağlıdır. Biri olmazsa diğeri de olmaz. Bizim mutlaka ekonomiye duyulan güveni artırmamız lazım. Ekonomiye olan güven kaybolursa üretici ve tüketici içe kapanır. Bu da tüm ekonominin zarar görmesi demektir."

Kampanya kapsamında, ekonomist Prof. Dr. Deniz Gökçe, gazeteci Meliha Okur, WWF-Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Akın Öngör, Merkez Bankası eski başkanlarından Yaman Törüner'in de oynadığı reklam filmleriyle, alışverişi özendirici mesajlar verilecek.

Simitçi Akın Öngör
Sıcak paranın dolaştığı canlı bir ekonomi için sıcacık bir simit alın. Siz simit alırsanız simitçi kazanır, fırın da kazanır, fırıncıya un satan toptancının işi yürür. Unu yapan üreticinin değirmeni döner. Sonuçta memleket kazanır. Krizin etkileri bayatlar gider. Sıcacık parayla dönen ekonomi için durmayın siz de gevrek bir simit alın. Çekinmeyin alın verin ekonomiye can verin.

Bakkal Deniz Gökçe
Bu sakız bütün ekonomik krizlere iyi gelir, sakinleştirir. Birisi bir sakız alır bakkal kazanır, bakkal akşam eve giderken meyve sebze alır manav kazanır, yetiştiren köylü kazanır, ülke kazanır, krizin son kalan etkileri de ortan kalkar. İyisi mi siz de bir sakız alın, ekonomik kriz sakinleşsin. Çekinmeyin alın verin ekonomiye can verin.

Çiçekçi Meliha Okur
Gül gibi bir ekonomi için bir demet çiçek de siz alın. Çünkü bu güller satılırsa eken de kazanır, bu gülleri eline dikenleri bata bata toplayan da. Toplayan elindeki yaralara rağmen işine tutunur ve hayata tutunur, üretir bundan ülke kazanır. Krizin tüm etkileri solup gider. Çiçek gibi bir ekonomi için durmayın gül alın. Alın verin ekonomiye can verin."

Oyuncakçı Yaman Törüner
Oyuncak sadece çocukları değil bütün ülkeyi sevindirir. Oyuncak satıldıkça oyuncakçı evine ekmek götürür. Ekmek yapmak için fırın yandıkça fırıncı da, unu üreten de, buğdayı yetiştiren de kazanır. Sonuçta bütün evlerin ocağı tüter, bütün ülke kazanır. Böylelikle krizin son etkileri de ortadan kaybolur. Yüzü gülen bir ekonomi için gelin siz de bir oyuncak alın. Çekinmeyin. Alın verin ekonomiye can verin.

KAMPANYANIN KÜNYESİ

Tasarım: DDB&Co / Karpat Polat
Koordinasyon: Reklamcılar Derneği
Stratejik Planlama: Reklamcılar Derneği / Planlama Grubu
Yapım: Dijital Sanatlar
Yönetmen: Kağan Erturan
İnteraktif: PING
Medya Planlama: Zenith
Fotoğraf: Ali Taşkıran
Mekan-organizasyon: Işıl Tur
Müzik: Jinglehouse
Ses (V.O): Melodika


______________
Smile
Mesaj07.09.2009, 20:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bayram'da çocuklara doğru düzgün harçlık verin, ekonomiye can verin. Laughing
Mesaj07.09.2009, 20:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
Bayram'da çocuklara doğru düzgün harçlık verin, ekonomiye can verin. Laughing


Mr. Green

bunu facebookta görmüştüm

ayrıca bu videoyu da izleyin süper bir şey. bu kampanya ile ilgili bi gencin kendince çektiği klip.sonuna kadar izleyinn

http://www.facebook.com/video/video.php?v=102802949731598&ref=mf
______________
Smile
Mesaj07.09.2009, 20:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

sadece slogan iyi değil böle olsaydı iyi olurdu:

Alın verin ekonomiye destek verin
______________
© 2009 Dreamfat.Tr.Gg Tüm hakları saklıdır..

Mesaj07.09.2009, 20:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

ekonominin canını çıkaranların istediği şeye de bak vay be...
peh peh..
Mesaj07.09.2009, 20:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

ya da "alın satın ekonomiye can katın" olabilirdi..
______________
Mesaj08.09.2009, 07:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bence buda bir devlet oyunu..
______________

Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde
Mesaj08.09.2009, 08:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
Bayram'da çocuklara doğru düzgün harçlık verin, ekonomiye can verin. Laughing



Böle Reklam Verin bayram harçlıklarını krizde etkiledi xD
______________
Mesaj08.09.2009, 08:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

antispamteam yazmış:
ekonominin canını çıkaranların istediği şeye de bak vay be...
peh peh..



Very Happy Smile Smile haklısın Very Happy
______________
Ve sonunda 3.Yıl Etkinlikleri 2 Ay öncesinden büyük bir yarışmayla başladı...


Ayrıntılı bilgi : http://byqraphix.tr.gg/3-.-Y%26%23305%3Bl-Etkinlikleri.htm
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu