Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  

??
dogru
  71%
[ 5 ]
yanlış
  28%
[ 2 ]
Toplam Oylar : 7

Yazar Mesaj
Mesaj10.09.2009, 18:41 (UTC)    
Mesaj konusu: Arkadaşlar Bişe Anladım Dogrumu Sizde Bakin

Deprem Oluyor Adam Canlı Canlı Anlatıyor İnsan Canının Peşine Düşer

Adam Burdan Ayrılmıyor

Bedava -sitemi Bırakamıyor Smile

Bs Bırakılacak Şey

Bazıları Sevgilisinden Çok Bedava-siteme Takılıyor

Doğru Deilmi Bizde Burda Bir Aileyiz


Sizde Yazabilirsiniz
Mesaj10.09.2009, 18:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Konunun Amacını Hiç Anlayamadım
Mesaj10.09.2009, 18:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

wording yazmış:
Konunun Amacını Hiç Anlayamadım


Yani Bedava Sitemi Bırakamıyoz Nede Yapsak
Mesaj10.09.2009, 18:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

barisdiyari yazmış:
wording yazmış:
Konunun Amacını Hiç Anlayamadım


Yani Bedava Sitemi Bırakamıyoz Nede Yapsak


Ben Bırakırım Sorun Yokta Bırakamayanlar Çok Wink
Mesaj10.09.2009, 18:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Alıntı:
Her yattığımda Bedava-sitem'de yarın ne yaparım ? diye düşünürdüm..Sabah o hevesle kalkar, gece o hevesle yatardım..
Mesaj10.09.2009, 19:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

wording yazmış:
barisdiyari yazmış:
wording yazmış:
Konunun Amacını Hiç Anlayamadım


Yani Bedava Sitemi Bırakamıyoz Nede Yapsak


Ben Bırakırım Sorun Yokta Bırakamayanlar Çok Wink


Özelllikle ben..
______________

Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde
Mesaj10.09.2009, 19:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

barisdiyari yazmış:
Alıntı:
Her yattığımda Bedava-sitem'de yarın ne yaparım ? diye düşünürdüm..Sabah o hevesle kalkar, gece o hevesle yatardım..


Aynen ya..
______________

Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde
Mesaj10.09.2009, 19:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sonuçta hepiniz kardeşimsiniz.. Malum Aileyiz.. Açık açık söyleyeyim..

Arrow Ben Çok sevdiğim birinden ayrıldım.. 1 Yıl önce.. BS Uğruna..
Arrow Ailemi Karşıma Aldım B-S Uğruna..
Arrow Arkadaşlarımı Karşıma Aldım B-S Uğruna..


Sonuç = Yepyeni (benim için)tertemiz..Güzel Bir Aile..(içinden arada sırada çıban yılanları çıksada) Wink

E be kardeşlerim ..? Bırakamıyorum Ne edeyim.. Very Happy
______________
Ve sonunda 3.Yıl Etkinlikleri 2 Ay öncesinden büyük bir yarışmayla başladı...


Ayrıntılı bilgi : http://byqraphix.tr.gg/3-.-Y%26%23305%3Bl-Etkinlikleri.htm
Mesaj10.09.2009, 19:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

dünyanın her yerinde deprem oluyor...ve her dk sallanan yerler oluyor http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst4.asp al bak kardeşim son depremler bunlar...bunun bs ile ne alakası var anlamadım adam sadece paylaşmak istemiş içindekilerini...biz kaç senedir tekirdağ'da deprem içinde yaşıyoruz küçük küçük artçı depremler...Allah beterinden saklasın...sizin amacınızı anlayamadım herşeye bir başlık, yeni bir konu...çok seviyorsanız bs'yi kirletmeyin forumu bilgi vs paylaşın arkadaşta deprem olmuş paylaşmış durumu bildirmiş vs. herşeyi böyle abartırsanız ooo işimiz var...
______________
Mesaj10.09.2009, 19:46 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Arkadaşlar Bişe Anladım Dogrumu Sizde Bakin

barisdiyari yazmış:
Deprem Oluyor Adam Canlı Canlı Anlatıyor İnsan Canının Peşine Düşer

Adam Burdan Ayrılmıyor

Bedava -sitemi Bırakamıyor Smile

Bs Bırakılacak Şey

Bazıları Sevgilisinden Çok Bedava-siteme Takılıyor

Doğru Deilmi Bizde Burda Bir Aileyiz


Sizde Yazabilirsiniz


bs de diğer kötü alışkanlıklar gibi işte. ama 2 gün girmicem deyip bşaka şeylerle ilgilensen aslında bırakılabilir. işim kalmayınca bsye damlarım zaten genelde.
______________
Hey maan
Mesaj10.09.2009, 19:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

tekfurdag yazmış:
dünyanın her yerinde deprem oluyor...ve her dk sallanan yerler oluyor http://www.koeri.boun.edu.tr/scripts/lst4.asp al bak kardeşim son depremler bunlar...bunun bs ile ne alakası var anlamadım adam sadece paylaşmak istemiş içindekilerini...biz kaç senedir tekirdağ'da deprem içinde yaşıyoruz küçük küçük artçı depremler...Allah beterinden saklasın...sizin amacınızı anlayamadım herşeye bir başlık, yeni bir konu...çok seviyorsanız bs'yi kirletmeyin forumu bilgi vs paylaşın arkadaşta deprem olmuş paylaşmış durumu bildirmiş vs. herşeyi böyle abartırsanız ooo işimiz var...


Tamam Ama Ben Bişi demedim Sadece Makale Olsun
Mesaj10.09.2009, 19:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

byqraphix yazmış:
Sonuçta hepiniz kardeşimsiniz.. Malum Aileyiz.. Açık açık söyleyeyim..

Arrow Ben Çok sevdiğim birinden ayrıldım.. 1 Yıl önce.. BS Uğruna..
Arrow Ailemi Karşıma Aldım B-S Uğruna..
Arrow Arkadaşlarımı Karşıma Aldım B-S Uğruna..


Sonuç = Yepyeni (benim için)tertemiz..Güzel Bir Aile..(içinden arada sırada çıban yılanları çıksada) Wink

E be kardeşlerim ..? Bırakamıyorum Ne edeyim.. Very Happy


Evet bendede aynısı .
Arkadaşlarım artık benle konuşmuyo Razz
______________

Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz
Şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde
Mesaj10.09.2009, 19:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

byqraphix yazmış:
Sonuçta hepiniz kardeşimsiniz.. Malum Aileyiz.. Açık açık söyleyeyim..

Arrow Ben Çok sevdiğim birinden ayrıldım.. 1 Yıl önce.. BS Uğruna..
Arrow Ailemi Karşıma Aldım B-S Uğruna..
Arrow Arkadaşlarımı Karşıma Aldım B-S Uğruna..


Sonuç = Yepyeni (benim için)tertemiz..Güzel Bir Aile..(içinden arada sırada çıban yılanları çıksada) Wink

E be kardeşlerim ..? Bırakamıyorum Ne edeyim.. Very Happy


B-s Uğruna Bunları Yapmam Wink
Mesaj10.09.2009, 19:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

bscity yazmış:
byqraphix yazmış:
Sonuçta hepiniz kardeşimsiniz.. Malum Aileyiz.. Açık açık söyleyeyim..

Arrow Ben Çok sevdiğim birinden ayrıldım.. 1 Yıl önce.. BS Uğruna..
Arrow Ailemi Karşıma Aldım B-S Uğruna..
Arrow Arkadaşlarımı Karşıma Aldım B-S Uğruna..


Sonuç = Yepyeni (benim için)tertemiz..Güzel Bir Aile..(içinden arada sırada çıban yılanları çıksada) Wink

E be kardeşlerim ..? Bırakamıyorum Ne edeyim.. Very Happy


Evet bendede aynısı .
Arkadaşlarım artık benle konuşmuyo Razz



Bende Ya Maça Çağırıyorlar Gitmiyorum Küsüyolar
Mesaj10.09.2009, 20:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

byqraphix yazmış:
Sonuçta hepiniz kardeşimsiniz.. Malum Aileyiz.. Açık açık söyleyeyim..

Arrow Ben Çok sevdiğim birinden ayrıldım.. 1 Yıl önce.. BS Uğruna..
Arrow Ailemi Karşıma Aldım B-S Uğruna..
Arrow Arkadaşlarımı Karşıma Aldım B-S Uğruna..


Sonuç = Yepyeni (benim için)tertemiz..Güzel Bir Aile..(içinden arada sırada çıban yılanları çıksada) Wink

E be kardeşlerim ..? Bırakamıyorum Ne edeyim.. Very Happy

kendi aileni bs ailesi için karşına alıyorsan ne diimki sana...
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu