Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj11.09.2009, 19:37 (UTC)    
Mesaj konusu: FutbolBaz l 15Dk'lık Site Tazecik Yeni

Arkadaşlar Sitemi Yeni Açtım

Yorumları Alalım
-Siteyi Büyütmek İçin Herşeyi Yazın
Mesela:şunu ekle,bunu çıkart Smile

Sitemi Açalı 15dk. Oldu
www.FutbolBaz.tr.gg

Diğer Siteler
www.TecnoBaz.tr.gg
www.OyunSz.tr.gg
Mesaj11.09.2009, 19:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ana Sayfa çok boş durmuş Mr. Green
Bu tasarımı ben çok seviyorum ya süper Very Happy

Hadi bakalım başarılar...
Aklıma gelince söylerim ekleyebileceğin şeyleri Mr. Green

A yazarken geldi Laughing (Vallaha bak)

Ana sayfaya spor haberleri ekleyebilirsin Mr. Green Rolling Eyes
______________
İdda ediyorum. Bedava Sitem'in En İyi Kişisel Web Sitesi: TunaberkBO

Eğer Gözlerin Yatacağım hapis ise; o hapiste yatmak için her suçu işlemeye hazırım... -TunaberkBO-
Mesaj11.09.2009, 19:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

Teşekkürler Site yeni dolduramadım heryeri Very Happy bu tasarım bencede süper Very Happy

Birde spor haberleri her sitede var ve iframeli yani tıklayınca başka siteye yönlendirmeli Wink çözümünü bulucam teşekkürler
Mesaj11.09.2009, 19:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

futbolbaz yazmış:
Teşekkürler Site yeni dolduramadım heryeri Very Happy bu tasarım bencede süper Very Happy

Birde spor haberleri her sitede var ve iframeli yani tıklayınca başka siteye yönlendirmeli Wink çözümünü bulucam teşekkürler


Ne bileyim ana sayfaya güzel gider diye düşündüm.
Canlı Skorlar olabilir ??
İdda yorumları olabilir ??
Kendi yorumların olabilir ??
______________
İdda ediyorum. Bedava Sitem'in En İyi Kişisel Web Sitesi: TunaberkBO

Eğer Gözlerin Yatacağım hapis ise; o hapiste yatmak için her suçu işlemeye hazırım... -TunaberkBO-
Mesaj11.09.2009, 19:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Wink Canlı Skorlar Wink [eklemeyi düşünüyordum]

Hazırlıklara Başladım Teşekkürler Smile
Mesaj11.09.2009, 19:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

bize ulaşın <<< bi bak san iyi olur Very Happy


Futbol baz- izle <<< Rolling Eyes

röpörtajlar Rolling Eyes

bunlar dışında gzl Smile
Mesaj11.09.2009, 19:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitelerimin Hepsi

-Explorer
-Firefox
-Mozilla
-Safari
[tüm tarayıcılar]

Uyumludur

www.FutbolBaz.tr.gg tekrar dene istersen Wink
Mesaj11.09.2009, 19:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

alonejojuk yazmış:
bize ulaşın <<< bi bak san iyi olur Very Happy


Futbol baz- izle <<< Rolling Eyes

röpörtajlar Rolling Eyes

bunlar dışında gzl Smile


Neden beğenmedin nedenini yaz hemen düzeltelim Smile
Mesaj11.09.2009, 19:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj11.09.2009, 19:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

içerik açılmıyo :S sade başlık
Mesaj11.09.2009, 19:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

link olmayan menü elemanı Wink
Mesaj11.09.2009, 19:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

FootBall - İzle menüsünün altında olmuş videolar. Şöyle olabilirdi:
FootBall - İzle sayfasına girilirdi. Orada görünürdü Geniş Maç Özetleri Diye falan. Ama böyle de güzel de ben ilk girdiğimde fareyi onun üstüne götürüp tıklamaya çalıştım Mr. Green Ama böyle de güzel kanka. Eline sağlık
______________
İdda ediyorum. Bedava Sitem'in En İyi Kişisel Web Sitesi: TunaberkBO

Eğer Gözlerin Yatacağım hapis ise; o hapiste yatmak için her suçu işlemeye hazırım... -TunaberkBO-
Mesaj11.09.2009, 19:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ordaki sadece Başlık Altındakiler onun içeriği oluyor Smile Wink Very Happy
Mesaj11.09.2009, 19:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

hmm Razz
Mesaj11.09.2009, 19:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Karışıkmı Olmuş Düzeltiyimmi Very Happy
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu