Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj12.10.2009, 13:38 (UTC)    
Mesaj konusu: Bedava-Sitem Tatil Köyünde [Eğlence]

Yolcularımız
tasarist
benimsitem1993
hackerfriend
fayecy
alperen-ocak
matematikcimm
desingxxkod
hyperend
sanalben10
antalya-gezgini
site-reklami-yap
japon-cocuk
net-tr
sanalalemdar
grafikdestek

Bakkal Hasan: webmaster-html-kod
İşletmeci: hakan-fan
Otel Sorumlusu www-kral
Gezinin Masrafları Hackerfriend Abimize Aittir Very Happy

benimsitem1993 : bir şey sorucam Ya neden böyle minibüse felan gidiyoruz şöyle üstü açık spor bir şey olsa dahi iyi olmaz mı kıleysim sarsılıyor böyle..

hackerfriend bu kadar kişi anca minibüse sığar yani tabe bende para var diyosan limuzin kiralarız

benimsitem1993 : yok ben öylesine sormuştum meraktan

fayecy kliması yok mu bunun piştim valla..

alperen-ocak maalesef minibüslerde olmuyor o dediğin muavinlik yaptığım yıllardan biliyorum

fayecy anladım..

alperen-ocak: istersen kağıttan yelpaze yapim sana Very Happy

fayecy: birden serinledim yok saol..

tasarist: gittiğimiz yer lüküs değilmi orda serinleriz Smile

hackerfriend tabi ki kötü yere götürür müyüm sizi..

tasarist kaç yıldızlı ama 5 ten aşağısı kurtarmaz beni geçen sene gittiğim tatil köyü 4 yıldızlı çıktı yarıda kestim tatili hassasım bu konuda..

hackerfriend sormadım yıldız sayısını ama çok lüks olduğu kesin ilanda öyle söylüyor…

hyperend önemli olan yemekleri yani misal açık büfesi olmayan bir yerde asla tatil yapamam ben..

japon-cocuk: aynen..

site-reklami-yap haklısınız…(evinizde de açık büfe var zaten dimi)

matematikcimm umarım gelmişizdir daha çok var mı Ya bir susmadı şunlar Very Happy

hackerfriend az kaldı şu yolun sonunda sanırım adrese bakın…

hyperend iyide bu yolun sonu köylük gibi sanki

hackerfriend olur mu öyle şey yahu...

tasarist Allah’ım burada koyun.kuzu felan otluyo nasıl tatil yöresi bura..

sanalben10 kandırıldık mı yoksa…

net-tr gidelim de bir bakalım..

site-reklami-yap hadin…

hackerfriend burası ‘ organick’ tatil köyü değil mi?

hakan-fan evet burası buyrun nasıl yardımcı olabilirim…

hackerfriend kardeşim sen insanları kandırmaya utanmıyor musun?neresi tatil köyü buranın Ya dışarıda hayvanlar falan otluyor yani.

hakan-fan bizim köyümüz moderin hayvanları bile kabul ediyoruz…

hackerfriend katil olacağım yarabbi..

hakan-fan katiller için özel süitimiz var orda ağırlayalım sizi..

"hackerfriend arkasına döner ve derki"

hackerfriend ne yapalım geri mi dönelim yoksa kalalım mı azıcık

antalya-gezgini gidelim Ya ne işimiz var burada..

fayecy bence gelmişken birkaç gün kalalım onca yol parası gitti + peşin verdik buranın parasını..

hackerfriend katlanacağız artık birkaç gün…

hakan-fan 11-12-13-14-15 numaralı odalarımızın rezervasyonunu yapmıştık sizin için buyurun çocuk geçirsin odalarınıza kadar..

www-kral tabi geçireyim dolgun bir bahşiş karşılığında

tasarist saol çocuğum e artık gitsen diyorum az dinlenelim…

www-kral bahşişimi almadan şurdan şuraya gitmem

tasarist peki tamam

www-kral neee 1 TL mi bu ne yahu dilenciye versen 10 sene beddua eder arkandan..

tasarist kolay mı kazanıyorum ben bu paraları beğenmiyorsan alayım..

www-kral yok kalsın hiç yoktan iyidir..

Dışarıdan 2 bayan müşteri gelir ve bedava-sitem halkı ile tanışırlar...
Bayanların 1inin adı Müge Birinin Adı Esradır.

Esra az güneşlensek felan o kadar geldik buralara…

Müge sana kötü haber güneş yağını felan getirmemişim..

Esra netcez şimdik

fayecy köşede bir tükkan var ufaktan oraya bakın vardır belki.

Esra gidelim ok

webmaster-html-kod buyurun nasıl yardımcı olabilirim?

Müge güneş yağı var mı sizde?

webmaster-html-kod o dediğin hangi marka oluyor abla ben bilmem bizde margarin felan var yenimi çıktı bu dediğin vay be teknoloji ne gader ilerlemiş

Müge ne varsa ver tükkanda..

webmaster-html-kod buyurun o zaman bir paket margarin veriyorum

Esra güneş yağını da aldığımıza göre şimdi soralım deniz nerede

desingxxkod köyün sahibesi geliyor Exclamation

Esra ben soruyum şimdik

sanalalemdar sor ablacım

hakan-fan bir şey soracakmış havası var sizde buyurun

Esra deniz nerede acaba bu işletmede

hakan-fan deniz miilerde bir gölet var sağdan dönün şu ilk barakanın önünde hemen

Esra peki teşekkürler

alperen-ocak neredeymiş öğrendin mi?

grafikdestek öğrendi öğrendi hadin gidek Very Happy

grafikdestek aman Allah’ım burada ne böyle

benimsitem1993 göletmiş

sanalalemdar bizim köye gitsek buradan iyiydi yane

tasarist inanmıyorum büyük skandal 4 yıldızlı tatil köylerini beğenmeyen ben ne duruma düştüm

sanalalemdar burada ancak kağıttan gemi yapıp yüzdürülür

Esra neyse güneşlenim bare Very Happy

japon-cocuk iyide şezlong felan yok burada nasıl güneşlencen Mr. Green

Esra plaj havlumu getirdim ben siz ne yaparsınız bilmem ama

alperen-ocak haydin arkadaşlar...

antalya-gezgini ay çok kötü yanmışsın Esra

Esra nasıl olur o kadar güneş yağı felan sürdük

antalya-gezgini normal yağ değimliydi o

net-tr söze girer ve Esra'yı Korur Very Happy

net-tr e ne fark eder her yol bağdata çıkar

antalya-gezgini çıkmıyormuş demek ki

net-tr öyle gözüküyor Very Happy

Herkes Odalarına Çekilir

desingxxkod grafikdestek garip garip sesler geliyor bizim odanın yan duvarından

grafikdestek möleme gibi felan dimi

desingxxkod yetti ama Ya ahır manzaralı süiti bize vermiş adam gidip kavga edicem

grafikdestek sabredelim bugün yarın gideriz yahu şimdi kavga etcen bu odada elimizde gitcek şu mezra yerde

desingxxkod tamam da gece nası uyuycaz sesten şimdik koyun olsa yan tarafta tamam koyun sayma bahanesiyle uyuruzda inek vs. kurtarmaz

matematikcimm aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hakan-fan bir durum mu var abi Question

matematikcimm bana verdiğiniz odada hamam böcükleri.keneler vs. ikamet ediyor olmaz ki parayı ben veriyorum Ya onları atın yada bölüşelim ücreti

hakan-fan burası doğal yer olacak börtü böcükte tabi böleriz hesabı ama nasıl tahsil etcem onlardan kredi kartıyla felan değil herhalde

matematikcimm bilemicem o sizin sorununuz

Herkes Odalarından Çıkmış Toplanmışlardır Wink

net-tr gidelim artık bu iğrenç yerden yahu

desingxxkod toparlansın o zaman herkes gidelim

hyperend kalsaydık biraz daha çok otantik bir yerdi

sanalben10 çok sevdiysen sen kal

tasarist hayatım boyunca tatile çıkamıycam bir daha fena soğudum Ya

benimsitem1993 haksızda sayılmazsın yani kim olsa soğur

hakan-fan birikmiş borçlarınızı ödeyipte gidin lütfe

hackerfriend ne borcu yahu başta ödedik peşin hemde kalmadık bile burada gidicez

hakan-fan evet ama ekstra otelin havuzundan vs. yararlandınız bunlar fiyata dahil değildi..

hackerfriend katil etmeden beni kaybol kardeşim Ya bu iğrenç yere 1 TL bile vermezdim de gazete de ki ilanı görmesem

hakan-fan sözlerinize dikkat edin lütfen iğrenç felan olmuyor yani

Tatil maceramız şimdilik burada son buldu umarım beğenmişsinizdir..

Dip not:konuda sanal reklam uygulaması yapılmaktadır.
Dip not: Ekleyemediklerim alınmasın sınırlı sayıda kişi yazdım
Dip not: Umarım beğenirsiniz..


En son tasarist tarafından 13.10.2009 13:59:49 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj12.10.2009, 13:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

O Kadar Uğraştım Bir Yorum Bile Yapmıyorsanız Very Happy
______________
Devredilme Falan Yok Tasarist Hala Beko'Da
Mesaj12.10.2009, 13:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bende arkadan x5'imle geilyordum görmediniz herhalde
______________
BenimSitem1993 => İmza boyutunuz 3 satırdan büyük olduğundan düzenlendi.
Mesaj12.10.2009, 13:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

süper Mr. Green Mr. Green
______________
Mesaj12.10.2009, 13:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

harikasın kanka xD Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
lan 2 yıldır üyeyüm ama bi türlü od olamadım xD
inanmayan baksın
http://www.bedava-sitem.com/profile.php?of=halitt58
Mesaj12.10.2009, 13:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

bi yanlışlık var ben hamam böceğinden filan korkmam onlar benden korksun Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
lan 2 yıldır üyeyüm ama bi türlü od olamadım xD
inanmayan baksın
http://www.bedava-sitem.com/profile.php?of=halitt58
Mesaj12.10.2009, 13:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

Beğendiğinize Sevindim Smile
______________
Devredilme Falan Yok Tasarist Hala Beko'Da
Mesaj12.10.2009, 13:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben Amacını Anlamayamadım Ne Şimdi Bu Question
Mesaj12.10.2009, 13:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

wording yazmış:
Ben Amacını Anlamayamadım Ne Şimdi Bu Question


Burdaki Amaç Bedava-Sitem'i Biraz Daha Neşelendirmek Ve Komedi Yaratmak
Amacım Bu
______________
Devredilme Falan Yok Tasarist Hala Beko'Da
Mesaj12.10.2009, 13:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarist yazmış:
wording yazmış:
Ben Amacını Anlamayamadım Ne Şimdi Bu Question


Burdaki Amaç Bedava-Sitem'i Biraz Daha Neşelendirmek Ve Komedi Yaratmak
Amacım Bu


kanka buna takılma baksana öğretmeni dövüyomuş asabi bi tip
______________
lan 2 yıldır üyeyüm ama bi türlü od olamadım xD
inanmayan baksın
http://www.bedava-sitem.com/profile.php?of=halitt58
Mesaj12.10.2009, 14:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarist ellerine,klavyene ve emeğine sağlık..Bayağı uzun bir senaryo olmuş.. Mr. Green Gayet güzeL.. Wink

İçinde benim sitede geçince dahada güzeL oLdu canımm.. Razz Twisted Evil Razz Laughing
______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj12.10.2009, 14:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

çok güzel sağolasın
______________


Mesaj12.10.2009, 14:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel olmuş
______________
Geliyoruz sessiz ve derinden!...
Mesaj12.10.2009, 14:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ortak

Ben Kendi Cümlelerimi Degiştirip Başka Şeyler Yazsam Mr. Green



Ben Komik Degilim Orda Komik Olmam Lazım

Mesela Oraya

Zaaaaaaaa Mr. Green


Felan Koymamışsın Mr. Green
Mesaj12.10.2009, 14:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

HHahaha süpermiş .. Eline sağlık Laughing
______________
> Web sitenizi radyomuzdan anons yaparak tanıtmamızı istermisin? > Üstelik tamamen ücretsiz! Tıkla > http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=132612
> Türkçemiz ile ilgili kendi yazdığım makaleyi okumak ister misin? Tıkla > http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?p=639445#639445
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu