Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  

Sizce bs sitelerinde pop-up reklam gelirmi?
Gelir Gelir Çok Yakında
  66%
[ 14 ]
Okadarda yapmazlar ama belli olmaz !
  33%
[ 7 ]
Toplam Oylar : 21

Yazar Mesaj
Mesaj06.11.2009, 11:16 (UTC)    
Mesaj konusu: Yakında Pop-UP reklamda gelir

Arkadaşlar bu reklam işini iğice abartan yetkililer bedava-sitem sitelerine artık pop-up otomatik açılan reklamlarda yapar ?

Oylamaya katılalım.
Mesaj06.11.2009, 11:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

VaLLa üzüLerek söyLemek zorundayım ki,

AdamLar adult içerikLi rekLamLar ekLeseLer biLe (YaparLar mı yapmazLar mı biLemem) hakLarı buLunuyor.. Neutral

Ne haLt yeseLer bizim onLara hesap sorma gibi bir hakkımız yok..

Siteyi açarken biz kabul ediyoruz bunLarı.. Sad
______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj06.11.2009, 11:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ayıptır söylemesi işin boku çıktı , bs de adam kalmadı !
Mesaj06.11.2009, 11:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

maximum-hile yazmış:
Ayıptır söylemesi işin boku çıktı , bs de adam kalmadı !


ÜstadLardan biri Forumda şu sözü kuLLanmıştı affetsin beni ismini hatırLayamadığım için.. Sad

"Her yükseLişin birde düşüşü vardır.. Wink
______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj06.11.2009, 11:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

maximum-hile yazmış:
Ayıptır söylemesi işin boku çıktı , bs de adam kalmadı !
Arkadaşlar bırakında biraz daha fzla para kazansınlar ne olucak yani rekam koysalar..Çok azıtırlarsa birşeyler düşünürüz ama o kadar abartılcak şey yok şuan.Size bedava host ve domain vermişler işte daha ne gerisini salla Very Happy he ama böyle abartmaya devam edersler reklam işlerini kndileri kaybedelerler..
Mesaj06.11.2009, 12:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

gelir gelir ne gelmeski bsde kim kaldı 2 milyon üye insana çok büyük bi site yapma yeri gibi geliyo ama bilmiyolarki 1 kişi 1site dğeil en az 10 sit açıyo yani herkes 1 kere açsaydın en fazla 300.000 üye filan olurdu ustalar gitti geriye yeniler,bilmeyenler,kendini bişi sanalar ve ustları takip eden gerçek web masterler kaldı hadi yolumuz açık olsun en fazla 3-4 aya hiçkimse kalmaz burda
______________
2008'den bugünlere....
Mesaj06.11.2009, 12:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

matematikcimm yazmış:
gelir gelir ne gelmeski bsde kim kaldı 2 milyon üye insana çok büyük bi site yapma yeri gibi geliyo ama bilmiyolarki 1 kişi 1site dğeil en az 10 sit açıyo yani herkes 1 kere açsaydın en fazla 300.000 üye filan olurdu ustalar gitti geriye yeniler,bilmeyenler,kendini bişi sanalar ve ustları takip eden gerçek web masterler kaldı hadi yolumuz açık olsun en fazla 3-4 aya hiçkimse kalmaz burda


walla benim 30 dan fazla sitem war Smile

yasaksavar
grafkmerkezi
zuumla
umutyavuz

daha deneme deneme die bisürü sita açmısımdır Very Happy
Mesaj06.11.2009, 12:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

matematikcimm yazmış:
gelir gelir ne gelmeski bsde kim kaldı 2 milyon üye insana çok büyük bi site yapma yeri gibi geliyo ama bilmiyolarki 1 kişi 1site dğeil en az 10 sit açıyo yani herkes 1 kere açsaydın en fazla 300.000 üye filan olurdu ustalar gitti geriye yeniler,bilmeyenler,kendini bişi sanalar ve ustları takip eden gerçek web masterler kaldı hadi yolumuz açık olsun en fazla 3-4 aya hiçkimse kalmaz burda


Matematikcimm hakLısın..

Şu Lanet Forum oLmasa varya kapatmıştım siteyi.. Rolling Eyes

Ve boşa 2.5 Milyon üyemiz var diye havaLanmasaLar cidden süper oLur..

Benim biLe en az 10 tane sitem var.DiğerLerinkini var siz düşünün..

Sonuna kadar katıLıyorum aga sana.. Wink
______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj06.11.2009, 12:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ek oLarak şu an saLağın teki forumun HER BAŞLIĞINA bir mesaj yazıyor.

RekLam içerikLi..

MODLARDAN 1 TANESİ BİLE AÇIK DEĞİL!

ALMANYA'YA BAKSAN pehh..

Mod aLımLarı yapıLmaLı bence baksanıza onun yüzünden Forum'dan çıkmak zorunda kaLdım.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj06.11.2009, 12:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Konuyorumum :

Koysunlar Napalım.. Bu Sefer Tamamen Kaybederler..

Özel Mesaj:


benimsitem1993 Forum İmzan İlginç Mr. Green
______________
Banlanmışız Eywallah.
Doğru Söyleyeni Dokuz Köyden..
Mesaj07.11.2009, 14:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

GELİR GELİR
Mesaj07.11.2009, 14:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yetkin Forum Ne Güne Duruyor
Onunda Reklamları Var Ama Very Happy Düzenli En Azından

______________
Mesaj07.11.2009, 19:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

virusland yazmış:
Yetkin Forum Ne Güne Duruyor
Onunda Reklamları Var Ama Very Happy Düzenli En Azından


o forum bize portal lzm Very Happy
Mesaj08.11.2009, 17:21 (UTC)    
Mesaj konusu: www.petrokod.tr.gg

Kendi kendilerine bolbol site kurarlar o zaman
______________


http://www.vipkral.com/


Mesaj08.11.2009, 17:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

ya inş. bu reklamlardan sağladıkları gelirleri daha iyi hizmet için kullanırlar(mesela yeni alanadları fln ama pek sanmıyorum Laughing )
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu