Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj06.11.2009, 14:35 (UTC)    
Mesaj konusu: Ektra sayfaları yeni sayfa olarak nasıl açabiliriz ?

merhaba arkadaşlar. Benim demek istediğim bu anket, iletişim, galeri ... gibi ektra sayfaları aktif edince ana sayfada tıklandığı zaman ayrı pencere olarak açılsın istiyorum. Normalde anket ve diğerlerini öyle yaptım ama şu aralar galeri yi de aktif etmem rağmen onu yeni sayfa olarak açtıramıyorum. Açılıyo sayfa bağımsız olarak değil yani. Bilen varsa yardımcı olsun lütfen. Şimdiden tşk.
______________

Yönetici [ Ç.Y ]
Mesaj06.11.2009, 14:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sayfaların url adresilerine aşağıdaki uygun yere yapıştırınız daha sonra kodu kopyalayıp istediğiniz yere yapıştrıın

Kod:

<a target="_blank" href="SAYFA ADRESİ">SAYFA ADI</a>

______________
....Hayatın Bir Tık Önünde....

Yazar Başvuru Yeri   Yazarlarımız
Mesaj06.11.2009, 14:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

atraksiyon yazmış:
Sayfaların url adresilerine aşağıdaki uygun yere yapıştırınız daha sonra kodu kopyalayıp istediğiniz yere yapıştrıın

bu kodu extra sayfalara nasıl ekleyeceğiz ki, normal sayfa gibi değilki onlar, yani kaynak kısmına tıklanmıyo ki ,,

Kod:

<a target="_blank" href="SAYFA ADRESİ">SAYFA ADI</a>

______________

Yönetici [ Ç.Y ]
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu