Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj16.11.2009, 17:34 (UTC)    
Mesaj konusu: Adhood dan Ödeme Alanlar

Arkadaşlar ya adhood dan ödeme aldıysanız bizi bilgilendirin yani ne zaman istediniz ne zaman ödediler daha doğrusu ödedilermi XD Question
______________
Yakında yeni projeler ile geliyorum ...
Mesaj16.11.2009, 17:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

uğraşmadım hiç ya çok az veriyoalr zaten her 100 kişiden 1 kişi %0.99 tıklar bence xd
______________
Mesaj16.11.2009, 17:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

webdeev yazmış:
uğraşmadım hiç ya çok az veriyoalr zaten her 100 kişiden 1 kişi %0.99 tıklar bence xd


Yok ya reklamlatın görselliği güzel olduğu için tıklanma oranıda iyi XD eee hala cevap alamadım
______________
Yakında yeni projeler ile geliyorum ...
Mesaj16.11.2009, 17:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

Benim Hesap Olsa 53 TL Oldu Ama Hesap Yok xD
______________
Mesaj16.11.2009, 17:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

matematik-cafe yazmış:
Benim Hesap Olsa 53 TL Oldu Ama Hesap Yok xD


Bir yakınının felandamı yok ben halamın kızının hesabına gönderiyom oda bana aynı miktarda elden veriyor xD
______________
Yakında yeni projeler ile geliyorum ...
Mesaj16.11.2009, 17:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

heraradiginburda yazmış:
matematik-cafe yazmış:
Benim Hesap Olsa 53 TL Oldu Ama Hesap Yok xD


Bir yakınının felandamı yok ben halamın kızının hesabına gönderiyom oda bana aynı miktarda elden veriyor xD



Söylesem Bile Hiç Biri İnanmaz Ki Netten Para mı Kazanılırmış Derler...
______________
Mesaj16.11.2009, 17:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

aha aynı babamın düşüncesi bu faturaya yansır girme bi daha vs. vs. xd
______________
Mesaj16.11.2009, 17:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

bizmde buraya ziraat benkası açılıyoda ende kendime bi şekilde aççam hesap
Mesaj16.11.2009, 17:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bizimkilerde nete güvenmiyorlardı bir kaç kere alışveriş yaptım ve promosyon felan kaznınca inandılar xD
______________
Yakında yeni projeler ile geliyorum ...
Mesaj16.11.2009, 17:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

ben ödeme talebinde bulundum %30 zaten stopaj kdv filan alıyorlar 31 tl yatacak hesaba onay bekleniyor. ve şuan 15 tl oldu bile Very Happy
Mesaj16.11.2009, 17:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

<Peki buonay peyi zmn alıyormu hmn onaylıyormu tr.gg sitelerini
______________
Mesaj16.11.2009, 17:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

He ya çok fazla kesiyorlar Mad Evil or Very Mad
______________
Yakında yeni projeler ile geliyorum ...
Mesaj16.11.2009, 17:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet şirket adına olsa sadece kdv kesiyorlar... ama olsun. ben tr.gg kullanmıyorum blogspot kullanıyorum reklam gibi olmasında gizemlisirlar xD
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu