Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj26.11.2009, 20:14 (UTC)    
Mesaj konusu: Css Den İyi Anlayan Baksın (Mega-İpek Sorun)

Yha Beyler & Bayanlar Ben Menünün Karşısına Menü Yapabılırmıyım Bı Baksanız ??

boLe Bı Kod Vs Falan Bişi waR mı ! ??
Mesaj27.11.2009, 16:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yok Mu Çözüm Yha @Mega-İpek
______________
Mesaj27.11.2009, 16:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

Menü karşısına menü?

Sağda ve solda olmak üzere 2 menü mü?

______________

Arrow Ethical Hacker Arrow Professional Web Designer
Mesaj27.11.2009, 21:03 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Css Den İyi Anlayan Baksın (Mega-İpek Sorun)

css-cag yazmış:
Yha Beyler & Bayanlar Ben Menünün Karşısına Menü Yapabılırmıyım Bı Baksanız ??

boLe Bı Kod Vs Falan Bişi waR mı ! ??
Mesaj27.11.2009, 21:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok basit ayrıca kod yok kodları bizler yazarız ... Wink
Mesaj27.11.2009, 22:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeşim sen tam olarak istediğini bize resimle göster ben yardımcı olurum Wink
______________

Arrow Ethical Hacker Arrow Professional Web Designer
Mesaj02.12.2009, 13:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yaw heralde 3 sütünlu tasarım istiyor sağ ve solduki sütunlar menü orta sütün içerik fakat heralde tasarımı 2 sütünlu bunu nası 3 sütünlu yaparım diyor
______________

Her türlü konuda yardım isteyebilirsiniz. Direk mesaj atmanız yeterli.
Mesaj02.12.2009, 13:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sol taraftaki menü kodunuzu alın, sağ taraftaki reklam kodunun yerine oraya yapıştırın..
Mesaj02.12.2009, 13:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

informess yazmış:
Sol taraftaki menü kodunuzu alın, sağ taraftaki reklam kodunun yerine oraya yapıştırın..


ewt doğru ama

sol taraftaki yeri alınca direk aynı kodu koyma örnek css bölümünde sol yazarsa sen orayı sağ yap ve kodda sol yazarsa orayıda sağ yap sol bölüm üstte sağ tarafta içerikten sonra altta kodla bu şekilde olur
______________

Her türlü konuda yardım isteyebilirsiniz. Direk mesaj atmanız yeterli.
Mesaj02.12.2009, 14:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

e-davut yazmış:
informess yazmış:
Sol taraftaki menü kodunuzu alın, sağ taraftaki reklam kodunun yerine oraya yapıştırın..


ewt doğru ama

sol taraftaki yeri alınca direk aynı kodu koyma örnek css bölümünde sol yazarsa sen orayı sağ yap ve kodda sol yazarsa orayıda sağ yap sol bölüm üstte sağ tarafta içerikten sonra altta kodla bu şekilde olur


arkadaşlar hatanız var öyle yapılmaz ekstra bir kaç css kodu yazacaz buyurun Wink

1. menü için :




Kod:
float: left;


İçerik alanı İçin:
Kod:
float: left;

2. Menü İçin:

Kod:
float: left;


Kodlarını koyarsak eğer tasarımız düzenli olur Wink Eğer sorun çıkarsa lütfen resimi koyun yanlış hatırlıyor olabilirim. Denemedim direk Wink
______________

Arrow Ethical Hacker Arrow Professional Web Designer
Mesaj02.12.2009, 14:10 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Css Den İyi Anlayan Baksın (Mega-İpek Sorun)

css-cag yazmış:
Yha Beyler & Bayanlar Ben Menünün Karşısına Menü Yapabılırmıyım Bı Baksanız ??

boLe Bı Kod Vs Falan Bişi waR mı ! ??
Merhaba;
Öncelikle türkçeyi doğru kullanın emin olun yardım gelecektir.

İyi eğlenceler...
______________
Mesaj02.12.2009, 14:13 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Css Den İyi Anlayan Baksın (Mega-İpek Sorun)

denizmerkezi yazmış:
css-cag yazmış:
Yha Beyler & Bayanlar Ben Menünün Karşısına Menü Yapabılırmıyım Bı Baksanız ??

boLe Bı Kod Vs Falan Bişi waR mı ! ??
Merhaba;
Öncelikle türkçeyi doğru kullanın emin olun yardım gelecektir.

İyi eğlenceler...


Gerekli Cevabı Verdim Wink
______________

Arrow Ethical Hacker Arrow Professional Web Designer
Mesaj18.12.2009, 11:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

paylasim61 yazmış:
Menü karşısına menü?

Sağda ve solda olmak üzere 2 menü mü?


ewet oyLe ıstıoRm ! Wink
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu