Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj29.11.2009, 18:12 (UTC)    
Mesaj konusu: Call of Duty: Modern Warfare 2 hakkında her şey!

Açıklanan rakamlara göre Call of Duty serisi, tüm dünya çapında 55.000.000’dan fazla satarak 3.000.000.000$ gelir elde etti.
İlk Call of Duty'nin çıkışından bu yana video oyunları arasında satış rekorları kırarak son dönemin en iyisi olan efsane oyun, Modern Warfare 2'nin ilk beş günde 550.000.000$’lık satışıyla zirveye oturdu. Activision Blizzard CEO'su Bobby Kotick de yaptığı açıklamada, Call of Duty'yi “tüm zamanların en iyisi” olarak tanımladı.


Resimde görünenler: Resimde kar motorlarına binilebilindiği gösterilmiştir..


Resimde görünenler: Resimde görünen kişi Cod4'te ki Çavuş ''Soap'' Mactavish Yeni oyundaki Yüzbaşı ''Soap'' Mactavish


Resimde görünenler: Resimde zırh kullanılabileceği gösterilmiştir..


Resimde görünenler: Grafik kalitesi görülmektedir..

SUNUM:

Modern Warfare 2 devasa ön yükleme gibi sıkıntılarla uğraştırmıyor bizi. Henüz piyasaya resmi olarak düşmemiş olan oyunun Versiyon 1.01 güncellemesiyle karşılaşmak ise şaşırttı bizleri. Neyse ki 25 MB boyutlarında ufak bir güncelleme bu, 2 dakikanızdan fazlasını çalmayacak.

Oyunun ana menüsü oldukça sade tasarlanmış. Kahverengi tonların ağırlıkta olduğu fonda silik bir asker görüntüsü gözümüze çarpıyor. Menüde gereksiz kalabalık yaratacak seçenekler yok, sadece üç farklı oyun modunu ekranda görüyoruz. Bu sadeliğin oyuna yakıştığını ve işleri kolaylaştığını söylemeliyim.



Modern Warfare 2′nin sunduğu üç oyun moduna kısaca aşağıda bakalım;

- Campaign: Tek kişilik görev modu.

- Special Ops: Online veya offline olarak 2 kişiyle cooperative modunda veya tek başınıza oynayabileceğiniz bölüm. Burada bizden farklı görevlerin istendiği minik görevler mevcut. Kar motoru yarışı gibi farklı bölümler de burada karşınıza çıkacak. Split Screen özelliği de mevcut. World at War’da olduğu gibi senaryoyu co-op oynamak yerine, tek kişilik modda yer alan mekanları model alan bağımsız küçük görevleri gerçekleştirmek çok daha zevkli ve eğlenceli.

- Multiplayer: Oyunun online modu. İlk MW oyunu ile bu alanda zirveye oturan oyunun tüm dinamikleri korunmuş durumda, üstelik yenilikler katılarak.

HİKAYE:

Öykümüz ilk Modern Warfare oyununun bittiği yerden birkaç yıl sonra start alıyor. Finalde dramatik bir şekilde hayatına son verdiğimiz Imran Zakhaev’in kurmuş olduğu ultranasyonalist radikal organizasyonun yönetimini Vladimir Makarov devralmıştır. Zakhaev’in Batılı güçler tarafından öldürülüşünü kusursuz bir propaganda aracı olarak kullanan Makarov, bu sayede terör örgütünü genişletmiştir ve Rusya’daki karargahından yönettiği kanlı eylemlerini arttırmıştır. Makarov’un korkutucu büyümesinden fazlasıyla tedirgin olan ülkeler Task Force 141 adlı bir birim kurarlar ve her biri çok özel askerlerden oluşan bu ekibin tek hedefi terör örgütünü tamamen ortadan kaldırmaktır.



Modern Warfare 2 gene Doğu bloğundan doğan bir hikayenin ekseninde dönüyor ve global terörizmin tedirgin edici yüzünü bir kez daha gösteriyor bizlere, üstelik dünyanın çok farklı bölgelerine de yolculuğa hazırlıklı olun. Yapımcılar önceki oyunda denedikleri dramatik yoğunluğu daha yetkin bir şekilde kullanarak hem görsel, hem de manevi açıdan etkileyici anlara tanık olmamızı sağlıyorlar. Elbette, bir terörist üyesini oynayıp masumlara zarar verdiğimiz anlar büyük tepki topladı ve teröre bir yakınını kurban vermiş kişileri yaralayacağı da kesin. Ancak terörün çirkin yüzünü tüm çıplaklığıyla bize hissettirmeye çalışan Modern Warfare 2, çarpıcı hikayesi ve dramatik anlarıyla piyasada bulunan yapımların içinde alt metini en zengin oyunlardan biri olarak dikkat çekiyor. Tek bir kusur gözümüze çarpıyor, o da hikayenin etkileyici ara videolarla zenginleştirilmemesi. Oyun boyunca CGI olarak hazırlanmış bir tane bile video göremeyeceksiniz.

GRAFİKLER:

Televizyonda gördüğümüzde güzelliğiyle büyüleyen mankenler vardır, ama normal hallerinde yakalanan görüntülerine baktığınızda sizi şaşırtırlar. İşte Modern Warfare 2′yi bu mankenlere benzetebiliriz rahatlıkla. Genel bir çerçeveden bakıldığında herşeyin yolunda olduğunu görüyoruz ancak detaylara takılmaya başladığınızda bazı sıkıntılar da su yüzüne çıkıyor. Gene de bu sıkıntılar MW 2′nin çok güzel bir manken olduğu gerçeğini değiştirmiyor.



Karakterlerin yüz animasyonları oldukça başarılı ancak bir Killzone 2 kalitesi beklemeyin. Bunda suçlu MW 2 değil elbette, yapımın multiplatform olduğu için bu durum kaçınılmaz zaten. Mimikleri, ifadeleri gerçekçi olan karakterler zaman zaman detaylarını kaybedip kötü bir görüntü sergiliyorlar. Gene de seride (özellikle de World at War’da) karşımıza çıkan cilalı ve yağlanmış gibi duran suratlar yok karşımızda neyse ki. Infinity Ward karakterlere gerçeklik katıp yeni bir soluk getirmiş. Düşmanlar ise aynı şekilde kaliteli yüz modellemelerine sahip ancak bir yerden sonra kendilerini tekrar ediyorlar ve genetik kopyaların saldırısı altında kaldığınızı hissediyorsunuz. Neyse ki dış görünüşte yaptığı ufak oynamalarla bu hissi kırmayı başarmış yapımcılar.

Kahramanlarımızın ve düşmanların beden animasyonları oldukça akıcı. Tedirgin bir şekilde koşturup siper alırken gerçekçi görüntüler sergiliyorlar ve bu kaliteli animasyonlar sayesinde alacağınız gerçeklik hissi de yükseklere çıkıyor. Vurulduklarında da doğru ve gerçekçi tepkilerle karşılaşıyoruz, acı çekerek devriliyor, kurşunun şiddetiyle sert bir şekilde yere düşüyorlar. Bazı düşmanlar sadece yaralanıp sürünmeye ve sırtlarını dayayacakları bir duvar aramaya başlıyorlar. Tüm bunlar size savaş ortamını hissettiren detaylar elbette. Bir diğer güzellik ise ağır yaralar aldığımızda ortaya çıkıyor. Önceki oyunlarda yaralandıkça ekranımız kızarırdı hatırlarsanız. MW 2′de ekrana kan sıçrıyor ve yaralarımız ağırlaştıkça kan oranı da etrafı görmemizi engelleyecek şekilde kaplıyor gözlerimizi. Bu sert detay oyuna gerçeklik katıyor.

Mekan tasarımları çok başarılı. Rio’dan Kazakistan’a, Amerika’dan Rusya’ya kadar çok farklı mekanlarda aksiyon içine gireceksiniz. İlk MW’de göremediğimiz çeşitlilik elbette zenginlik katıyor oyuna. Farklı renk paletlerine sahip mekanlar sayesinde sürekli yenilenen bir oyun tecrübesi bizlerden ayrılmıyor. Üstelik bazı bölümlerde yaşayan şehirlerle karşılaşıyoruz. Sokaklar insanlarla dolu, çatışma yüzünden korkmuş halde sağa sola kaçışıyorlar. Silah tasarımları da çarpıcı şekilde kaliteli. Her bir silah çok başarılı bir şekilde modellenmiş, poligon sayısındaki fazlalık görsel kaliteyi de beraberinde getiriyor. Ateş ettiğinizde gerçekçi bir şekilde geri tepiyorlar, üzerlerinde bulunan ufak parçaların sallandığını görebiliyorsunuz.



En son tumhepsiburada tarafından 02.12.2009 18:17:43 tarihinde değiştirildi, toplam 2 kere değiştirildi
Mesaj29.11.2009, 18:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

hayırlısı..
______________
Mesaj29.11.2009, 18:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

spr oyun oynadım bn. Wink
Mesaj29.11.2009, 18:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

oguz sen biliyormusun bu oyunu oynamayıı Very Happy
______________
Destek: support-tr( at )webme.com not:(at) değil @ Arrow Sıkça Sorulan Sorular Arrow Googleye Kayıt Resimli Anlatım
PROFESYONEL KENDİSİNİN YAPTIĞI YARDIMLARI DEĞİL, KENDİNE YAPILAN YARDIMLARI HATIRLAYANDIR.
Mesaj29.11.2009, 19:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

gececi40 yazmış:
oguz sen biliyormusun bu oyunu oynamayıı Very Happy


ne bilecek o Laughing
Mesaj29.11.2009, 19:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

Aslında piyasasına göre çok ucuz bir oyun..
90 TL civarında eğer sizde bu oyunun hastasıysanız korsan yerine orjinal oyunu almanızı tavsiye ederim..
Çünkü orjinal oyunun her zaman faydaları vardır..
Ayrıca sistem hiç zorlamayan ama bi o kadar da kaliteli olan bu oyundan sizlere derlediklerimi bu mesaj altında anlatacağım..

İlk bölüm alıştırma bölümü Amerikan askerlerinin kampında başlıyor..
alıştırmayı bitirdikten sonra zorluk derecesini seçiyor ve maceraya başlıyoruz..
Size ilk bölümden bir detay vereyim.. Gerçekten askeriye içerisinde gibi oluyorsunuz.. Basketbol oynayan askerler ilk göze çarpan unsur..
Shepherd'ın uyarısı ile görevimize başlıyoruz...
Kazakistan'dan Brezilya'ya ulaşan bir maceranın içerisinde ordan oraya ordan oraya kendimizi atıyoruz normal bir oynayıcı 7-8 saatte bitirmesi mümkün bu oyunu..
Klavye kısayolları hiç değişmeden olduğu gibi karşımızda..

Hikayeyi özetliyecek olursak..

Aradan 5 yıl geçmiş ve Rusya'da ultranasyonalist güçler tekrar ayağa kalkmış ve güçlenmeye başlıyor.. Bunun üzerine Task Force 141 diğer bir değişle TF141 (Güçler birliği 141) adlı bir birlik kurulmuş. bu birliğede Call of Duty 4'ten tanıdığımız John "Soap" MacTavish başkanlık ediyor tabi Yüzbaşı (Captain) rütbesiyle... Birlikte olan Sgt. Gary "Roach" Sanderson'a biz yönlendiriyoruz.. Ayrıca birlikte Ghost nicknameli bir arkadaşta bizimle...
Tabi Call of Duty'nin alışıla gelmiş bir huyu olan bir den çok karakter unutulmamış ama önceki seridende alışıla gelmiş bir olay burdada bizlerle özel birimler dah çok yansıtılmış.. Önceki seride Gaz ve Griggs olmüştü.. Fakat Yüzbaşı Price için akıllarda soru işareti kalmıştı.. Bu soruyu sizlere açıklığa getirmek isterim bir bölümde Mactavish,Ghost,Biz (Gary),diğer elemanın düzenlediği operasyonda Yüzbaşı Price'ı buluyoruz.. Yani Price ölmedi. Hemen onun hikayesini anlatayım. O kalp masajından sonra Price hayata geri dönmüş ve dostumuz sandığımız Kamarov tarafından Rus kamplarından birine hapsedilmiş... Hikayemiz tabiki bu kadar değil fakat oynamayan arkadaşlarında şevkini kırmamak için anlatmayacağım.. SAdece son kısımdaki detayları vereceğim..
son bölümde General sandığımız Shepherd aslında düşmanımız çıkıyor ve Mactavish'ı yaralıyor tam Mactavish'ı öldürecekken Price bizi kurtarıyor ve Price ile ikisi dövüşmeye başlıyor.. Price'ın yaşını doldurmasıylamı diyelim artık tam döverek öldürecekken Mactavish karnındaki bıçağı Shepherd'ın sol gözüne tam isabet sokuyor.. Oyun önceki seriden tanıdığımız Nikolai'ın helikopter ile bizi ve Price'ı almasıyla son buluyor..

Birde geniş anlatım ile benden duymanızı istedim hikayeyi. Umarım faydalı olmuştur..

Oyununun artıları
Price'ın ölmemesi
Grafiklerin güçlü olması
Çok güzel tasarlanan mekan ve silahlar
Yenilikleri olan multiplayer modu
Yeni araçlar kullanılabilme (kalkan gibi)
Yeni tip araçlar kullanma (tekne,kar motoru vs)
Hikayenin güzel tasarlanışı

Oyunun eksileri
Çok kısa olması
Hava alanı bölümünün şiddetinin çok olması (fakat bu bölümü isteyen izleyerekte seçiyor seçim sizin)

Yani sizin anlayacağınız bu oyun yılın en iyi oyunu olmaya adaya gösterilebilecek bir oyun..
Mesaj29.11.2009, 19:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu gün indircektim Smile Uğraşamam Razz
______________
.fear{display:none;}
Mesaj29.11.2009, 19:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben oynadım .. gerçekten birçok oyunun yapım maliyetinin altında yapılmasına rağmen maliyeti yüksek olan oyunlara taş çıkarabilecek türden..

Ama gerçekten çok kısa Sad

Herkese tavsiye ederim. Smile
Mesaj29.11.2009, 19:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

interforce yazmış:
Bu gün indircektim Smile Uğraşamam Razz


indirmek mi Shocked
Mesaj29.11.2009, 19:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

mr-genc yazmış:
interforce yazmış:
Bu gün indircektim Smile Uğraşamam Razz


indirmek mi Shocked

Saatlerce oyun indirmeyi severim, Razz Böyle boyutu büyük oyunlar (11gb) akşam başlar sabah biter
______________
.fear{display:none;}
Mesaj29.11.2009, 19:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

[b]Kabaca senaryo şöyle:

1. Zakhaev sonrası Rus aşırı milliyetçilerinin başına Makarov geçer. Rusya'da Zakhaev kahraman ilan edilmiştir, heykeli bile dikilmiş, altında "Milli Kahraman" gibi birşey yazıyor.

2. Makarov'a ulaşmak için Afganistan'daki birlikten, özel görev için en iyi birkaç adam seçilir. Ve oyun da zaten buradaki poligonda, eğitimle başlıyor. Afganistan'dan çıkılır.

3. Afganistan'dan seçilen asker gizlice Makarov'un yanına yerleştirilir. Makarov havaalanı katliamını yapar. Fakat en sonunda adamımızı da öldürür çünkü büyük ihtimal zaten yanına ajan sızdığı bilgisi General Shepherd tarafından Makarov'a söylenmiştir. Makarov savaş çıkarmak istemektedir ama savaşı daha çok isteyen biri daha vardır ve bu da General Shepherd'dan başkası değildir. Savaşın ve Makarov'un arkasında Shepherd vardır. Makarov havaalanında bizi öldürünce, hemen ardından gelen güvenlik güçleri ilginç birşey bulur; bir Amerikalı. Ve Rus kamuoyuna, Amerika'ya savaş açılması konusunda gerekli psikolojik yönlendirme gerçekleştirilmiştir: Amerikalılar Rusya'nın ortasında katliam yaptılar, savaşalım.

3. Amerikalılar kendi üzerilerine yıkılan katliamı araştırmaya başlarlar. Havaalanı katliamında kullanılan mermilerin kaynağı Brezilya'dır. Bu şekilde Makarov'a ulaşılabileceği düşünülür. Bundan hemen önce Yüzbaşı Mactavish ile Rus üssünden bazı bilgiler ele geçirilir.

4. Amerika, hiç beklemedikleri ve anlayamadıkları bir şekilde Ruslar tarafından işgal edilir. Beyaz Saray'a kadar her yer işgal edilmiştir. Bir nükleer füze havada patlatılır, bütün elektronik sistemler devre dışı kalır. Beyaz Saray kurtarılır.

5. Makarov'un kıskaca alınması için belli hedeflere operasyon yapılır. Bunlardan biri, "Task Force 141" tarafından Makarov'un olduğunu düşündükleri evedir. Evden bilgisayardaki dosyalar kopyalanarak başarılı bir şekilde kurtarma noktasına hareket edilir. Orada da "Ghost" ve "Roach" Shepherd tarafından öldürülür, ki tam da bu sırada Yüzbaşı Price (Captain Price) tarafından Shepherd'ın hain olduğu, ondan uzak durulması gerektiği telsizden anons edilmektedir. Hazin son... Ghost'un sesi ile ilk oyundan Gaz'in sesi aynıydı mesela, küçük bir detay.

6. Çatışan Makarov ve Shepherd kuvvetlerinin arasından Nikolai yardımıyla kurtulunur. Yüzbaşı Price Makarov ile temas kurar ve "Shepherd seni kullandı, kendisi kahraman olurken sen kötü adam olarak biliniyorsun" diyerek ondan Shepherd'ın yeri öğrenilir. Ve operasyon yapılarak Shepherd öldürülür. Bu arada Yüzbaşı Price ve Yüzbaşı Mactavish en çok aranan iki terörist olarak güvenlik listelerindedirler. Nakolai onları kurtarır ve bilinmeyen bir yere götürür.

Oyunun senaryosu kabaca bu şekilde ve bence nefis bir senaryo. Aslında direkt olarak hiçbir halk kötülenmemiş, ilk oyundaki gibi. (Yine de oyun içinde Araplar ve Müslümanlara yönelik bir önyargının izlerini görmek mümkün). Hem Ruslar hem de Amerikalılar tarafında savaş isteyen "kötü" adamlara mal edilmiş bütün kötülükler. Aslında senaryodaki diktatörlere has iktidar edinme planı da klasik; karışıklık çıkar ve bu karışıklıktan yararlanarak kendi iktidarını güçlendir. Yine geçmişe, dünya tarihine ve hatta günümüze de bakarsanız bunun pek çok örneğini görürsünüz; mesela Türkiye'de gündemde olan bir davada adı geçen organizasyon geçmişte neler için kullanılmış ve şimdi kullanılmak istenmiştir. Mesela Bin Ladin kimdir... Hatta ve hatta "Star Wars-Yıldız Savaşları"nın mükemmel senaryosunda da vardır aynısı.


Chip Online-Süleyman

Call of Duty 4'te hazin son oyunun sonunda gerçekleşiyordu fakat bunda ortasında Garry ve Ghost yakılarak öldürüldü..
Price ve Mactavish terörist ilan edildi..
ama dramatik şekilde bitti diyebilirim.. Shephard öldü ve Mactavish yaralandı..

Yani çok karmaşık ama içine çeken senaryoyu oynamaktayız..
General olan bir adam teröristlere karşı savaşan iki askere kıymaktadır..
bunu öğrenen Price ve Mactavish onu öldürürler
Mutlaka oynamanızı tavsiye ederim... [/b] Wink
Mesaj29.11.2009, 19:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

tumhepsiburada yazmış:
[b]Kabaca senaryo şöyle:

1. Zakhaev sonrası Rus aşırı milliyetçilerinin başına Makarov geçer. Rusya'da Zakhaev kahraman ilan edilmiştir, heykeli bile dikilmiş, altında "Milli Kahraman" gibi birşey yazıyor.

2. Makarov'a ulaşmak için Afganistan'daki birlikten, özel görev için en iyi birkaç adam seçilir. Ve oyun da zaten buradaki poligonda, eğitimle başlıyor. Afganistan'dan çıkılır.

3. Afganistan'dan seçilen asker gizlice Makarov'un yanına yerleştirilir. Makarov havaalanı katliamını yapar. Fakat en sonunda adamımızı da öldürür çünkü büyük ihtimal zaten yanına ajan sızdığı bilgisi General Shepherd tarafından Makarov'a söylenmiştir. Makarov savaş çıkarmak istemektedir ama savaşı daha çok isteyen biri daha vardır ve bu da General Shepherd'dan başkası değildir. Savaşın ve Makarov'un arkasında Shepherd vardır. Makarov havaalanında bizi öldürünce, hemen ardından gelen güvenlik güçleri ilginç birşey bulur; bir Amerikalı. Ve Rus kamuoyuna, Amerika'ya savaş açılması konusunda gerekli psikolojik yönlendirme gerçekleştirilmiştir: Amerikalılar Rusya'nın ortasında katliam yaptılar, savaşalım.

3. Amerikalılar kendi üzerilerine yıkılan katliamı araştırmaya başlarlar. Havaalanı katliamında kullanılan mermilerin kaynağı Brezilya'dır. Bu şekilde Makarov'a ulaşılabileceği düşünülür. Bundan hemen önce Yüzbaşı Mactavish ile Rus üssünden bazı bilgiler ele geçirilir.

4. Amerika, hiç beklemedikleri ve anlayamadıkları bir şekilde Ruslar tarafından işgal edilir. Beyaz Saray'a kadar her yer işgal edilmiştir. Bir nükleer füze havada patlatılır, bütün elektronik sistemler devre dışı kalır. Beyaz Saray kurtarılır.

5. Makarov'un kıskaca alınması için belli hedeflere operasyon yapılır. Bunlardan biri, "Task Force 141" tarafından Makarov'un olduğunu düşündükleri evedir. Evden bilgisayardaki dosyalar kopyalanarak başarılı bir şekilde kurtarma noktasına hareket edilir. Orada da "Ghost" ve "Roach" Shepherd tarafından öldürülür, ki tam da bu sırada Yüzbaşı Price (Captain Price) tarafından Shepherd'ın hain olduğu, ondan uzak durulması gerektiği telsizden anons edilmektedir. Hazin son... Ghost'un sesi ile ilk oyundan Gaz'in sesi aynıydı mesela, küçük bir detay.

6. Çatışan Makarov ve Shepherd kuvvetlerinin arasından Nikolai yardımıyla kurtulunur. Yüzbaşı Price Makarov ile temas kurar ve "Shepherd seni kullandı, kendisi kahraman olurken sen kötü adam olarak biliniyorsun" diyerek ondan Shepherd'ın yeri öğrenilir. Ve operasyon yapılarak Shepherd öldürülür. Bu arada Yüzbaşı Price ve Yüzbaşı Mactavish en çok aranan iki terörist olarak güvenlik listelerindedirler. Nakolai onları kurtarır ve bilinmeyen bir yere götürür.

Oyunun senaryosu kabaca bu şekilde ve bence nefis bir senaryo. Aslında direkt olarak hiçbir halk kötülenmemiş, ilk oyundaki gibi. (Yine de oyun içinde Araplar ve Müslümanlara yönelik bir önyargının izlerini görmek mümkün). Hem Ruslar hem de Amerikalılar tarafında savaş isteyen "kötü" adamlara mal edilmiş bütün kötülükler. Aslında senaryodaki diktatörlere has iktidar edinme planı da klasik; karışıklık çıkar ve bu karışıklıktan yararlanarak kendi iktidarını güçlendir. Yine geçmişe, dünya tarihine ve hatta günümüze de bakarsanız bunun pek çok örneğini görürsünüz; mesela Türkiye'de gündemde olan bir davada adı geçen organizasyon geçmişte neler için kullanılmış ve şimdi kullanılmak istenmiştir. Mesela Bin Ladin kimdir... Hatta ve hatta "Star Wars-Yıldız Savaşları"nın mükemmel senaryosunda da vardır aynısı.


Chip Online-Süleyman

Call of Duty 4'te hazin son oyunun sonunda gerçekleşiyordu fakat bunda ortasında Garry ve Ghost yakılarak öldürüldü..
Price ve Mactavish terörist ilan edildi..
ama dramatik şekilde bitti diyebilirim.. Shephard öldü ve Mactavish yaralandı..

Yani çok karmaşık ama içine çeken senaryoyu oynamaktayız..
General olan bir adam teröristlere karşı savaşan iki askere kıymaktadır..
bunu öğrenen Price ve Mactavish onu öldürürler
Mutlaka oynamanızı tavsiye ederim... [/b] Wink


knk int. buluyon yapıstırıyon demi Very Happy
o kadar yazııyı D: Very Happy
Mesaj29.11.2009, 19:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

çok gerçekçi laa Very Happy süper oyun valla
Mesaj29.11.2009, 20:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

2 Saat Önce Arkadaşlarla Call of Duty 4 Oynakdık.Çok güzel bir oyun Grafikler V.s Çok Beyeniyorum.

Counter-Strike'dan Daha İyi Grafiklere Sahip..

______________
İmzanızı tekrar ayarlamanız lazım. - @cryengine3
Mesaj29.11.2009, 20:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

odev-arsivleri yazmış:
2 Saat Önce Arkadaşlarla Call of Duty 4 Oynakdık.Çok güzel bir oyun Grafikler V.s Çok Beyeniyorum.

Counter-Strike'dan Daha İyi Grafiklere Sahip..


c.s call of duty 6 nin kıyaslanamaz bile knk Laughing
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu