Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj09.12.2009, 21:29 (UTC)    
Mesaj konusu: Eskiden Bedava-sitem modaları..


Çoğu kişinin profil resimlerinde vardı şu göz resimleri..
İlk selin çıkardı, devamı geldi sonra.. Hatırlayanları vardır elbet. Smile

Bu başlıkta Bedava-sitem'in eski modalarından bahsedelim biraz. Ben bir tane söyledim..
Mesaj09.12.2009, 21:31 (UTC)    
Mesaj konusu:


Bir arada penguen resimleri, avatarlar için moda olmuştu. Laughing
______________
-Kul der ki; "İşlerimi halledip, Rabbime yöneleyim."
Rabbi der ki; "Bana yönelin, işlerinizi halledeyim."
Mesaj09.12.2009, 21:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

cunobag usta´da bu resmi kullananlar arasinda Wink

birtane de ben söyledim gerisini getirirsiniz Wink
______________
Mesaj09.12.2009, 21:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba,
İyi Eğlenceler..

Bu Moderatörlerin yapması gereken birşey sanırım.
Ama kullanıcılarda yapıyordu.. Bir ara bende de alışkanlık olmuştu..
Ama ben daha çok '' eğlence '' değilde mesela öğlense iyi günler derdim. Smile
Mesaj09.12.2009, 21:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

En son olan bir moda ise hackerfriend tasarımı. Laughing Hackerfriend sitesinde bir anlatım yaptı. Sonra herkez o tarz tasarım kullanmaya başladı. Razz
______________
-Kul der ki; "İşlerimi halledip, Rabbime yöneleyim."
Rabbi der ki; "Bana yönelin, işlerinizi halledeyim."
Mesaj09.12.2009, 21:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

informess yazmış:
En son olan bir moda ise hackerfriend tasarımı. Laughing Hackerfriend sitesinde bir anlatım yaptı. Sonra herkez o tarz tasarım kullanmaya başladı. Razz


Haklısın. Birde Hyperend'in İce Blue tasarımını unutmamak lazım Wink
Mesaj09.12.2009, 21:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

Eskiden çoğu kişi userbar ile kendi rütbesini belirtirdi.. Razz
http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=56230&highlight=userbar
Mesaj10.12.2009, 06:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

@informess ve @site-reklamını-yap biz modlardan bahsediyoruz hyperend ve hackerfriendden değil Wink
______________
arkadaşlar bedava-sitemde boşuna vakit kaybetmeyin...
Mesaj10.12.2009, 07:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

cengizhanayaz yazmış:
@informess ve @site-reklamını-yap biz modlardan bahsediyoruz hyperend ve hackerfriendden değil Wink


modlar değil modAlardan bahsediyoruz Laughing

net-tr nin konu açma amacı bs de ki eski güzel günlereki modalar yani modlar değil yanlış anlamadıysam kullanıcılarıda kapsıyor Wink

eskiden ben bu göz, profillerdeki aynı yazılar ve penguen olaylarını dile getirmiştim Very Happy çok da bu paylaşımlarım üzreinde durulmuştu aşağıda ki linklerden ulaşabilirsiniz;

bu linkte benim aylar önce sanal-reklam kullanıcı adımla açtığım penguenler dosyasını inceleyebilirsiniz çok tartışılmıştı Laughing

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=67491&highlight=profillerinde+++yeni+moda+penguenler

aşağıda ki diğer linkte ise yine aylar önce açtığım ve hemen hemen her profilde yazılmaya başlayan sorunuzu forumda sorun cümlesiyle ilgili konumu açmıştım oda kullanıcılar tarafından değerlendirilmişti

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=75540&highlight=sanalreklam+yeni+moda

göz modasıyla açtığım link aklıma gelmedi bulamadım aradım ama ulaşamadım nasip meselesi ben yani bu modalara eskiden kafayı takmıştım şimdi ise hatıra olarak açılmış...
Mesaj10.12.2009, 07:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

bilisimhatti yazmış:
cengizhanayaz yazmış:
@informess ve @site-reklamını-yap biz modlardan bahsediyoruz hyperend ve hackerfriendden değil Wink


modlar değil modAlardan bahsediyoruz Laughing

net-tr nin konu açma amacı bs de ki eski güzel günlereki modalar yani modlar değil yanlış anlamadıysam kullanıcılarıda kapsıyor Wink

eskiden ben bu göz, profillerdeki aynı yazılar ve penguen olaylarını dile getirmiştim Very Happy çok da bu paylaşımlarım üzreinde durulmuştu aşağıda ki linklerden ulaşabilirsiniz;

bu linkte benim aylar önce sanal-reklam kullanıcı adımla açtığım penguenler dosyasını inceleyebilirsiniz çok tartışılmıştı Laughing

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=67491&highlight=profillerinde+++yeni+moda+penguenler

aşağıda ki diğer linkte ise yine aylar önce açtığım ve hemen hemen her profilde yazılmaya başlayan sorunuzu forumda sorun cümlesiyle ilgili konumu açmıştım oda kullanıcılar tarafından değerlendirilmişti

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=75540&highlight=sanalreklam+yeni+moda

göz modasıyla açtığım link aklıma gelmedi bulamadım aradım ama ulaşamadım nasip meselesi ben yani bu modalara eskiden kafayı takmıştım şimdi ise hatıra olarak açılmış...


haa bende net-tr yazım hatası yapmıştır diye öyle yazdım başlıktada selin ve cunobag geçince... Very Happy
______________
arkadaşlar bedava-sitemde boşuna vakit kaybetmeyin...
Mesaj10.12.2009, 12:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

"selin hanım", "cunobag hocam", "cunobag öğretmen", gibi hitaplar vardı. hackerfriend'in resimli introsuna özenilirdi. örnek site yarışması duyurulunca herkes sitesiyle uğraşırdı. her msajın başına "Merhaba,", sonuna "iyi eğlenceler Wink " eklenirdi. bazıları foruma mesaj yazarken hep aynı rengi kullanırdı, kimisi kalın yapardı. falan aklıma gelenler
______________
Hey maan
Mesaj10.12.2009, 12:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

bizile bilgilerini paylaşan mod olsun olmasın herkese çok teşekkür ederim
şahsen ben burdan çok şey öğrendim
______________
http://devtoplist.tr.gg http://bilisim-bilgi.tr.gg http://sitemiz-alacam.tr.gg

Mesaj10.12.2009, 13:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bırakmak gerekir eskiyi arkadaşlar Confused evet,eskiden herşey süperdi..saygı sevgi güven sadakat filan vardı ama şimdi bunlardan hangisi var?önce bunları halletmeliyiz..

Yaşınızı korkmadan yazmak gerekir öncelikle sonra da yaşınızda ki birisi gibi davranmanız istenir sizden saygı budur zaten..Sevgi saygı gelince gelir zaten güven..güven kolay bişey değil arkadaşlar kimse kolay güvenemez birbirine ama şu an da güven bekliyemem sizlerden..Sadakat ; Sadakat nedir arkadaşlar?

işte bunun cevabını sizler çok rahat verebilirsiniz..Sizler türkiye uğruna ölürmüydünüz?Atatürk uğruna onun ilke ve inkılapları uğruna öleceğinizi bile bile savaşa gidermiydiniz?

Cevabınız evet ise ; İşte Sadakat budur..

Hayır ise ; diyecek pek fazla söz yoktur.

Bu adam ne saçmalıyo ? diye soranlarınız olacaksa cevabım Wink Smile

Eğer doğduğunuz,büyüdüğünüz,geliştiğiniz topraklar'a borcunuz olduğunu düşünüyorsanız ve eğer bi ülkenin kurucusu barışın ve kardeşliğin şahbabası için birlik olabiliyorsanız..Ozaman sizde buranın evlatları ve yine buranın çocuklarısınız..

Bedava-Sitem Sizin doğmadığınız ama içinizde olan yeteneği ortaya çıkarabilmenize yardımcı olan platformdur..Bedava-Sitem gecenizi gündüzünüz ile birleştirerek emek verdiğiniz ailenizdir..Şimdi bırakın geçmişi arkadaşlar geçmiştekileri bedava-sitem kovmadı..hepsi kendi istekleri ile gittiler..eğer gerçekten sevselerdi ailelerini "sitesini bırakır forumda takılır"felsefesi ile aramızda olurlardı..

Şimdi bırakın arkadaşlar geçmişi..neden geçmişten iyi olmayalım ki? Wink

Burak BABAYİĞİT
Bedava-Sitem Moderatör

______________
Ve sonunda 3.Yıl Etkinlikleri 2 Ay öncesinden büyük bir yarışmayla başladı...


Ayrıntılı bilgi : http://byqraphix.tr.gg/3-.-Y%26%23305%3Bl-Etkinlikleri.htm
Mesaj10.12.2009, 13:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

Şimdide Bir Moda Yapalım. Smile

Eski Değil Şimdiki Bedava Sitem Modaları Diyelim. Smile

Şuan Moda Olarak Adlandırabileceğimiz Bir Şey Var Mı ?

Kimin Aklına Birşeyler Geliyor. ?



Mesela Benim Son 1 Haftadır Gördüğüm, Bedava Sitemde Css'De Tablo Tasarımı Yapmaya Çalışılıyor...

1 Haftadır İlgimi Çeken Bu..

Geçmişi Bırakıp Geleceğe Bakalım. Smile

______________
Bedava-Sitem Moderatörleri Hakkında Herşey Bu Sitede...
www.BsModlar.tr.gg
Sonsahne | Ysnsen | TumHepsiBurada | MarasUltrAslan | İronarchives | Byqraphix | Benimsitem1993
Mesaj10.12.2009, 14:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Geçmişini bilmeyen, geçmişini silmeyen çalışan bir ülke, topluluk vs geleceğinede şekillendiremez "bygraphix" geçmiş hiç bir zaman unutulamaz... =)


moda olarak hf nin tasarımları epey moda olmuştu.sonra tasarımda ben bir kaç farklı şeyler oluşturdum ki epey kullanıldı.hala kanıtlayabilirim.çünkü kendi yazdığım css kodları bilmyecek kadar şey değilim.sonra ICe blue devri geri geldi.felan filan.tabi csstore nni tasarımları söz konusu olmadan 1 numara idi.ama herkes yamuk yaptı.bana yapılan gibi.oda bıraktı bende.şimdiki moda ise 2 resim çizim tablo yapmak gibi saçma bişiyki en sevemediğim stildir.tablo yapıyorsan bile resim kullanmak iğrenç oluyor =)
______________
Özel mesajlara bakmıyorum bile...
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu