Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj21.12.2009, 20:44 (UTC)    
Mesaj konusu: domaini tr.gg ye yönlendirme??

öncelik mrb arkadaşlar
ben awardspace.com dan ücretsiz .ch alan adı aldım
bu alan adını tr.gg siteme yönlendirmek istiyorum
bunun nasıl yapılacağıyla ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim..

şimdiden tşkler..
Mesaj21.12.2009, 21:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kod:
<meta http-equiv="refresh" content="Zaman(sn cinsinden);url=Yönlendirilecek Url" />


Bu koddaki gerekli alanları doldurun..
Tasarım üzerindeki yazıya yapıştırın.
Mesaj22.12.2009, 11:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

ok tşkler
Mesaj22.12.2009, 12:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

Net-tr Yanlış Bilgi Vermedinmi Arkadaş .ch domain almış siteadi.ch olarak sitesine ulaşmak istiyo ama sen adamı .ch uzantılı boş domaine yönlendiriyon
______________
Mesaj22.12.2009, 15:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamircini yazmış:
Net-tr Yanlış Bilgi Vermedinmi Arkadaş .ch domain almış siteadi.ch olarak sitesine ulaşmak istiyo ama sen adamı .ch uzantılı boş domaine yönlendiriyon


eğer yanlış söylemişse rica etsem doğrusunu söyler misin..
Mesaj22.12.2009, 15:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

Benim Bilğiö Yok Ama O Yanlış
______________
Mesaj22.12.2009, 15:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamircini yazmış:
Benim Bilğiö Yok Ama O Yanlış


ok
Mesaj22.12.2009, 15:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamircini yazmış:
Benim Bilğiö Yok Ama O Yanlış


Bilgin yok ama yanlış..
.Ch uzantılı boş domaine yönlendirmiyorum. Kodu o kendisi düzenliyecek..
Zaman(sn cinsinden); bölümüe örneğin 1 saniye yazıcak tr.gg sitesine girdiğinde oraya yönlenicek direk..
Yönlendirilecek Url bölümüne ch uzantılı sitesini yazıcak.
Tasarımın üzerine yapıştıracak bu kodu..
Tr.gg sitesine girildiğinde 1 saniye içinde .ch uzantılı sitesine yönlenicek..

@simerweb
Alıntı:
eğer yanlış söylemişse rica etsem doğrusunu söyler misin..

Denemeni rica ediyorum..
Mesaj22.12.2009, 15:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ama Arkadaş Dioki Mesala Site Adresi www.siteadresi.tr.gg buna www.siteadresi.ch olarak ulaşmak istiyom dio ben öle anladım..
______________
Mesaj22.12.2009, 15:51 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamircini yazmış:
Ama Arkadaş Dioki Mesala Site Adresi www.siteadresi.tr.gg buna www.siteadresi.ch olarak ulaşmak istiyom dio ben öle anladım..


Yönlendirme diyor kısacası.
Bende yönlendirme kodu verdim. Smile
Mesaj22.12.2009, 16:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

ok arkadaşlar ikinizde doğru anlamışsınız.. Smile
tşk.ler

kodu koydum ama adresimi dün açtım ve 24/74 saat sonra açılacak diyo.. adres açıldıktan sonra kodun çalışıp çalışmadığına bakıcam..


tekrar tşk.ler..
Mesaj22.12.2009, 16:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

net-tr yazmış:
tamircini yazmış:
Benim Bilğiö Yok Ama O Yanlış


Bilgin yok ama yanlış..
.Ch uzantılı boş domaine yönlendirmiyorum. Kodu o kendisi düzenliyecek..
Zaman(sn cinsinden); bölümüe örneğin 1 saniye yazıcak tr.gg sitesine girdiğinde oraya yönlenicek direk..
Yönlendirilecek Url bölümüne ch uzantılı sitesini yazıcak.
Tasarımın üzerine yapıştıracak bu kodu..
Tr.gg sitesine girildiğinde 1 saniye içinde .ch uzantılı sitesine yönlenicek..

@simerweb
Alıntı:
eğer yanlış söylemişse rica etsem doğrusunu söyler misin..

Denemeni rica ediyorum..





ŞİMDİ FARKETTİM: ben tr.gg siteme girdiğimde .ch adresime yönlendirilmesini istemiyorum. simer.ch adresine girilince tr.gg sitem açılsın istiyorum.. Smile
Mesaj22.12.2009, 16:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

mesela benim www.smrtube.tr.gg diye sitem var.. ben bunu .tk yaptım ve www.smrtube.tk diye girilince www.smrtube.tr.gg açılıyor..
Mesaj22.12.2009, 16:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

simerweb yazmış:
net-tr yazmış:
tamircini yazmış:
Benim Bilğiö Yok Ama O Yanlış


Bilgin yok ama yanlış..
.Ch uzantılı boş domaine yönlendirmiyorum. Kodu o kendisi düzenliyecek..
Zaman(sn cinsinden); bölümüe örneğin 1 saniye yazıcak tr.gg sitesine girdiğinde oraya yönlenicek direk..
Yönlendirilecek Url bölümüne ch uzantılı sitesini yazıcak.
Tasarımın üzerine yapıştıracak bu kodu..
Tr.gg sitesine girildiğinde 1 saniye içinde .ch uzantılı sitesine yönlenicek..

@simerweb
Alıntı:
eğer yanlış söylemişse rica etsem doğrusunu söyler misin..

Denemeni rica ediyorum..





ŞİMDİ FARKETTİM: ben tr.gg siteme girdiğimde .ch adresime yönlendirilmesini istemiyorum. simer.ch adresine girilince tr.gg sitem açılsın istiyorum.. Smile


Ch'nin panel alanı olduğunu zannetmiyorum.. Varsa o vermediğim kodu düzenleyip oraya ekleyin. Ama sadece domain servisi veriyorsa yoktur. Onun için öyle birşey yapamazsınız..
Mesaj22.12.2009, 16:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

ok tşk.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu