Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj21.02.2010, 07:56 (UTC)    
Mesaj konusu: yardım acıl

ya ben yeni css tasarım yaptım bi abla yardım eddı ama menu yazan yyere menü koyamıyom yardım edermısınnız css tasarım
Mesaj21.02.2010, 07:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

İlk önce google dan veya forumda arama yaparak beğendiğiniz bir menünün kodlarını alın, sonra da:
Arrow Tasarım ayarları
Arrow Gelişmiş ayarlar
Orda kodlar olacak, o kodların arasında "Buraya Menü" yazan yere aldığınız menünün kodlarını koyun.

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj21.02.2010, 08:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

yazmıyor kı menu buraya
Mesaj21.02.2010, 08:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

simerweb yazmış:
İlk önce google dan veya forumda arama yaparak beğendiğiniz bir menünün kodlarını alın, sonra da:
Arrow Tasarım ayarları
Arrow Gelişmiş ayarlar
Orda kodlar olacak, o kodların arasında "Buraya Menü" yazan yere aldığınız menünün kodlarını koyun.


Aynısını Anlattım Özel Mesaj İle ! Smile
______________
Mesaj21.02.2010, 08:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

w3atam yazmış:
yazmıyor kı menu buraya


Menu Değil Menü Yaz Çıkar... ! Wink
______________
Mesaj21.02.2010, 08:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamam
Mesaj21.02.2010, 08:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

w3atam yazmış:
yazmıyor kı menu buraya


yazıyordur, fakat sen göremiyorsundur.
Çünkü sitene girersen sol tarafta görürsün "Buraya Menü" yazısını.
Yani eğer kodların arasında öyle bir şey yoksa sitende de olmaz Smile

Sanırım sen css den anlamıyorsun.
Bence sen normal tasarımlardan kullan (iceblue,red vs.) Wink

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj21.02.2010, 08:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

sagool abicim ablacım vallaha ben göz doktoruna gidcem gidecem D:
Mesaj21.02.2010, 08:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

yanlıs anlamayın dalga gecmedım sagollun anlmında buldum yeride
Mesaj21.02.2010, 09:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

w3atam yazmış:
yanlıs anlamayın dalga gecmedım sagollun anlmında buldum yeride


=)
______________
Mesaj21.02.2010, 12:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

w3atam yazmış:
sagool abicim ablacım vallaha ben göz doktoruna gidcem gidecem D:


yok, merak etme yeni başlayanların hepsi öyle Wink
yani normaldir..
Bu arada rica ederim.

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj24.02.2010, 16:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

Very Happy aslında yenı degilim ama 9 yasıdada kullandım
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu