Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj27.03.2010, 13:39 (UTC)    
Mesaj konusu: arkadaşlar siteye nasıl reklam koyulur??

siteye reklam koymak istiyorum nasıl koyabilirim bildiğiniz bi html kodu varmı???
Mesaj27.03.2010, 13:54 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: arkadaşlar siteye nasıl reklam koyulur??

dlmezun yazmış:
siteye reklam koymak istiyorum nasıl koyabilirim bildiğiniz bi html kodu varmı???


nasıl reklam konulur denince. şimdi bi tıklanmalı reklamlar var yani tıklanma başına para kazanılıyo. yada kendi arzuna göre sitene yerleştireceğin reklam alanları düzenleyebilirsin. tıklanmalı reklamlar "google reklamları , adtech reklamları vb." bu türk reklam ağlarına üye olupda ordaki reklamı sitene koaybilirsin.
Mesaj27.03.2010, 18:27 (UTC)    
Mesaj konusu:

yha işte tıklamalıda olur mesela ben erzurumda oturuyorum bazı arkadaşlar var onların şirketlerinin reklamlarını koyucam işte.
Mesaj08.02.2011, 16:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

bende reklam koyacam ama kodları nereye yazıcağımı bilmiyorum biliyosanız söyleyin bide oyun lütfen kaç gündür yapamadım..
Mesaj08.02.2011, 16:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

dlmezun yazmış:
yha işte tıklamalıda olur mesela ben erzurumda oturuyorum bazı arkadaşlar var onların şirketlerinin reklamlarını koyucam işte.


o zaman anlar kendi şirketlerini tanitan bir reklam hazirlayp sana yollamalı..



reklam nasıl koyucam bilmiyorum diyen arkadaş..reklam kodunu kopyala, sayfalarımı değiştire bas ve ve koyacağın sayfaya gel...kaybak butonuna basıp koy..
Mesaj19.09.2011, 09:24 (UTC)    
Mesaj konusu: bakınnn

yha bende sitemiz nasıl kodlarını istiyom soyleyinnn
Mesaj20.09.2011, 03:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

oley-d yazmış:
bende reklam koyacam ama kodları nereye yazıcağımı bilmiyorum biliyosanız söyleyin bide oyun lütfen kaç gündür yapamadım..


Tebrik Ederim Arkadaşlar , 2010 Daki Konuyu Canlandırmışsınız Mr. Green ..
Mesaj30.09.2011, 18:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Aahahahahaha Mr. Green
______________
~Ceblog.Tr.Gg~
Mesaj30.09.2011, 19:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

harbiden öyle olmuş aykut Smile millet niye taa eskiye gitti böyle birden .D
______________
Arrow Arrow ÜCRETLİ MODERATÖR ARIYORUM. ÖZELDEN İLETİŞİME GEÇİN İNŞALLAH.
Mesaj11.11.2011, 19:07 (UTC)    
Mesaj konusu: Acemisin Galiba

Sanırım Sen Acemisin Sitende İceblue Kullanmandan Belli İlk Önce Bi Css Tasarım Kullan Kodlarla Aran İyiyse Bu Başlığı Açmaman Gerekirdi Neyse Css Tasarım Kodlarını Biraz İnceleyince Reklam Bannerlerinin Linkini Görürsün İşte O Linkleri Değiştir Eklemek İstediğin Reklamı Koy Tıklayınca Para Kazanılan Tür Bence En İyisi Google Adsense Kullan Yine Anlamadıysan Gel Bana Mesaj At Ayrıntılı Anlatım Yapayım Very Happy Very Happy Very Happy
______________
Mesaj07.02.2015, 17:42 (UTC)    
Mesaj konusu: Premium üye olmadan siteme reklam koyabilirmiyim ?

Premium üye olmadan siteme reklam koyabilirmiyim ? Surprised Surprised Rolling Eyes
Kod:
http://satilmiskarali.tr.gg

______________
Karali
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu