Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj04.04.2010, 09:11 (UTC)    
Mesaj konusu: pr neden bu kadar önemli?facebook un pr ine baktınız mı?

arkadaşlar bakıyorumda herkes bu pr ye çok takmış bu aralar bence o kadar öenmli bir şey değil benim yaptığım en kötü site bile belli bi süre sonra pr 2 oluyor google ın değerlendirmesi o yüzden benim için hiç önemli değil.hatta bi örnek vereyim facebook un bile pr si 3! bi site için pr herşey değildir
______________
Mesaj04.04.2010, 09:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Pr Sitenizin Kalitesi Demek.O Da Zaten Sitenizin Googlede Üst Sıralarda Olmasını Veyada Mesela Kendimden Örnek Verim.Siteme GÜNLÜK 100 Kişi Felan Giriyordu(Yarışma Başlamadan) Google Pr Güncelleme Yaptı Ve pr m 1 Oldu.Şimdi Googlede Yaris- Yazıyorum.Yaris-merkezi Görünüyor.;
Örnek Resim;

Evet Resimden De Anlaşıldığı Üzere Bence Pr Çok Çok Önemli.Bi Açıdan Da Bakıldığında Pr Googlenın Size Olan Sevgisini Gösteriyor.
______________
Mesaj04.04.2010, 11:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

yaris-merkezi yazmış:
Pr Sitenizin Kalitesi Demek.O Da Zaten Sitenizin Googlede Üst Sıralarda Olmasını Veyada Mesela Kendimden Örnek Verim.Siteme GÜNLÜK 100 Kişi Felan Giriyordu(Yarışma Başlamadan) Google Pr Güncelleme Yaptı Ve pr m 1 Oldu.Şimdi Googlede Yaris- Yazıyorum.Yaris-merkezi Görünüyor.;
Örnek Resim;

Evet Resimden De Anlaşıldığı Üzere Bence Pr Çok Çok Önemli.Bi Açıdan Da Bakıldığında Pr Googlenın Size Olan Sevgisini Gösteriyor.


peki pr kaliteyse facebook un kalitesi 10 üzerinden 3 mü sadece?
______________
Mesaj04.04.2010, 12:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Facebook'un pagerankı 10 dur. Sizin yanlışınız var.
______________
..
Mesaj04.04.2010, 12:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

site-reklami-yap yazmış:
Facebook'un pagerankı 10 dur. Sizin yanlışınız var.


hayır yanlışım yok 3 tür bakın isterseniz http://www.googlepagerankchecker.com
______________
Mesaj04.04.2010, 13:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

hallerimde yazmış:
site-reklami-yap yazmış:
Facebook'un pagerankı 10 dur. Sizin yanlışınız var.


hayır yanlışım yok 3 tür bakın isterseniz http://www.googlepagerankchecker.com

www.facebook.com yazınca 3
facebook.com yazınca 10

______________
-Kul der ki; "İşlerimi halledip, Rabbime yöneleyim."
Rabbi der ki; "Bana yönelin, işlerinizi halledeyim."
Mesaj04.04.2010, 13:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

informess yazmış:
hallerimde yazmış:
site-reklami-yap yazmış:
Facebook'un pagerankı 10 dur. Sizin yanlışınız var.


hayır yanlışım yok 3 tür bakın isterseniz http://www.googlepagerankchecker.com

www.facebook.com yazınca 3
facebook.com yazınca 10


ikiside aynı değilmi Very Happy
Mesaj04.04.2010, 13:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

mukemmel yazmış:
informess yazmış:
hallerimde yazmış:
site-reklami-yap yazmış:
Facebook'un pagerankı 10 dur. Sizin yanlışınız var.


hayır yanlışım yok 3 tür bakın isterseniz http://www.googlepagerankchecker.com

www.facebook.com yazınca 3
facebook.com yazınca 10


ikiside aynı değilmi Very Happy

değil Smile
tr.gg ye benzemez Wink
www subdomain gibidir. Wink
bu pagerank güncellemesinde 10 oldu.
______________

sen benim mıymıy rapime keste kafanı kurban et !
Mesaj04.04.2010, 13:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeşim google halen güncellemeye devam ediyo güncelleme bitsin belli olur ama facebook un pr 9 dur. Saygılarımla
Mesaj04.04.2010, 15:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

benim son baktığımda 9 du şimdi baktım (04.04.2010) 10 çıktı

Arrow keşke o site benim olsaydı Crying or Very sad
Mesaj04.04.2010, 15:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Pagerank önemli ama sitenin SEO'ya uygun olup olmaması da önemli.
Mesaj06.04.2010, 12:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Koskaca Facebook'un pagerankı 3 olurmu ya Very Happy
______________
Mesaj06.04.2010, 12:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Demekki face ile kafa kafaya gidiyoruz Smile
Mesaj06.04.2010, 17:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

face i geçicem yakında Very Happy
______________
Mesaj06.04.2010, 17:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

hallerimde yazmış:
face i geçicem yakında Very Happy

Faceyi Felan Geçemezsiniz.Mümkünatı Yok.Bakın;

______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu