Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj07.06.2010, 07:02 (UTC)    
Mesaj konusu: CSS Bilgisi Olan

Merhaba. Arkadaşlar CSS bilgisi olan yardımsever bir arkadaş varsa konunun altına yorum yazarsa sevınırım. CSS menü hazırlama hakkında sorunum var.
Menü renklerinin ve hover renklerinin her birinin ayrı şekilde dizilmesini istiyorum. Gördüğüm aradığım tüm menüler tek bir renk ve hover koduda tek bir renk. Fakat bu kod var biliyorum ama bulamıyorum. Yardım edecek arkadaşlar yorum yazarsanız sevınırım. Tesekkurler.


En son myvikipedi tarafından 14.06.2010 12:05:10 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Mesaj07.06.2010, 07:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Buyrun
Mesaj07.06.2010, 07:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben bir menü hazırlıyorum CSS menü. Fakat diğer klasik CSS menülerden biraz farklı. Klasik CSS menülerde bir renk vardır yada resim hover kodu da bir tanedir üzerine gelirsin o renk değişir yada resim. Benim tasarımımda ise menü 4 tane sekme varsa her birinin rengi yada resmi ve hover rengi yada resmi farklı olacak. Bunun örnek kodunu arıyorum. Anlatabildim umarım ?[/b]
Mesaj07.06.2010, 07:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Her Tasarımdaki Hover Resminin Rengini Farklı Yapmalısınız.
Örn:Ana Menü Ye Gelince Resim Maviyse İletişime Gel,ince Orayı Mavi Yerine Kırmızı Yapacaksın.Aslında Bunu Anlatmak Uzun AMa Gerçekten Özeti Bu.
Mesaj07.06.2010, 07:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

mr-raffy yazmış:
Her Tasarımdaki Hover Resminin Rengini Farklı Yapmalısınız.
Örn:Ana Menü Ye Gelince Resim Maviyse İletişime Gel,ince Orayı Mavi Yerine Kırmızı Yapacaksın.Aslında Bunu Anlatmak Uzun AMa Gerçekten Özeti Bu.


Benim anlatmak istediğim zaten bu ama cevap yok (:
Örnek bir elinde kodu olan olsa ben kendıme gore çekip duzenlerım ama arastırmalarım sonuc vermedı google altını ustune getırdım !

Siz yardımcı olabılırmısınız? Ben menuyu javascriptle hazırladım ama CSS şeklinde lazım ?
Mesaj07.06.2010, 07:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeş Googleye JavaScript Drop Down Menü Yaz Yüz TANE Sayfa Çıkar ;
Bak İncele Arrow http://javascript-array.com/scripts/simple_drop_down_menu/
Biraz İngilizce Bilgin Varsa ANlarsın Yada Translate Yapıştır.
Mesaj07.06.2010, 07:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

mr-raffy yazmış:
Kardeş Googleye JavaScript Drop Down Menü Yaz Yüz TANE Sayfa Çıkar ;
Bak İncele Arrow http://javascript-array.com/scripts/simple_drop_down_menu/
Biraz İngilizce Bilgin Varsa ANlarsın Yada Translate Yapıştır.


Java Scripti zaten yapıyorum bana Javayı CSS.ye cevirecek birisi lazım.
Mesaj07.06.2010, 07:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yha İyide Orada Css Kodu da Var;
Java Scrpt Kodunu Tasaırm Üstündeki Tasarımın Bölümüne Ekleyeceksin;
CSS Code Yazan Yerdeki Kodu Da Css Ye EKlicen Bu Kadar Basit
Mesaj07.06.2010, 07:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

mr-raffy yazmış:
Yha İyide Orada Css Kodu da Var;
Java Scrpt Kodunu Tasaırm Üstündeki Tasarımın Bölümüne Ekleyeceksin;
CSS Code Yazan Yerdeki Kodu Da Css Ye EKlicen Bu Kadar Basit


Ben anlatamıyorum galiba. Birincisi bu benım yaptıgım bedava sitem için olacak olan bi tasarım diil. Ayrı bı yerde kullancam ve CSS lazım diğer kodlar kabul görmüyor. İkincisi ben zaten menuyu kendım hazırladım ve Dreamweaverda java script ve html kod olarak aldım. Ama bu aldıgım kodu CSS olarak duzenlemem lazım. Üçüncüsü verdiğin yerdeki kodları okudum o yatay menu ayrıca tek bi renk degişimi var. Hover bölümünde tek renk var. Bana farklı renklerle oluşacak sekmeler lazım ki bende kendım o koda gore duzenlıyeyım kendı kodumu. herhalde anlaşıldı ?
Mesaj07.06.2010, 07:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Onları Sen Düzenleyeceksin...
Mesaj07.06.2010, 07:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

mr-raffy yazmış:
Onları Sen Düzenleyeceksin...


Örnek kodu görmeden nasıl düzenleyebilirim ? Zaten ben bu koddan milyonlarca buldum ama bana hover kodunun bi tane olmadıgı farklı renkte menulerin oldugu hover 1 hover 2 şeklinde sıralanan kod lazım. Bilsem zaten yapardım (:
Mesaj07.06.2010, 08:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kardeş;
Sen Benim Dediklerimi Hala Anlamamışsın Ama Boşver Nese
Mesaj14.06.2010, 11:32 (UTC)    
Mesaj konusu: Acill

arkadaşlar bende tasarım ayarlarında Css kod bölümü yok ...
Mesaj14.06.2010, 15:17 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Acill

hakansami yazmış:
arkadaşlar bende tasarım ayarlarında Css kod bölümü yok ...


Css Desinq Tasarımını Seçmelisin...
______________
Mesaj14.06.2010, 18:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş seniniş kolay her menu için farklı stil tanımlanması gerekir biraz kodun fazla olcak okadar zor bişey değil scriptlik iş falan yok sen nasıl bişey istediğini söyle bana yaz özelden halledelim
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu