Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj11.06.2010, 23:59 (UTC)    
Mesaj konusu: kötü google ....!!!

google a sitemi ekledim ama sadece anasayfamı indexledi.diğer hiç bir sayfamı tarama sonuçklarına göstermiyor. napıcam bilmiyorum.

bilen varsa yardımcı olabilirmi???

isterseniz sizde arayın..
Mesaj12.06.2010, 00:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Benimde anasayfa dışında 1 - 2 sayfamı indexledi.Sayfa içinde linkleri arttır.
Mesaj12.06.2010, 00:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

siteni doğrula googlede sonra içeriğini güncel tut.zamanla ekliyor aslında bu işin çözümü site haritası. ben geçen yaz kabul ettirdim site haritasini ama gerek kalamdı indexlemiş nerdeyse hepsini ama hatırlamaya çalışıyorum neler yaptım die araya ünv. girince unutturuo herşeyi yaparsam paylaşırım.
Mesaj12.06.2010, 09:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Google'de Bi Suç Yok Arkadaşım,, Benim Tüm Sayfalarım (Yaklaşık 260 Sayfa) Google'nin İndexinde...
______________
İmzanızda tr.gg dışı link vermek Kurallara aykırıdır.
Mesaj12.06.2010, 10:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

skmedia yazmış:
Google'de Bi Suç Yok Arkadaşım,, Benim Tüm Sayfalarım (Yaklaşık 260 Sayfa) Google'nin İndexinde...


155 sayfa bence

bence bi daha kontrol et Smile BURAYA tıklayarak kontrol edebilirsin.
Mesaj12.06.2010, 10:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sanırım Google'nin Gözünden Düştük Biraz,, Ama En Kısa Zamanda Daha İyi Sonuçlar Alacağımıza Eminim.. Wink
______________
İmzanızda tr.gg dışı link vermek Kurallara aykırıdır.
Mesaj12.06.2010, 13:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

Burdan siteni ekle
http://www.google.com.tr/intl/tr/add_url.html
not:yorumlar kısmına site içeriklerini aralara virgül koyarak yaz

Burdanda arama motorlarının örümceklerini siteni indexse davet et

burdan 1
http://blogsearch.google.com/ping

burdan 2
http://www.autopinger.com/
Mesaj12.06.2010, 13:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

gururum5-oyunlar yazmış:
Burdan siteni ekle
http://www.google.com.tr/intl/tr/add_url.html
not:yorumlar kısmına site içeriklerini aralara virgül koyarak yaz

Burdanda arama motorlarının örümceklerini siteni indexse davet et

burdan 1
http://blogsearch.google.com/ping

burdan 2
http://www.autopinger.com/
Mesaj12.06.2010, 13:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

siteni özgün içerik ekle, siteni güncel tut, yani bir sayfa oluşturcaksan sadece resimlerden veya alıntılardan değil kendinde bişiler ekle. google ozaman sayfalarını indexleyecektir. bunun dışında site haritasıda oluşturabilirsin. buda senin yararına olacaktır..
Mesaj12.06.2010, 13:23 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: kötü google ....!!!

sitenekoduekle yazmış:
google a sitemi ekledim ama sadece anasayfamı indexledi.diğer hiç bir sayfamı tarama sonuçklarına göstermiyor. napıcam bilmiyorum.

bilen varsa yardımcı olabilirmi???

isterseniz sizde arayın..


Şimdi eğer siteni ekledikten sonra anasayfaya intro ekstrasını eklersen botlar gelince geri giderler sadece ana sayfan indexlerler yani her zaman intro kaldırılmış olmalı botların ne zaman geleceği belli olmuyor...
______________
Mesaj12.06.2010, 15:08 (UTC)    
Mesaj konusu: teşekürler

hepinize teşekkürler.dediklerinizi yapmaya başlayacağım.inşallah biri işe yarar
çoooooooooook teşekkürker.
Wink Wink Wink
Mesaj12.06.2010, 17:00 (UTC)    
Mesaj konusu: ar

ne yaptım ne ettiysem google indexlemedi.

bende ismi önceki sitem olan ''sitenekoduekle'' yerine ''sitene-kodu-ekle'' sitesini açtım.

sanırım bu sefer çözülür problemim.

bu arada size yeniden teşekkür ederim.o kadar uğraştınız. Wink Wink
Mesaj12.06.2010, 17:04 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: ar

sitene-kodu-ekle yazmış:
ne yaptım ne ettiysem google indexlemedi.

bende ismi önceki sitem olan ''sitenekoduekle'' yerine ''sitene-kodu-ekle'' sitesini açtım.

sanırım bu sefer çözülür problemim.

bu arada size yeniden teşekkür ederim.o kadar uğraştınız. Wink Wink


tamamda sen hemen pes etme, google hemen indexlemiyo zaten. ben bile birkaç hafta beklemiştim. en iyi güncelleme yapıldığı zaman indexliyo. Wink
Mesaj16.06.2010, 18:42 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: ar

ders-oku yazmış:
sitene-kodu-ekle yazmış:
ne yaptım ne ettiysem google indexlemedi.

bende ismi önceki sitem olan ''sitenekoduekle'' yerine ''sitene-kodu-ekle'' sitesini açtım.

sanırım bu sefer çözülür problemim.

bu arada size yeniden teşekkür ederim.o kadar uğraştınız. Wink Wink


tamamda sen hemen pes etme, google hemen indexlemiyo zaten. ben bile birkaç hafta beklemiştim. en iyi güncelleme yapıldığı zaman indexliyo. Wink


haklıymışsın google forum sayfamı eklemiş.ama çok yavaş güncelliyor.
Mesaj17.06.2010, 21:39 (UTC)    
Mesaj konusu: aq

130ksitesi siteme beklerim

sitem amaçsızca kurulmuştur maksat kalabalıklık oluvesin gari
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu