Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj16.07.2010, 22:28 (UTC)    
Mesaj konusu: Kendinizi eleştirin .. :)

Merhabalar,
Sevgili arkadaşlar belki bu konu daha önce açılmıştır ama yine de ben açmak istedim.
Konumuz şu:
"İyi ve kötü yanlarınızla kendinizi eleştirin" Smile

Önce ben başlayayım:
- Ben ne olursa olsun sürekli sevgi ve saygı içinde olmayı çabalayan huyumu çok seviyorum. Belki bu size kendiniz beğenmiş gibi gelebilir ama bu gerçekte olan bir şey. Yani şimdiye kadar aranızda hiç birine saygısızlık ettiğimi düşünmüyorum. Kötü olan bi huyum ise; hep daha iyi olmaya çalışıyorum Smile
Belki bazılarınız buna iyi diyebilir ama ben olduğum halime şükretmek istiyorum ama bu kötü huyum yüzünden bir türlü bunu beceremiyorum Smile
Bu nedenle bu huyum bana kötü geliyor.

Evet, benim kendi hakkımda bi tane iyi ve bi tane kötü eleştirim bu..

Sizinki nedir ? Smile

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj17.07.2010, 09:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kimse kendini eleştirmiyor mu ? Rolling Eyes Smile
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj17.07.2010, 09:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

simerweb yazmış:
Kimse kendini eleştirmiyor mu ? Rolling Eyes Smile


Özeleştiri cesaret ve özgüven ister Razz
Mesaj17.07.2010, 09:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

cunobag yazmış:
simerweb yazmış:
Kimse kendini eleştirmiyor mu ? Rolling Eyes Smile


Özeleştiri cesaret ve özgüven ister Razz


Evet hocam öyle.. Smile
Bakalım bu cesaret ve özgüveni arkadaşlar kimlermiş.. Razz

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj17.07.2010, 09:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

düşündüm taşındım ama eleştiricek yönümü bulamadım neyse vazgeçtim çok ders çalışmamak heralde:DD
Mesaj17.07.2010, 10:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

x1oyun yazmış:
düşündüm taşındım ama eleştiricek yönümü bulamadım neyse vazgeçtim çok ders çalışmamak heralde:DD


Teşekkürler Smile

Başka .. ?

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj17.07.2010, 11:18 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar!..

cunobag yazmış:
simerweb yazmış:
Kimse kendini eleştirmiyor mu ? Rolling Eyes Smile


Özeleştiri cesaret ve özgüven ister Razz


Bunun birde değişik bir türü var hocam, bir şairimizin akrostij çalışmasında!.. Smile
______________
Oyun ve Program Yapmak
Mesaj17.07.2010, 11:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Benim haksız olduğum konuda beni ezmek isteyenlere şeytan muamelesi yaparım..Çok asi davraanırım.. Razz
______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj17.07.2010, 11:38 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Selamlar!..

programyapmak yazmış:
cunobag yazmış:
simerweb yazmış:
Kimse kendini eleştirmiyor mu ? Rolling Eyes Smile


Özeleştiri cesaret ve özgüven ister Razz


Bunun birde değişik bir türü var hocam, bir şairimizin akrostij çalışmasında!.. Smile


Dediğiniz akrostiji merak ettim Smile
Eğer bulursanız burda paylaşır mısınız.. Smile


ibrahmgun yazmış:
Benim haksız olduğum konuda beni ezmek isteyenlere şeytan muamelesi yaparım..Çok asi davraanırım.. Razz


Güzel huyunuz var Razz Very Happy

Başka yorum .. ?

______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj17.07.2010, 12:03 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar!..

Bir ara paylaşırım!.. Cool Cool Cool Cool Cool
______________
Oyun ve Program Yapmak
Mesaj17.07.2010, 12:09 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Selamlar!..

programyapmak yazmış:
Bir ara paylaşırım!.. Cool Cool Cool Cool Cool


Tamam Smile
______________
"Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol."
Hz.Mevlana
Mesaj17.07.2010, 15:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

kötüyüm kötüyüm ben çok kötüyüm Very Happy
kimse beni sevmez,hasta olur Mr. Green

güzel konu ..
______________

Mesaj17.07.2010, 15:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

fbmlkodsitesi yazmış:
kötüyüm kötüyüm ben çok kötüyüm Very Happy
kimse beni sevmez,hasta olur Mr. Green

güzel konu ..

Eleştirmeye bak be..
Birde ben Fenerbahçeliyim.
Galatasarayın uefa kupasından bahsedildiği zaman çok sinirlerinirim.. Razz
______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj17.07.2010, 15:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

ibrahmgun yazmış:
fbmlkodsitesi yazmış:
kötüyüm kötüyüm ben çok kötüyüm Very Happy
kimse beni sevmez,hasta olur Mr. Green

güzel konu ..

Eleştirmeye bak be..
Birde ben Fenerbahçeliyim.
Galatasarayın uefa kupasından bahsedildiği zaman çok sinirlerinirim.. Razz


Noldu aGa hoşuna gitmedi mi ?
______________

Mesaj17.07.2010, 16:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

fbmlkodsitesi yazmış:
ibrahmgun yazmış:
fbmlkodsitesi yazmış:
kötüyüm kötüyüm ben çok kötüyüm Very Happy
kimse beni sevmez,hasta olur Mr. Green

güzel konu ..

Eleştirmeye bak be..
Birde ben Fenerbahçeliyim.
Galatasarayın uefa kupasından bahsedildiği zaman çok sinirlerinirim.. Razz


Noldu aGa hoşuna gitmedi mi ?

Yok Kardeşim Celal Lenme sevgi gösterisi yapıyoRuz.. Razz
______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu