Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj05.08.2010, 09:24 (UTC)    
Mesaj konusu: 10 üzerinden değerlendirin.

Mesaj05.08.2010, 09:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

İçerik İğrenc 10/2
Mesaj05.08.2010, 09:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Gelişmeli.

10/00.5
______________
| ! | ' Ağızı olan konuşur oldu lan ülkede
' Televizyon şenlik gibi..

Mesaj05.08.2010, 10:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

çok kötü

1/10
______________
Banneriniz 468x60 boyutlarını geçmemelidir.
@simerweb
Mesaj05.08.2010, 10:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

m2pvp-serverler yazmış:
İçerik İğrenc 10/2


Buldugumuz herşeyi siteye ekleyecek değiliz.
İçerik için forum var Wink

greenhtml yazmış:
Gelişmeli.
10/00.5


Ne açıdan gelişmeli ?


e-bilginet yazmış:
çok kötü 1/10


İyisi nasıl olabilir ?


Cevaplarsanız sevinirim Wink
______________
Mesaj05.08.2010, 10:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Üslubunuzu koruyunuz..
Geliştirilebilir..
Wink

______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj05.08.2010, 10:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarım.
Anasayfa.
İçerik.
Üst menü.
Gelişmeli.
______________
| ! | ' Ağızı olan konuşur oldu lan ülkede
' Televizyon şenlik gibi..

Mesaj05.08.2010, 10:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

ibrahmgun yazmış:
Üslubunuzu koruyunuz..
Geliştirilebilir..
Wink


Üslupda bi problem oldugunu sanmıyorum Wink
______________
Mesaj05.08.2010, 10:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

greenhtml yazmış:
Tasarım.
Anasayfa.
İçerik.
Üst menü.
Gelişmeli.

Sordugum bu değildi nasıl geliştirilmeli yani ne yaparsak güzel olur Wink
______________
Mesaj05.08.2010, 10:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

yolumuzdevrimyolu yazmış:
ibrahmgun yazmış:
Üslubunuzu koruyunuz..
Geliştirilebilir..
Wink


Üslupda bi problem oldugunu sanmıyorum Wink

Zaten sizin uslubunuzda değil..
Yanlış anlamışsınız.. Wink
Alıntı:

İçerik İğrenc 10/2

______________
Aşağıdaki yazı fontunun adı Angilo Tatto'dur. Gelen mesajlara istinaden yazdım Smile
Mesaj05.08.2010, 10:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

İlk olarak daha geniş bir tasarım kullanabilirsin.Free Css tasarımda olur.
Anasayfadaki resmi kaldırarak sitenle ilgili bir kaç yazı ekleyebilirsin.(Son güncelleştirmeler , en son yazılan konular , en beğenilenler filan tabi bunlar içinde içerik gerek)

Ayrıca site sayfası değişirken bir sistem eklemişsin.(Slayt gibi)Bu sistem işlerken benim pc donuyor.Herkesin pc sinde olan birşeymidir bilmiyorum.

Ayrıca sitende içerik yok , tr.gg dışı bir forumda içeriklerin sanırım onuda değerlendirmeme almıyorum..

Başarılar.
______________
| ! | ' Ağızı olan konuşur oldu lan ülkede
' Televizyon şenlik gibi..

Mesaj05.08.2010, 10:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

greenhtml yazmış:
İlk olarak daha geniş bir tasarım kullanabilirsin.Free Css tasarımda olur.
Anasayfadaki resmi kaldırarak sitenle ilgili bir kaç yazı ekleyebilirsin.(Son güncelleştirmeler , en son yazılan konular , en beğenilenler filan tabi bunlar içinde içerik gerek)

Ayrıca site sayfası değişirken bir sistem eklemişsin.(Slayt gibi)Bu sistem işlerken benim pc donuyor.Herkesin pc sinde olan birşeymidir bilmiyorum.

Ayrıca sitende içerik yok , tr.gg dışı bir forumda içeriklerin sanırım onuda değerlendirmeme almıyorum..

Başarılar.


Teşekkürler.
Yorumlar böyle olursa sevinirim Wink
______________
Mesaj05.08.2010, 10:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitenin Gelişmesi Lazım Onun Dışında Gördüğüm Kadarını Değerlendiriyim 10/4 Başarılar Wink
______________
Mesaj06.08.2010, 04:15 (UTC)    
Mesaj konusu: Evet!

Nasıl Siten Silinmiş!
______________

Tekrardan Döndüm! Artık Hep Onlineyim : )
Domainimizi Değiştik Sonunda : ) www.cupacup.tr.gg
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu