Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj06.08.2010, 16:35 (UTC)    
Mesaj konusu: Cendereyle Karışık İstiklal Marşı

Arkadaşlar sitemin arkaplanındaki müziği ekledim kaldıramıom müzik süper dinleyin Very Happy
Mesaj06.08.2010, 16:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

müzik manyakmış nerden buldun
______________
Mesaj06.08.2010, 17:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

Siteye koycam linkini bi ara Cool
Mesaj06.08.2010, 17:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

yaw hem kurtlar vadisi tutkunuyum hem vatan severim bu müziğe aşık oldum kulağımda kulaklık 1 an çıkamıom valla tekrar tekrar süper sarıyo Exclamation
Mesaj06.08.2010, 17:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sitenize Ziyaretci cekmek gibi olmus bu kardes.
Forum imzana Felan yazsan Tamam diyecem ama burasi CSS bölünü ve burada sorular ve anlatimlar yer alir Wink

______________
IQRAMEDIA Yakında...
Mesaj06.08.2010, 18:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Zorla ziyaretçi çekmiyorum dikkat et bunada gelmiyen gelmez Very Happy Wink
Mesaj06.08.2010, 18:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

tcumhuriyeti yazmış:
Zorla ziyaretçi çekmiyorum dikkat et bunada gelmiyen gelmez Very Happy Wink


Tamam da forumun kuralları var.Burada kimse zor iş yapmıyor Laughing
______________
| ! | ' Ağızı olan konuşur oldu lan ülkede
' Televizyon şenlik gibi..

Mesaj06.08.2010, 18:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kimseyi kolundan tutup siteme getirmiyorum Very Happy
Kuralları varsa okuruz daha yeniyim acelesi yok konunun yeri yanlışsa taşırlar tek tıkla.. Very Happy
Mesaj06.08.2010, 18:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

tcumhuriyeti yazmış:
Kimseyi kolundan tutup siteme getirmiyorum Very Happy
Kuralları varsa okuruz daha yeniyim acelesi yok konunun yeri yanlışsa taşırlar tek tıkla.. Very Happy


Kuralları Okumadan Başlık Açmamaya Özen Gösterelim..

@anadolular Haklı..

Konu Kilit..

______________
Arrow Halen bir başlık açmadan evvel bölüm kurallarını okurum Smile
Arrow Sinirlenince çoooook güzel oluyorsun Türkiye!
Mesaj06.08.2010, 18:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hazır konu açmışken başka konu açıp flood yapmıym burdan bişi sorcam, saklı sayfaları yaptım ben bide kayıt formu yaptım kayıt olanları msn den alıp extralar saklı sayfalara geçiriyorum. sonra bi üye giriş yapdıkdan sonra, Webmaster üyelere özel sayfa eklememiştir gibi bişey diyo o sayfayı nasıl ekliyecez ben sadece üyelerin görmesini istiyom nasıl yaparım?/
Mesaj06.08.2010, 18:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

yusufck18 yazmış:
tcumhuriyeti yazmış:
Kimseyi kolundan tutup siteme getirmiyorum Very Happy
Kuralları varsa okuruz daha yeniyim acelesi yok konunun yeri yanlışsa taşırlar tek tıkla.. Very Happy


Kuralları Okumadan Başlık Açmamaya Özen Gösterelim..

@anadolular Haklı..

Konu Kilit..


heeey sende kimsin? dur orda moderatör felanda yazmıyor nasıl kilitlersin konumu böyle bi hakkında yok soru sorduk işte başlığı değiştir bundan bir önceki mesajımda sorduğum soruya göre bir başlık koy kilitleme hemde kilitlede görim moderatör yazmıyo sende
Mesaj06.08.2010, 18:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Merhaba;

Konunuzun yanlış bir bölümde oldugunu farkına vardırmışlar ama belirtiginiz gibi taşınabilir.Yenisiniz aramıza hoşgeldin forumumuzu dogru bir biçimde kullandıgınız takdirde her türlü bilgiye rahatlıkla ulaşabilirsiniz.Ama konu tamamen dagılmış durumda ve kilitlemek zorunda kalıyorum.

İyi forumlar

yusufck18:Lütfen forumdaki mevkiniz ve durumunuzu baza alarak mesajlarınızı yazınız.

______________
Sevgili Arkadaşlarım;
Web site portfolyoma yeni ve iddalı bir site daha ekledim.Sizleri de bu yeni sitemde görmekten mutluluk duyarım.
Abdullah Demir
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu