Forum'da ara:
Ara


Yazar Mesaj
Mesaj27.08.2010, 10:39 (UTC)    
Mesaj konusu: Çirkin Reklamlar Hakkında!..

Arkadaşlar!..

Sitenize girdiğinizde ne banner ne pop-up olarak, direkt slapsh yani tüm siteyi kaplayan bir reklamla karşılaştım bugün, tek seferlik cookie bilginizi alarak bir daha görünmüyor, taki cookie bilgileriniz silinene kadar!..

Hemde reklam içeriğini, ne siz sorun, ne de ben söyleyeyim!..

Kodlarımı kontrol ettim, hiçbir yabancı kaynaktan bu tür etki edebilecek yazılım yok, yorumlarınızı bekliyorum!..
______________
Oyun ve Program Yapmak
Mesaj27.08.2010, 11:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

çok ilginç

benim bildiğim bs pop up basıyor

zaten o pop up da yeteri kadar çirkin...

çok aşama kaydettim ondan bırakamıyorum siteyi...
bi de diğer bs üyeleri ziyaret ediyor..
yoksa bi avantajı kalmadı bedava sitemin
______________
soru soruyorum ve cevap bekliyorum
Mesaj27.08.2010, 12:02 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar!..

10.000 click sınırı her şeyimi mahvetti zaten, "Bazılarına" verilen ayrıcalık bize verilmedi o ayrı konu!.. Wink

Reklamlara kendi sitesinde de rastlayan arkadaşlardan yorumlarını istiyorum!..
______________
Oyun ve Program Yapmak
Mesaj27.08.2010, 12:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

bedava sitem zaten bu sistemı getırcektı almanyaya gelmış bile xD
______________

Bizde İsteyene İstedigi Kadar Sevgi,İsteyene İstemedigi Kadar Mermi Mevcuttur!
Mesaj27.08.2010, 12:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

evet alman sitelerinde var 1 kere çıkıyor splash reklam su adult içeriği de kaldırsalar tam olcak
______________

3 Adet Mod Alınacaktır.
Mesaj27.08.2010, 12:43 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar!..

Yok ben bir kaç sitede daha gördüm, splash ama tüm sayfa, Almanya'da ki gibi değildi, üstte Ramazan Ramazan, tövbe tövbe, açık açık neler yazmışlar, buraya çocukta giriyor, yaşlıda!..

İnsan ailesiyle siteyi gezemez bile, artık fazla oldu!.. Wink

Tr.Gg'yi bırakmam ama, bu olaylar üzücü maalesef!..
______________
Oyun ve Program Yapmak
Mesaj27.08.2010, 12:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

BS bu konuyu çözecektir. Bize ise sadece beklemek kalıyor. Sırf bu nedenlerle sitelerini silenler göz ardı edilemez.
______________
afilliyanlizlik, anadolulular ile Ayak6Animasyon 'a buradan selam olsun ve Kodbanks ile Limitsiz-Paylaşım'a sonsuz teşekkürler.
Bana ulaşmak istiyorsanız tıklayın.
Mesaj27.08.2010, 12:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bs Sadece Kendını Nasıl .Daha Cok Para Kazanırım Nasıl Daha Çok Reklam Koyarım Nasıl Daha Cok Tıklatırım Üzerine Kendını Geliştirıyor:))Hiç Forum Nasıl Örnek Siteler Ne Zamandan Beri Orda Ekstralar Ne Durumda Koydumuz Reklamlar Siteyi kasıyormu Acaba Kullanıcılar Memnun mu vs vs uzatılabılırSmile)
______________

Bizde İsteyene İstedigi Kadar Sevgi,İsteyene İstemedigi Kadar Mermi Mevcuttur!
Mesaj27.08.2010, 12:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

İlginç
______________
Özel Mesajlara Bakmıyorum....
Mesaj27.08.2010, 12:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Evet. Eğer biz forumda bir protesto yapacak olursak belki isteklerimizi yerine getirebiliriz. Öncelikle bir örnekler değiştirilebilir. Foruma gelince çok yeniliğe ihtiyaç var. Ama biraz da hak veriyorum. Bedava-Sitem'in de para kazanması gerekli sonuçta. Yoksa bize bu hizmeti veremez.
______________
afilliyanlizlik, anadolulular ile Ayak6Animasyon 'a buradan selam olsun ve Kodbanks ile Limitsiz-Paylaşım'a sonsuz teşekkürler.
Bana ulaşmak istiyorsanız tıklayın.
Mesaj27.08.2010, 12:57 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar!..

bs-destek-merkezim yazmış:
Evet. Eğer biz forumda bir protesto yapacak olursak belki isteklerimizi yerine getirebiliriz. Öncelikle bir örnekler değiştirilebilir. Foruma gelince çok yeniliğe ihtiyaç var. Ama biraz da hak veriyorum. Bedava-Sitem'in de para kazanması gerekli sonuçta. Yoksa bize bu hizmeti veremez.


Bu kesinlikle yasak, sadece normal olarak değerlendirelim!.. Wink
______________
Oyun ve Program Yapmak
Mesaj27.08.2010, 13:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs yonetimi gelen parayı arttırmaya bakıyor. pop-up üste reklam bide bu bakalım daha ne gelecek

ben bıraktım bsyi ya blogger yada wordpress bence wordpress ile site yapın seoda süper inanılmaz hit yapıyo

saygılarımla
Mesaj27.08.2010, 13:17 (UTC)    
Mesaj konusu: Selamlar!..

ansiklopedika yazmış:
bs yonetimi gelen parayı arttırmaya bakıyor. pop-up üste reklam bide bu bakalım daha ne gelecek

ben bıraktım bsyi ya blogger yada wordpress bence wordpress ile site yapın seoda süper inanılmaz hit yapıyo

saygılarımla


Herkese göre değişir, farklılıklar var tabi, ama forum ailesini bırakamam zaten kaç senedir buradayız, koparılamaz bağlarımız var!.. Razz Mr. Green

Şu reklamlar kalsın tamam ama, filtre gelsin, görüşlerinizi alalım bakalım?
______________
Oyun ve Program Yapmak
Mesaj27.08.2010, 14:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

hackedfriend yazmış:
İlginç


Tek Ekleyeceğim Şey...

Bari Mübarek Ramazan Ayında Kaldırsalar.. Güzel Olurdu..
______________
BsFun , Bilgi ve Eğlence .. Tam Zamanı!
Paylasim-agi.tr.gg Her Türlü Ağa.. =)
Sitenizin Bedava Bannerini Yayınlattırmak İstiyorsan, TıkLa!
Mesaj27.08.2010, 14:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Evet Bendede Çoğu Kez Kocaman Bir Pencere Açılıyor..Ama 2-3 Saniye Sonra Otomatik Olarak Simge Durumuna Geçiyor..

İlginç Gerçekten..

Kalksın Artık Şu Reklamlar Ya.

______________
Arrow Halen bir başlık açmadan evvel bölüm kurallarını okurum Smile
Arrow Sinirlenince çoooook güzel oluyorsun Türkiye!
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu