Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.08.2010, 13:42 (UTC)    
Mesaj konusu: Alisanwebsitesi Google'da birinci!

Sitemiz, Google'a "alişan" yazdığınızda birinci sırada yer alıyor...
Artık sitemiz Google'da Alişan'ın orjinal sitesi olarak biliniyor...
www.alisanwebsitesi.tr.gg
Bu arada sizlerde Google'a alişan yazarak sitemizi ilk sırada bulabilirsiniz.
(NOT: www.alisanim.tr.gg eskiden benim sitemdi fakat malesef birileri şifremi kırıp sitemin tasarımıyla birlikte tüm içeriğini sildiği için, bende mecburen alisanwebsitesini açıp alisanim.tr.gg 'yi de www.alisanwebsitesi.tr.gg 'ye yönlendirdim, bilginize...)
Mesaj29.08.2010, 13:55 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Alisanwebsitesi Google'da birinci!

alisanwebsitesi yazmış:
Sitemiz, Google'a "alişan" yazdığınızda birinci sırada yer alıyor...
Artık sitemiz Google'da Alişan'ın orjinal sitesi olarak biliniyor...
www.alisanwebsitesi.tr.gg
Bu arada sizlerde Google'a alişan yazarak sitemizi ilk sırada bulabilirsiniz.
(NOT: www.alisanim.tr.gg eskiden benim sitemdi fakat malesef birileri şifremi kırıp sitemin tasarımıyla birlikte tüm içeriğini sildiği için, bende mecburen alisanwebsitesini açıp alisanim.tr.gg 'yi de www.alisanwebsitesi.tr.gg 'ye yönlendirdim, bilginize...)



yooo birinci sırada falan çıktığı yok alişan yazdım çıkmadı alisan yazdım yine çıkmadı neyse güzel olmuş site başarılar
Mesaj29.08.2010, 14:01 (UTC)    
Mesaj konusu: Re: Alisanwebsitesi Google'da birinci!

mancii yazmış:
alisanwebsitesi yazmış:
Sitemiz, Google'a "alişan" yazdığınızda birinci sırada yer alıyor...
Artık sitemiz Google'da Alişan'ın orjinal sitesi olarak biliniyor...
www.alisanwebsitesi.tr.gg
Bu arada sizlerde Google'a alişan yazarak sitemizi ilk sırada bulabilirsiniz.
(NOT: www.alisanim.tr.gg eskiden benim sitemdi fakat malesef birileri şifremi kırıp sitemin tasarımıyla birlikte tüm içeriğini sildiği için, bende mecburen alisanwebsitesini açıp alisanim.tr.gg 'yi de www.alisanwebsitesi.tr.gg 'ye yönlendirdim, bilginize...)



yooo birinci sırada falan çıktığı yok alişan yazdım çıkmadı alisan yazdım yine çıkmadı neyse güzel olmuş site başarılar



Merhabalar;
Buyrun: http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ali%C5%9Fan
Bu google yabancı,
Bu da: http://www.google.com.tr/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=ali%C5%9Fan
Google tr. ikisinde de birinci sıradayız...
Sen görememiş olabilirsin arkadaşım.Bir yanlışlık oldu heralde. Smile
Mesaj29.08.2010, 14:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş ilk 5-6 sayfada sen yoksun Mr. Green
______________
Mesaj29.08.2010, 14:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

csstasarimdunyaniz yazmış:
kardeş ilk 5-6 sayfada sen yoksun Mr. Green


Pardon ya 1. sırada yazıyor işte alisanim.tr.gg die.
Linklere tıklayıp tekrar bakarsanız görürsünüz. Wink
Mesaj29.08.2010, 14:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar tekrar altını çiziyorum www.alisanim.tr.gg benim sitemdir.Ama birisi içeriğini ve tasarımını sildiği için(şifremi kırıp) bende bu siteye aktardım. 1. sırada alisanim.tr.gg 'yi görüp te lütfen "senin siten google'da yok" yorumları yazmayın.
Ayrıca başlığa bakarsanız, "Alişan Web Sitesi- Anasayfa" yazdığını görürsünüz...
Teşekkürler...

Bu arada bu da sitemizin facebook sayfasıdır...
http://www.facebook.com/topic.php?topic=124&post=380&uid=130742850304079#!/pages/Alisan/130742850304079
Bilginize...
Mesaj29.08.2010, 14:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kb kardeş ama ben göremiorum
http://yukleresim.com/images/24291461569909324523.png
______________
Mesaj29.08.2010, 14:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

csstasarimdunyaniz yazmış:


Resme kattığınız yorum çok kaba olmuş,bunun yanı sıra peki ozamn ben mi kör oldum?

http://www.yukleresim.com/images/83292400094260653416.png
Mesaj29.08.2010, 14:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

Olay ndir anlamış deyilim bende çıkan sizde nie çıkmıo fln bilmiorm.Kusra bakmayın arkadaşlar.Bu konuda yorum yazmamanızı rica ediyorum.Olayı anlayamadım.Siz en iyisi sitem hakkında içeriği,tasarımı vs. yorum yapın.Bu konuya da bir şekilde açıklık getirip sizlere sunacağım teşekkürler...
Question Arrow
Mesaj29.08.2010, 14:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeşim ünlü birisi için 10 larca ücretli domain var senin sitenmi birincvi olacak
Mesaj29.08.2010, 14:40 (UTC)    
Mesaj konusu:

mikroweb yazmış:
kardeşim ünlü birisi için 10 larca ücretli domain var senin sitenmi birincvi olacak

Alişan'ın orjınal bir sitesi yok.Bu arada kanıtını resim olarak yukarda paylaşmıştım...
Her neyse yukarda bi yorum daha paylaştım bir de onu okursanız sevinirim.Yorumunuz için teşekkürler..
Mesaj29.08.2010, 14:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeşim ben alisanwebsitesi.tr.gg
yazdım başka çıktı sen alisanim demiosun ki baştan
Mesaj29.08.2010, 14:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

Onunda açıklamasını yapmıştım arkadaşım...En başta yazdığım yazıyı okursan onunda cevabını bulursun.Her neyse bu konu tartışmaya dönmesin teşekkürler..
Mesaj29.08.2010, 14:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arrow arkadaşlar tekrar ediorm lütfen bu konu hakkında yorum yazmayınız.Sitemi değerlendiriniz (10 üzerinden)
Mesaj30.08.2010, 10:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Arkadaşlar site hakkında yorum yapan yok mu? yorumlara devam Smile
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu