Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj31.10.2010, 17:22 (UTC)    
Mesaj konusu: müzük player ayrdım

[color=red]arkadaşlar Arrow http://www.fileden.com/dashboard.php bu adresten uploand ettipim mp3 leri
Arrow http://www.mixpod.com/account-main.php
bu adrestede playere koymak istedim ama her koymak istediğimde hep hata verdi mp3 url sini kontrol edin diye
mp3 url side bu bir yanlışlık mı var

Kod:
[url=http://www.fileden.com/files/2007/10/5/1484678/11.%20%C4%B0brahim%20Tatl%C4%B1ses%20-%20Y%C4%B1k%C4%B1l%C4%B1r%C4%B1m%20Ellerimi%20B%C4%B1rakma.mp3]11. İbrahim Tatlıses - Yıkılırım Ellerimi Bırakma.mp3[/url]


yardımcı olursanız sevinirim
______________
Mesaj31.10.2010, 17:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

fileden hesabınıza yüklerken ayarlarını dosyayı sadece sizin görebileceğiniz şekilde ayarlamışssınız. Ne demek istediğimi tam olarak anlamak için

Tıkla: http://www.fileden.com/files/2007/10/5/1484678/11.%20%C4%B0brahim%20Tatl%C4%B1ses%20-%20Y%C4%B1k%C4%B1l%C4%B1r%C4%B1m%20Ellerimi%20B%C4%B1rakma.mp3

Çıkan yazıda Bu özel bir dosya. Sadece sahibi görebilir veya indirebilir. yazıyor
Mesaj31.10.2010, 17:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

başkalarının görebileceği şekilde nasıl ayrlıyacam
______________
Mesaj31.10.2010, 17:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

yada mp3 url si alabileceğm bir site lazı
______________
Mesaj31.10.2010, 17:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

fileden hesabına girerek resim dosyasının kayıtlı bulunduğu yerde ayarlarına bakarsın. Yok olmazsa fileden hesabında profiline bi göz at belki bütün profilin gizli olabilir. Bunun dışında fileden kullanmadığım için içerik konusunda daha kesin bişey söyliyemem.
Mesaj31.10.2010, 17:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

başka mp3 url si alabileceğim bir yer varmı
______________
Mesaj31.10.2010, 17:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

kardeş bende mp3 müzik çalar var istersen kodu verim?
Mesaj31.10.2010, 18:13 (UTC)    
Mesaj konusu:

temizpaylasim yazmış:
kardeş bende mp3 müzik çalar var istersen kodu verim?


yok hazır istemem kendi istediğim mp3 leri paylaşıcam nasıl yapıldığını bir anlatısa sevinicem kimse dordürüst yardım etmiyor biz elimizden geldiği kadar yeni üye olan arkadaşlara yardım etmeye çalışıyoruz ve ediyoruzda bir allahın kul nasıl yapıldığın bir söylemedi neyse kardeşim yardım etmeyin ben kendim halledicem sağolun
______________
Mesaj31.10.2010, 18:22 (UTC)    
Mesaj konusu:

bildiğim siteler vardı aklıma gelirse veririm kendin yaparsın mp3nü hazır deil yani Smile
Mesaj31.10.2010, 18:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

temizpaylasim yazmış:
bildiğim siteler vardı aklıma gelirse veririm kendin yaparsın mp3nü hazır deil yani Smile


tamam kardeşim sağol
______________
Mesaj31.10.2010, 18:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

site.mynet.com - yüklediğiniz .mp3 uzantılı müzikleri rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Mesaj31.10.2010, 19:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

sehrialem yazmış:
site.mynet.com - yüklediğiniz .mp3 uzantılı müzikleri rahatlıkla kullanabilirsiniz.

nasıl yapıcağımızı söylesen bide iyi olurdu
______________
Mesaj16.12.2010, 16:25 (UTC)    
Mesaj konusu: slm

arkadaşlar bensiteyi yeni kurdum bana yardım edebilecek arkadaşlar varmı acaba
Mesaj11.08.2011, 10:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu