Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj05.12.2010, 08:22 (UTC)    
Mesaj konusu: Yıl Başında Hangi Planlarınız Var ? :D

Valla Benim Planım Evde Ailemle Tombala Oaynayıp Çerez Tüketmek Very Happy


Sizinki ?




Bs-Video
______________
Mesaj05.12.2010, 08:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

Vallahi her sene aile ile gıy gıy faslı yapardık Very Happy E artık büyüdük arkadaşlarla takılmayı düşünüyorum Very Happy
______________


SMF , WORDPRESS veya VBULLETİN ' DEN ANLAYANLAR ACİL ULAŞIN BANA..!
Mesaj05.12.2010, 08:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

fenerbahcefan12 yazmış:
Vallahi her sene aile ile gıy gıy faslı yapardık Very Happy E artık büyüdük arkadaşlarla takılmayı düşünüyorum Very Happy



Very Happy şimdiden iyi eğlenceler daha çok var ama Very Happy
______________
Mesaj05.12.2010, 08:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

Her zaman ki gibi PTT Very Happy

Pijama Terlik Televizyon Very Happy

______________
"Bir Güzel Heyecanın , Çalışmanın Sonuna Geldim"
Kaldığım Yerden Devam...
Mesaj05.12.2010, 08:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hiç Bişey Smile
______________


" Profesyoneller kendi yaptığı iyilikleri değil kendine yapılan iyilikleri hatırlayanlardır. "
Mesaj05.12.2010, 10:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

skdizayn yazmış:
Her zaman ki gibi PTT Very Happy

Pijama Terlik Televizyon Very Happy



oh oh daha ne olsun Very Happy
______________
Mesaj05.12.2010, 11:01 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-video yazmış:
skdizayn yazmış:
Her zaman ki gibi PTT Very Happy

Pijama Terlik Televizyon Very Happy



oh oh daha ne olsun Very Happy


Aynen Smile
______________


" Profesyoneller kendi yaptığı iyilikleri değil kendine yapılan iyilikleri hatırlayanlardır. "
Mesaj05.12.2010, 11:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

skdizayn yazmış:
Her zaman ki gibi PTT Very Happy

Pijama Terlik Televizyon Very Happy

ahaha çok iyi Very Happy
Mesaj05.12.2010, 11:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

bende fazla birşey yapamıycam... Embarassed
______________
selam olsun dostlara...
Mesaj05.12.2010, 11:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben Bsde Olurum Başka Napıcaz Smile
______________


" Profesyoneller kendi yaptığı iyilikleri değil kendine yapılan iyilikleri hatırlayanlardır. "
Mesaj05.12.2010, 11:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

hypnaty yazmış:
Ben Bsde Olurum Başka Napıcaz Smile



aynen başka ne yapıcaz Smile
______________
Mesaj05.12.2010, 11:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

eskiden çok eğlenirdik kuzenlerimle bir araya gelirdik vs..

şimdi hiçbirşey kalmadı..

ailem kuzenlerimle(teyzem,amcam vs) küstüler..

saçma sebepler ve anneanemden oluşan şeyler yüzünden...

bizim evde annem babam ben 3 kişi birbirimizi gördüğümüz yok.


annemle 1 haftadır küsüm,babam işe gidiyor.

bende odamda ya ders çalışıyorum ya bs ye giriyorum yada tv izliyorum.. Sad

çok sıkıcı bi durum ama yapacak birşey yok.

bu teknoloji insanlığı bozmaya başladı benden söylemesi..

yılbaşında yine birşey yapmıyorum sanırım Sad
______________
Mesaj05.12.2010, 11:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

bilgisayarfareleri yazmış:
eskiden çok eğlenirdik kuzenlerimle bir araya gelirdik vs..

şimdi hiçbirşey kalmadı..

ailem kuzenlerimle(teyzem,amcam vs) küstüler..

saçma sebepler ve anneanemden oluşan şeyler yüzünden...

bizim evde annem babam ben 3 kişi birbirimizi gördüğümüz yok.


annemle 1 haftadır küsüm,babam işe gidiyor.

bende odamda ya ders çalışıyorum ya bs ye giriyorum yada tv izliyorum.. Sad

çok sıkıcı bi durum ama yapacak birşey yok.

bu teknoloji insanlığı bozmaya başladı benden söylemesi..

yılbaşında yine birşey yapmıyorum sanırım Sad



üzülme yılbaşına kadar çok zaman var annenlede barış derdin kalmaz Smile
______________
Mesaj05.12.2010, 17:10 (UTC)    
Mesaj konusu:

Şuanlık Bİr Planım Yok.
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu