Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj29.12.2010, 14:17 (UTC)    
Mesaj konusu: Türk Erkekler

Türk Erkek'i Çekicidir..
İşe Başlarken Besmele Çeker
Delikanlıdır Tesbih Çeker
Sportmendir Barfiks Çeker
Tek Eliyle Şınav Çeker
Kendi Dişini Kendi Çeker
Kaçan Golde Yuh Çeker
Ağzında Sigara Halay Çeker
Dikiz Aynasından Hareket Çeker
Muazzam Kopya Çeker
Kaynanadan Çok Çeker
Genelde Babaya Çeker
Evladına Nutuk Çeker
İskenderin Üstüne Künefe Çeker
Komedi Filminin Kralını Çeker
Çuhayı Yırtmadan Pike Çeker
Kafası Bozulunca Resti Çeker
Yükte Ağır Parada Hafif Çeker
Parayı Bulan Arabayı Çeker
Mahallede Pati Çeker
Gurbette Hasret Çeker
Sevdiğini Sorguya Çeker
Aldatılınca Tetiği Çeker
Memlekete Turist Çeker
Kaşı Gözü İlgi Çeker
Her Ortamda Dikkat Çeker
İtalyan Erkeklerine Beş Çeker
İngilizlere Yirmibeş Çeker

Balıketli Hatunu Görünce İç Çeker

(noT: Alıntıdır)
______________

Her türlü konuda yardım isteyebilirsiniz. Direk mesaj atmanız yeterli.
Mesaj29.12.2010, 16:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzelmişti paylaşım için teşekkürler
______________


" Profesyoneller kendi yaptığı iyilikleri değil kendine yapılan iyilikleri hatırlayanlardır. "
Mesaj31.12.2010, 14:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sigara ve balık etli kız dışında aynı bennnnn.... Mr. Green
Mesaj01.01.2011, 22:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

nptmusic yazmış:
Sigara ve balık etli kız dışında aynı bennnnn.... Mr. Green

Orlar işin şakası zaten Smile
______________

Her türlü konuda yardım isteyebilirsiniz. Direk mesaj atmanız yeterli.
Mesaj01.01.2011, 22:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok güzel paylaşım tebrikler...
Razz Razz Razz Razz

______________
Destek: support-tr( at )webme.com not:(at) değil @ Arrow Sıkça Sorulan Sorular Arrow Googleye Kayıt Resimli Anlatım
PROFESYONEL KENDİSİNİN YAPTIĞI YARDIMLARI DEĞİL, KENDİNE YAPILAN YARDIMLARI HATIRLAYANDIR.
Mesaj01.01.2011, 22:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Kaynanadan Çok Çeker Smile Buna Kim Hayır diyebilir ki..
______________
Geliyoruz sessiz ve derinden!...
Mesaj02.01.2011, 17:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

-------
gececi40 yazmış:
Çok güzel paylaşım tebrikler...
Razz Razz Razz Razz

Teşekkürler

htlmkodes yazmış:
Kaynanadan Çok Çeker Smile Buna Kim Hayır diyebilir ki..

Aynen. Smile

-------

Sizinde aklınıza gelen varsa ekleyelim
______________

Her türlü konuda yardım isteyebilirsiniz. Direk mesaj atmanız yeterli.
Mesaj03.01.2011, 01:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

Karısının dırdırına "Yaa Sabır" çeker Laughing
______________
Senden çok uzaklarda değilim görmesini bilen gözlerin bakışındayım. belki sana senden daha yakın bir yerde, çarpan kalbinin her atışındayım.

M.Aslan
Mesaj04.01.2011, 14:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Facebookta video olmuştu böyle Türk Erkeğinin çektiği 31 şey diye ama hepsi yok sanırım
Mesaj14.01.2011, 20:42 (UTC)    
Mesaj konusu:

html-kodcu- yazmış:
Facebookta video olmuştu böyle Türk Erkeğinin çektiği 31 şey diye ama hepsi yok sanırım


O videodan alıntı değil başka bir yazıdan alıntı Smile
______________

Her türlü konuda yardım isteyebilirsiniz. Direk mesaj atmanız yeterli.
Mesaj14.01.2011, 20:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

güzel Mr. Green
______________


Mesaj14.01.2011, 20:45 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel ve yarı yarıya doğru bir paylaşım olmuş. Laughing
Sağol dostum. Mr. Green

______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj14.01.2011, 21:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Güzel Paylaşım Bunu Photoshop a Dökücem Güzel bişe Olucak(:
______________

Bizde İsteyene İstedigi Kadar Sevgi,İsteyene İstemedigi Kadar Mermi Mevcuttur!
Mesaj16.01.2011, 09:46 (UTC)    
Mesaj konusu:

catlak-site55 yazmış:
Güzel Paylaşım Bunu Photoshop a Dökücem Güzel bişe Olucak(:


Evet güzel olabilir photoshop da
______________

Her türlü konuda yardım isteyebilirsiniz. Direk mesaj atmanız yeterli.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu