Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj14.01.2011, 12:26 (UTC)    
Mesaj konusu: Çalıntı Tasarım

Arkadaşlar benim kullandığım temayı bir abi çalıntı tasarım. Bunların çok büyük yaptırımı var dedim. Ama ben tasarımı yapan linki silmedim. Tasarım altında duruyor. Görüşlerinizi bekliyorum. Siteyi kapatayım mı bu durumda ?
Mesaj14.01.2011, 17:22 (UTC)    
Mesaj konusu: bilgi

Bilgisi olan yok mu arkadaşlar Sad
Mesaj14.01.2011, 19:08 (UTC)    
Mesaj konusu:

"Free Wep Templates" O Çalıntı Diyen Abin Bunuda Okumuşmu Acaba? Ücretsiz Wep Teması Anlamına Gelir Yani Senin Tasarımın Çalıntı Olsa Bile Ücretsiz Olarak İnternette Yayınlandıgı İçin Sorun Yok.
______________
...
Mesaj14.01.2011, 21:50 (UTC)    
Mesaj konusu: tşk

sağolun. içim rahatladı. altındaki yazıyı silmemem şartı ile sorun yok değil mi ?
Mesaj14.01.2011, 22:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

olamz bişi Smile
______________

Mesaj15.01.2011, 10:25 (UTC)    
Mesaj konusu:

Silseniz de bir sorun olmaz. ama emeğe saygı için dursa daha iyi olur. Wink
Mesaj15.01.2011, 11:30 (UTC)    
Mesaj konusu: tşk

anladım hocam. tşk ederim bilgilendirme için. sorun kalmadı artık. tekrar sağolun.
Mesaj15.01.2011, 11:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

internette free olarak yayınlanan tasarım bedavadır. Wink
Mesaj15.01.2011, 11:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Rica ederiz..
iyi forumlar. Wink
( başlık kilit )


En son bilgiliwebnet tarafından 15.01.2011 11:34:24 tarihinde değiştirildi, toplam 1 kere değiştirildi
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu