Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj27.01.2011, 12:14 (UTC)    
Mesaj konusu: Siteme Ne oldu

Arkadaşlar siteme giriş yapıyorum başlangıç sayfasında,tasarım ayarları vs de şöyle bi hata çıkıyor:
Internal Error ID: 1d439b32549!
Siteyi açıncada bu çıkıyor.
Bu sorunu sanki daha önce birinde görmüştüm ama net bi bilgim yok.
Nedir bu nasıl düzelir ne zaman düzelir?

______________
Mesaj27.01.2011, 12:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

Serverlarda Geçiçi Sorun Var Kardeşim Buyur Okursan Anlarsın Very Happy

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=172002
______________


7 Düvele Kafa Tuttuk Bu Cümleyi Söyleyelim Diye
Şimdi Bunu Yasaklamak Kimin Haddine ?
Duysun İşte Herkez

''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE''
Mesaj27.01.2011, 12:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Bu aralar Serverde bi problem var. Benzeri problemleri daha başka arkadaşlarimdada gördüm. sizin halledebileceğiniz bir problem değil.
Webme düzeltecek.
Mesaj27.01.2011, 12:24 (UTC)    
Mesaj konusu:

bs-paylasim58 yazmış:
Serverlarda Geçiçi Sorun Var Kardeşim Buyur Okursan Anlarsın Very Happy

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=172002


Bunu okudumda server sorununda site adresine girdiğinde serverlarda problem var yazıyo.
Bunda öyle bişey yok siteme girmeye çalışsana bi.
Hit olarak bianda artan sitelerde çıkan bi sorun vardı sanki böyle bi muhabbet vardı eskiden.
______________
Mesaj27.01.2011, 12:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

tugra-web yazmış:
bs-paylasim58 yazmış:
Serverlarda Geçiçi Sorun Var Kardeşim Buyur Okursan Anlarsın Very Happy

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=172002


Bunu okudumda server sorununda site adresine girdiğinde serverlarda problem var yazıyo.
Bunda öyle bişey yok siteme girmeye çalışsana bi.
Hit olarak bianda artan sitelerde çıkan bi sorun vardı sanki böyle bi muhabbet vardı eskiden.


Sanmıyorum Kardeşim Hit İle Alakalı Değil Bu Sorun. Zaten Bizlerde Halledemeyiz Serverlarda Sorun Var. Zaten B-S Yetkilileri İlgileniyorlar En Kısa Zamanda Çözülecektir.Bir çok Kişide Bu Sorun Var
______________


7 Düvele Kafa Tuttuk Bu Cümleyi Söyleyelim Diye
Şimdi Bunu Yasaklamak Kimin Haddine ?
Duysun İşte Herkez

''NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE''
Mesaj27.01.2011, 12:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

Server sorununda siteye girilemiyo diye biliyorum.Bedava sitem yönetim panelinde sorun olduğunu görmemiştim ondan soruyorum.bide modlar ne dicek bakalım?
______________
Mesaj27.01.2011, 12:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj27.01.2011, 12:41 (UTC)    
Mesaj konusu:

başka arkadaşlarımızın siteleri çalışıyorken benim "millifikir.tr.gg" isimli sitem neden çalışmıyor acaba?...
bedava-sitem yöneticilerine sesleniyorum.
bu mağduriyetimi acilen giderin lütfen...
sansüre mi uğruyoruz acaba...
Mesaj27.01.2011, 12:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

millifikir yazmış:
başka arkadaşlarımızın siteleri çalışıyorken benim "millifikir.tr.gg" isimli sitem neden çalışmıyor acaba?...
bedava-sitem yöneticilerine sesleniyorum.
bu mağduriyetimi acilen giderin lütfen...
sansüre mi uğruyoruz acaba...
Mesaj27.01.2011, 12:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

arkadaşlar dile getirmek istediğim sorun şu millifikir sitesinde yazan bu

Alıntı:
Oops!

We are sorry! But you don't have to be afraid! We are already working on it.
Should the problem persist, please contact: support-tratwebme.com

We apologize for the inconveniences.
Sorry, wir haben derzeit Serverprobleme! Bitte gedulde dich etwas, wir hoffen, das Problem bald gelöst zu haben.

Sorry, we are having server problems! Please be patient, while we try to solve the problem.

Pardon, server sorunları yaşamaktayız! L?tfen biz sorunu halletmeye çalısırken biraz sabırlı olun.




Ama benim sitemde yazan bu

Alıntı:
Internal Error ID: 1d439b34812!
Oops!

We are sorry! But you don't have to be afraid! We are already working on it.
Should the problem persist, please contact: support-tratwebme.com

We apologize for the inconveniences.
Error: please contact the Webmaster!


Server problemlerinde çıkan yazı yok bende

Alıntı:
Sorry, we are having server problems! Please be patient, while we try to solve the problem.

Pardon, server sorunları yaşamaktayız! L?tfen biz sorunu halletmeye çalısırken biraz sabırlı olun.

______________
Mesaj27.01.2011, 13:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Size Gelen Yazının Türkçesi

İç Hata Kodu: 1d439b34812!
Oops!

Özür dileriz! Ama korkmak zorunda değilsiniz! Biz zaten üzerinde çalışıyoruz.
Sorunun devamı halinde, lütfen: support-tr( at )webme.com

Biz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
Hata: Webmasterlık Dolasylaması Lütfen!

Yani Yakında Geçer GEçmesse support-tr( at )webme.com
bu adrese mail atın
( at ) değil @
______________
Arrow Googleye Kayıt ArrowTasarım Yapma (tablolu) ArrowÜst Menü Yapma (tablolu) Arrow Üyelik Sistemi Kurma ArrowArama Motoru Yapma Arrowİnternet E. Cookieleri Silme ArrowM. Firefoxda Cookieleri Silme ArrowG. Choromede Cookieleri Silme ArrowXp'ye Format Atmak ArrowVista'ya Forma Atmak ArrowPS Banner Yapımı (normal) ArrowPS Banner Yapımı (hareketli)
Mesaj27.01.2011, 13:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

serverle ilgisi yoktur lütfen bilip bilmeden yorum yapmayalım değerli arkadaşlar..

internetinizden kaynaklı bir sorun olabilir.. ancak hitle v.b ilgili olduğunu düşünmüyorum..

supporta mail atmadan önce 1 gün beklemenizi öneririm Wink

iyi forumlar Wink
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu