Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj05.02.2011, 14:47 (UTC)    
Mesaj konusu: Site içeriklerinin silinmesiyle ilgili !!

Arkadaşlar dün bu olaydan haberim yoktu 2 buçuk saat uğraşarak baya bişey eklemiştim sonra bu sabah bir baktım bütün emeklerim uçmuş gitmiş! Eklediklerimiz bir daha geri gelmeyecekmi? Ya da sorun bittiyse söyleyin sitemi güncellemeye devam edeyim? sorun çözüldü mü artık silinmeyecek dimi eklediklerimiz Smile
______________

Mesaj05.02.2011, 14:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj05.02.2011, 14:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

yav kaç gündür sorun çözüldü yazıyor ama çoğu kişi sorunun çözülmediğini söylüyor şimdi hangisine inanayım şaşırdım kaldım valla bi moderatör cevap verirse çok iyi olur bu konuda
______________

Mesaj05.02.2011, 15:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

yav arkadaşlar bütün forum benden nefret mi ediyor bilmiyorum ama ne zaman ben bi konu açsam milletin ilgisi 0 konuyla ilgilenen yok biri bi konu açıyo dakkada 30-50 kişi bakıyo bizimkine yarım saattir bakan yok Sad(
______________

Mesaj05.02.2011, 16:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

Konunun anlatım gücü ve içeriğinden dolayı ilgilerini çekebilir. Kullanıcılar kendilerine yarar sağlamayacak konulara bakmıyor. Veya o konuyla ilgili sorunu yoksa diyelim. Ama birisi bir kod paylaşır ise o kodu sitelerinde değerlendirebilir diye düşünüyor ve ilgileniyor. Tasarım ile ilgili soruınu yada hevesi olanlar o bölüme yöneliyor.
______________
Mesaj05.02.2011, 16:07 (UTC)    
Mesaj konusu:

yok ben aynı sorunla ilgili açılmış konulardan bahsediyorum sanki bakıyorlar ben açınca girmiyorlar Very Happy görüntülenme oranına bakıyorum da bu sonuca vardım yani Smile
______________

Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu