Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj08.02.2011, 19:03 (UTC)    
Mesaj konusu: Sablontika.Tr.GG Yeniden Güncelleniyor!!

Arkadaşlar sitenin hiti günlük 500 'ü geçiyordu satıcam diye yazı yazdm birden 30'a düştü Very Happy
Bende satmamaya karar verdim.
Siteyi yeniden güncelliyorum.
______________

İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini.
Mesaj08.02.2011, 19:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Çok karışık
______________
Özel Mesajlara Bakmıyorum....
Mesaj09.02.2011, 11:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sağol düzenlicem zaten içerikleri.. Mr. Green
______________

İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini.
Mesaj09.02.2011, 15:29 (UTC)    
Mesaj konusu:

İçerik ve tasarım süper 10/10
Mesaj12.02.2011, 13:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

Teşekkürler valvestrike Smile

Evet değerlendirmeler?
______________

İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini.
Mesaj12.02.2011, 13:37 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj12.02.2011, 14:12 (UTC)    
Mesaj konusu:

Ben Firefoxtan Giriyorum Hiç Bi Sorunum Yok Neutral

Bu arada sitede 26 Online var Wink
______________

İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini.
Mesaj12.02.2011, 14:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

ie de girsene bi
yinede çok güzel olmuş tebrikler
______________
Arrow Saydam tasarım yapmak Arrow Hareketli banner yapımı
Arrow Css tasarımlar ArrowYorum kutusuna resim koymak
Mesaj12.02.2011, 14:38 (UTC)    
Mesaj konusu:

ie sorun var başarılar
______________


Yine Terör, Yine Kan , Yine Yanıyor Vatan. Alçaktır, Şerefsizdir Askere Kurşun Atan...
Mesaj12.02.2011, 14:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

İnternet explorer'da sadece anasyfa bozuluyor.
Diğer sayfalar düzgün fakat sorunu düzelticem.
Genede teşekkürler yorum için.
______________

İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini.
Mesaj12.02.2011, 15:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

ınternet explorerda içerik kaymış durumda..

ama genel olarak tasaırm gzl
______________
Mesaj12.02.2011, 18:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Teşekkürler...
______________

İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini.
Mesaj12.02.2011, 19:05 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj12.02.2011, 19:47 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar Dilerim.
______________
Mesaj12.02.2011, 19:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

teknoanlatim yazmış:
mf 5.0 dan giriyorum hatalı


Hata nerelerde açıklarmısın?
Düzeltiyim..
______________

İnsanoğlu hilebazdır, kimse bilmez fendini, Her kime iyilik edersen, sakla ondan kendini.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu