Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj10.02.2011, 13:34 (UTC)    
Mesaj konusu: Uzaylı Otopsi

Bi tane video gördüm internette ama buraya yükleyemedim sitemin ana sayfasında duruyo sizce gerçekmidir???
______________
| ЄмяЭ §аžаĶ | Hatalıysam Hata Yaz 2222'e Gönder Hatasız Kul Olmaz Şarkısı Cebine Gelsin |
Mesaj10.02.2011, 13:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Gerçekten uzaylı diye bir şey var
Mesela Mustafa Topaloğlu


Ama senin uzaylı sahte Mr. Green
Mesaj10.02.2011, 14:03 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mr. Green ama gerçek gibiydi ya gözlerinden çıkanlar falan... ilginçç... Shocked
______________
| ЄмяЭ §аžаĶ | Hatalıysam Hata Yaz 2222'e Gönder Hatasız Kul Olmaz Şarkısı Cebine Gelsin |
Mesaj10.02.2011, 14:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

nptmusic yazmış:
Gerçekten uzaylı diye bir şey var
Mesela Mustafa Topaloğlu


Mr. Green
Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
______________
Banneriniz 468x60 boyutlarını geçmemelidir.
@simerweb
Mesaj10.02.2011, 14:17 (UTC)    
Mesaj konusu:

Uzaylıyı görmüşlerde otopsisi kalmış Mr. Green
______________


" Profesyoneller kendi yaptığı iyilikleri değil kendine yapılan iyilikleri hatırlayanlardır. "
Mesaj10.02.2011, 14:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

Mesaj10.02.2011, 14:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

tam hatırlamıyorum ama 1900lü yıllarda bi ufoyu düşürmüşler onuda hemen parçalara ayırıp kaldırmışlar içindeki mürettebatı falanda özel bi yerleri varmış uzay bilimleri için oraya kaldırmışlar bu videoda gözüme o yıllardan kalma gibi göründü o yüzden yani... yinede bi kaç gün millet izlesin belki hakkında bilgisi olanlar çıkar...
______________
| ЄмяЭ §аžаĶ | Hatalıysam Hata Yaz 2222'e Gönder Hatasız Kul Olmaz Şarkısı Cebine Gelsin |
Mesaj10.02.2011, 15:09 (UTC)    
Mesaj konusu:

İnanma uzaylılara,elvette başka göremediğimiz canlılar var,Kuran- Kerim'de de bahsediyor.Görmediğimiz canlılar , başka yerler.....
Sen Amerikalıların sahte uzaylılarını boşver,onlar bizi de insan görmüyorlar zaten Mad
Mesaj10.02.2011, 17:15 (UTC)    
Mesaj konusu:

İnsanların sorunları bitmiş de şimdi uzaylılarlamı ilgileniyorlar :p
Mesaj10.02.2011, 17:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Düşünsene bunun gibi binlerce uzaylı dolu bi ufonun buraya düştüğünü hastane uzaylı kaynıyo falan..... xD

-uzaylı kalp krizine girdi nabcaz????
-gebert gitsin daha bi ufo dolusu var hepside aynı kimse anlamaz... xD

-uzaylı ex oldu doktor beyyy......
-yapacak bişi yok.... hamdiii iki uzaylı çek.... xD

-Doktor be!! bunlar ne hastası marstan gelmiş gibi hepside.....
-yok bunlar jupiter yolcusuymuş......

-hemşireee kızz..... bak elimde ne var.....
-Ay o nee??
-uzaylılar bunla yapıyolarmış ya... bizimkiler bunun 3 katı yaw.....xD

böyle uzun uzun yazardım ya neyse...... Mr. Green Mr. Green
______________
| ЄмяЭ §аžаĶ | Hatalıysam Hata Yaz 2222'e Gönder Hatasız Kul Olmaz Şarkısı Cebine Gelsin |
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu