Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj24.04.2011, 13:07 (UTC)    
Mesaj konusu: Yokmu yardım edecek ??? :(

Ya lütfen bir kişi yardım etsin.Photoshop Cs4 ile tasarımı yaptıkdan sonra ;

1- Ne olarak kaydedecem ?
2- Dreamwiewer lazımmı ?
3- Varsa hangi sürüm(Macromedia Dreamwiewer 8 var)

Yardımcı olana şimdiden teşekkür ederim...
Exclamation Wink Exclamation

[Ön izleme]
http://i1104.hizliresim.com/2011/4/24/8305.bmp
Mesaj24.04.2011, 13:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarımı çizcen 3 e böldükten sonra web sayfası olarak kaydedcen sonra dreamweaverle kodlican.
______________
Mesaj24.04.2011, 13:35 (UTC)    
Mesaj konusu:

bişi anlamadım :S resimli anlatan bi site biliyorsan verirmisin yada videolu ?
Mesaj24.04.2011, 13:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Zamanın varsa bekle.. Resimli anlatım yapıyorum... Smile
______________
Mesaj24.04.2011, 13:43 (UTC)    
Mesaj konusu:


[ WeBloog - Tasarım bölme ve kaydetme 1 - 24.04.2011 ]


[ WeBloog - Tasarım bölme ve kaydetme 2 - 24.04.2011 ]


[ WeBloog - Tasarım bölme ve kaydetme 3 - 24.04.2011 ]



[ WeBloog - Tasarım bölme ve kaydetme 4 - 24.04.2011 ]

BİR TEŞEKKÜR YETER..!
______________
Mesaj24.04.2011, 13:53 (UTC)    
Mesaj konusu:

eyvallah kardeşim sağolasın yaptım.İşime yaradı ama birde dreamwiewer sürüm kaç olacak kodlar felan tamam dreamwiewer açıyorum resim gözükmüyor siyah gözüküyor. Dreamwiewer sürüm kaç indiriyim sen kaçtan yapıyosun ??
Mesaj24.04.2011, 13:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Dreamweaver zaten kod düzenlemek için yapılmıştır.. Bu yüzden sürüm farketmez.. 8 olabilir.. Eğer siyah gözüküyorsa önce resimleri nete ekle ve daha sonra url'leri ile tasarımı oluştur...!
______________
Mesaj24.04.2011, 14:00 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamam yaptım şimdi bu sitenin ortasını içerik bölümü nasıl ayarlıcam son bir kez onuda anlatırmısın rica etsem senide çok uğraştırdım Embarassed Question
Mesaj24.04.2011, 14:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

yada ben tasarım kodlarını sana veriiym sen linkleri ve içeriği ayarlayıp kodu bana verirmisin nasıl yapıldığını öğrenince zaten kendim güzel bişey yaparım ilk kez ps cs4den site yapıyorumda...??

Net e resimleri yükledim sadece linkleri verme kodları ayırma kaldı ??
Mesaj24.04.2011, 14:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Dreamwiewer ile kodlama da takıldım... Lütfen destek
Mesaj24.04.2011, 14:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

Buyur Dreamweaver ile kodlama ( videolu )

Arrow http://bilgisayarsolucani.tr.gg/tasar%26%23305%3B-%E7izme-ve-kodlama-dersleri.htm

Videonun tamamını izlmeeni tavsiye derim ..


--İyi Forumlar--
______________
Mesaj24.04.2011, 14:23 (UTC)    
Mesaj konusu:

Zamanım olsa anlatır ya da yapardım ama senin öğrenmen hem daha iyi...

Anlatım : http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=165774
______________
Mesaj24.04.2011, 14:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

"bilgisayarsolucanı"

Eyvallah hocam dediğim yere girip izletim tam istediğim şeyi vermişsin.Çok teşekkür ettim sağolasın.

WEB-BLOG ve BİLGİSAYARSOLUCANINA Teşşekkür ederim yardımları için


Biriniz ps cs4 yardım ettiniz biriniz Dw yardım Smile eyvallah konu kapanmıştır.

Ben yeni ve güzel bi tasarım yapıyım .)))
Mesaj24.04.2011, 14:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Rica ederim ne demek (:
______________
Mesaj19.11.2011, 14:50 (UTC)    
Mesaj konusu: qwe

abi soyle bi sorun war smdı bak bi sayfa actık sonra sıteden ona basınca altında sayfalar gelcek o sayfalara basınca yazdıklarım fln gelcek nasl yapablrm ?
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu