Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj02.05.2011, 16:57 (UTC)    
Mesaj konusu: www.Qameen.tr.gg Değerlendirirmisinz...

Merhaba Arkadaşlarım Hocalarım...

Sitemiz Açılalı 1 seneyi geçti google sonuçlarımız 12.500 ü buldu ama hitimiz hala istediğimizin altında. bizde hiti bırakıp içerik ve tasrıma yönelidk. Şimdi Sizlerden Sitemi Değerlendirmeinizi Rica Edicem. Sitemiz Yorum ve eleştirlerinize Açıktır...

Tasarım : ?/10
İçerik : ?/10
Özgünlük : ?/10
Genel : ?/10

Değerlendirirmisiniz Smile
______________
FBML | FBML KOD | FBML KODLARI | FBML MENÜLER; | FBML GİFLER | FBML KODU | FACEBOOK KODLARI | HTML | JAVA | CSS | - FBML KODLARI

Mesaj03.05.2011, 13:28 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yorum yokmu?
______________
FBML | FBML KOD | FBML KODLARI | FBML MENÜLER; | FBML GİFLER | FBML KODU | FACEBOOK KODLARI | HTML | JAVA | CSS | - FBML KODLARI

Mesaj03.05.2011, 13:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarım : 4/10 (Alanlar Çok Kalabalık ve Aşırı Kırmızı Kullanılmış)
İçerik : 3/10 (Çok fazla Kod var Ayrıca İnternet Explorer İle açılmıyor Site)
Özgünlük : 8/10 (Orjinal Bir tasarım Ancak Köşedeki arama Butonu hackefriend'e ait.)
Genel : 5/10 (Beğenmedim genel olarak Kusura Bakmayın.)
______________
http://yarenersonmez.tr.gg/blog.htm
Mesaj03.05.2011, 13:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

yarenersonmez yazmış:
Tasarım : 4/10 (Alanlar Çok Kalabalık ve Aşırı Kırmızı Kullanılmış)
İçerik : 3/10 (Çok fazla Kod var Ayrıca İnternet Explorer İle açılmıyor Site)
Özgünlük : 8/10 (Orjinal Bir tasarım Ancak Köşedeki arama Butonu hackefriend'e ait.)
Genel : 5/10 (Beğenmedim genel olarak Kusura Bakmayın.)


beklediğimden düşük ama olsun...
biz genelde fazla olmasıyla daha çok puan veririz ama olsun buda sizin seçiminiz Smile
______________
FBML | FBML KOD | FBML KODLARI | FBML MENÜLER; | FBML GİFLER | FBML KODU | FACEBOOK KODLARI | HTML | JAVA | CSS | - FBML KODLARI

Mesaj03.05.2011, 13:50 (UTC)    
Mesaj konusu:

Sade tasarım her zaman her yerde güzeldir.
Anlarsın bi gün sen de.
Bak Google'ye Bi Logo Bi de arama kutusu var. Wink
______________
http://yarenersonmez.tr.gg/blog.htm
Mesaj03.05.2011, 14:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

Aslında tasarım güzel içerik doyurucu ama tasarımın rengi gözü yoruyor...10/8
______________

Mesaj03.05.2011, 14:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

yarenersonmez yazmış:
Sade tasarım her zaman her yerde güzeldir.
Anlarsın bi gün sen de.
Bak Google'ye Bi Logo Bi de arama kutusu var. Wink


ben zaten biliyorudum Smile 6 senedir bs ile uğraşınca yavaş yavaş anlıyor insan Smile
______________
FBML | FBML KOD | FBML KODLARI | FBML MENÜLER; | FBML GİFLER | FBML KODU | FACEBOOK KODLARI | HTML | JAVA | CSS | - FBML KODLARI

Mesaj04.05.2011, 16:39 (UTC)    
Mesaj konusu:

lan gizemli şeyleri okudum güzelmiş korktum biraz tırstım :d
ama allah ayeti kelimede tam bilmiyorum ama şöyle diyor:
biri gerçekten ruhlarla ve üç harflilerle uğraşırsa onun peşine gerçekten bi ruh takarım gibi bişey diyor yanlış biliyorsam affetsin Allah'ımız
Mesaj04.05.2011, 16:43 (UTC)    
Mesaj konusu:

tasarim-arsiviniz yazmış:
lan gizemli şeyleri okudum güzelmiş korktum biraz tırstım :d
ama allah ayeti kelimede tam bilmiyorum ama şöyle diyor:
biri gerçekten ruhlarla ve üç harflilerle uğraşırsa onun peşine gerçekten bi ruh takarım gibi bişey diyor yanlış biliyorsam affetsin Allah'ımız


duymamıştım ama sağolun öğrenmiş oldum. ve ben bunları eklerken gece saat 01:00 falandı Very Happy düşün psikolojimi Very Happy
______________
FBML | FBML KOD | FBML KODLARI | FBML MENÜLER; | FBML GİFLER | FBML KODU | FACEBOOK KODLARI | HTML | JAVA | CSS | - FBML KODLARI

Mesaj04.05.2011, 16:44 (UTC)    
Mesaj konusu:

qameen yazmış:
tasarim-arsiviniz yazmış:
lan gizemli şeyleri okudum güzelmiş korktum biraz tırstım :d
ama allah ayeti kelimede tam bilmiyorum ama şöyle diyor:
biri gerçekten ruhlarla ve üç harflilerle uğraşırsa onun peşine gerçekten bi ruh takarım gibi bişey diyor yanlış biliyorsam affetsin Allah'ımız


duymamıştım ama sağolun öğrenmiş oldum. ve ben bunları eklerken gece saat 01:00 falandı Very Happy düşün psikolojimi Very Happy

Mr. Green
Mesaj05.05.2011, 17:26 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarım : 5/10
İçerik : 1010
Özgünlük : 10/10
Genel : 9/10

Sadece tasarımda çok fazla aynı renk kullanılmış ve herkes tarafından aşırısı sevinmeyen bir renk kullanılmış.Mavi,yeşil gibi bişi olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum
Mesaj05.05.2011, 18:06 (UTC)    
Mesaj konusu:

werwolf-mt2 yazmış:
Tasarım : 5/10
İçerik : 1010
Özgünlük : 10/10
Genel : 9/10

Sadece tasarımda çok fazla aynı renk kullanılmış ve herkes tarafından aşırısı sevinmeyen bir renk kullanılmış.Mavi,yeşil gibi bişi olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum


çok teşekkürler Smile
______________
FBML | FBML KOD | FBML KODLARI | FBML MENÜLER; | FBML GİFLER | FBML KODU | FACEBOOK KODLARI | HTML | JAVA | CSS | - FBML KODLARI

Mesaj22.05.2011, 04:55 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar.
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu