Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj06.06.2011, 13:12 (UTC)    
Mesaj konusu: Bs-Magazino ! BedavaSitemin Magazin Sitesi Yayında !

Bu aslında bs'yi canlandırma projesi diyelim bs'deki bu forumun durumu vs. üzücü böyle eğlenceli siteler olursa daha fazla kişi geri döner diye düşünerekten rankend'in yardımıyla bu siteyi oluşturdum

bsnin bir çok magazin sitesi oldu ama hiçbiri magazin yayınlamadı sanırım bu ilk kez ben gerçekleştiricem

tasarım hakkında yorumları alalım içerik 0 daha yeni beta aşaması diyelim...


cidden rankend'e minnettarım yardımcı olduğu için
Mesaj06.06.2011, 13:31 (UTC)    
Mesaj konusu:

güzelmiş başarılar arada bende sana magazin haberleri atarım bsden .D
______________
Büyük işler başaran, Küçük adam..
DREAMWEAVER İLE BEDAVA-SİTEM İÇİN TASARIM YAPMA // RESİMLİ ANLATIM
Mesaj06.06.2011, 13:34 (UTC)    
Mesaj konusu:

yusufberki yazmış:
güzelmiş başarılar arada bende sana magazin haberleri atarım bsden .D


cidden çok iyi olur =) lazım zaten , forumda yazım yanlışı yapanları yakalıcam ondan yazdıklarınıza dikkat edin =)
Mesaj06.06.2011, 13:52 (UTC)    
Mesaj konusu:

tamam ben ilk haberi attım devamıda gelecek benden Smile
______________
Büyük işler başaran, Küçük adam..
DREAMWEAVER İLE BEDAVA-SİTEM İÇİN TASARIM YAPMA // RESİMLİ ANLATIM
Mesaj06.06.2011, 13:54 (UTC)    
Mesaj konusu:

Başarılar Wink Bende elimden geldiğince yardımcı olurum.. Wink
______________




Mesaj06.06.2011, 14:21 (UTC)    
Mesaj konusu:

ilk magazin haberimiz yazılmıştır...
şikayetlerinizi iletişim bölümünden yapabilirsiniz...
Mesaj06.06.2011, 15:20 (UTC)    
Mesaj konusu:

ben yapıcağımı yaptım artık gerisi sana kalmış...
bana anlattığın gibi bs canlanmasına katkıda bulunur.başarılar...

______________

rankend on deviantART
Taklitlerden sakının : rankend forumexe hesabı özenti taklittir.
Mesaj06.06.2011, 16:04 (UTC)    
Mesaj konusu:

rankend yazmış:
ben yapıcağımı yaptım artık gerisi sana kalmış...
bana anlattığın gibi bs canlanmasına katkıda bulunur.başarılar...


yorumun için teşşekkürler
ansayfayı düzenledik artık içerik eklemek kaldı
Mesaj06.06.2011, 16:19 (UTC)    
Mesaj konusu:

Tasarım Rankend'in yazı tipinden belli oluyor hemen Smile Smile
Gerçekten güzel bi proje umarım başarılı olursunuz Smile
Başlayın bende birkaç dedikodu yaparım Razz

______________
Mesaj06.06.2011, 16:32 (UTC)    
Mesaj konusu:

http://i1106.hizliresim.com/2011/6/6/10747.png

dostum buna bir bak istersen Very Happy

milleti konuşmadan önce kendini konuşulacak duruma düşürme
Mesaj06.06.2011, 17:36 (UTC)    
Mesaj konusu:

ceidot yazmış:
http://i1106.hizliresim.com/2011/6/6/10747.png

dostum buna bir bak istersen Very Happy

milleti konuşmadan önce kendini konuşulacak duruma düşürme


grafikleri ben yapıyorum benim hatam =)... herkezin yaptığı küçük çaplı hatalar...
bunlara klavye'de hızlı yazmaktan kaynaklanan bi durum


yunus gezer sitede yayınlamıştı asıl hata buna denir :

http://img.webme.com/pic/b/bs-magazino/sasasasas.png
______________

rankend on deviantART
Taklitlerden sakının : rankend forumexe hesabı özenti taklittir.
Mesaj06.06.2011, 17:48 (UTC)    
Mesaj konusu:

bunu saymıyorum bile yazanıda tanımıyorum.....
Mesaj06.06.2011, 17:59 (UTC)    
Mesaj konusu:

inş başarılı olursun arkadaşım
______________

Arabesk Rap DuygusaL Sarkılar.
Mesaj06.06.2011, 18:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

@arabesk-rep

teşekkürler
Mesaj06.06.2011, 19:33 (UTC)    
Mesaj konusu:

Hayırlı olsun ama bence pek başarılı olamıyıcak site.Zaten milliyet,hürriyet gibi sitelerde hp güncel magazin haberleir var.Ve ziyaretçileri hep kendine çekiyorlar Smile Bence başka bir site ile dene.Meseka müzik sitesi,öğretici bilgiler,oyun sitesi v.s v.s

Başarılar Wink
______________
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu