Forum'da ara:
Ara


« Önceki başlık :: Sonraki başlık »  
Yazar Mesaj
Mesaj09.06.2011, 19:30 (UTC)    
Mesaj konusu: Eurovision DA nasıl 1. olduk Sanıyorsunuz

BEN SERTAP ERENERİN VİDEOSUNU İZLERKEN GÖZÜKÜME TAKILAN BİR ŞEY OLDU

ASmile

1Smile BİZ SENELERDİR ERV ELENİP DURURDUK TAKİ SERTAP A KADAR

2:)DURUN YA SERTAP I ARAŞTIRDĞIĞMIZDA KÖKÜ YAHUDİLERE DAYAIYOR
BSmile

BİRİNCİ ŞEKİLDE İSE SERTAP İN YOUTUBE VİDEOSUNUN SON HAREKETİ

2Smile DURUN YA BU HAREKET BANA BİR ŞEYİ HATIRLATTI BU İSRAİLİN YAHUDİLERİN SİMGESİ DEĞİL Mİ

İSRAİL KİM Mİ KUNDAKDAKİ FİLİSTİNDEKİ BEBELERE FÜZE YAĞDIRAN KATİLLER

BU KONU HAKKINDA BİLGİ ARAŞTIRIN SİZCE NASIL BİRİNCİ OLDUK

SANIYORSUNUZ BUNLARIN HEPSİ OYUN OYUNA GELMEYELİM GENÇLİK

VE NOT : İSRAİLLİLERİN İNANIŞLARINA GÖRE BU SİMGE TÜRKİYEDE DAHİL OLMAK ÜZERE KENDİ TOPLARI OLDUĞUNU İLERİ SÜRÜYORLAR







______________
Mesaj10.06.2011, 17:14 (UTC)    
Mesaj konusu:

Vay benim sevgili Einstein (Aynştayn) kardeşim.
Görüşmeyeli nasılsın? Rolling Eyes

Illuminati'yi daha yeni mi farkediyorsunuz?
Birde Blue Beam Projesi ve H.A.A.R.P Projesini inceleyin...
Wink

Ayrıca, Illuminati oyun kartları yazın Google'a ve çıkan videoları izleyin.(Ya da çıkan makaleleri okuyun.)
______________
balikesirerdek.tr.gg ve exevolium.tr.gg adresleri şahsıma aittir. Smile
Mesaj10.06.2011, 17:16 (UTC)    
Mesaj konusu:

Süphanallah . Kardeşim çok sağol bizi aydınlattığın için . Bir daha dinlemicem Sertap Erener filan .
______________
Arrow Halen bir başlık açmadan evvel bölüm kurallarını okurum Smile
Arrow Sinirlenince çoooook güzel oluyorsun Türkiye!
Mesaj10.06.2011, 17:18 (UTC)    
Mesaj konusu:

Surprised Laughing
______________

EĞLENCE ve BİLGİMİ ARIYORSUN
tıkla o zaman http://istemci.tr.gg

YAZAR ARANIYOR ÜCRET KARŞILIĞI OLMAYACAKTIR DESTEK VERMEK İSTEYENLER BANA ULAŞABİLİRSİNİZ
Mesaj11.06.2011, 09:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

blmem belki onlarda vardır ama ozamn savaş zamanydı fransa gibi avrupa ülkeleri bize tam puan vermişti yanlarında bulunmamız için
______________
Bs nin İlk ve tek İframede Olsa Mybb Forumu

http://turkuaz-forum.tr.gg
Mesaj11.06.2011, 13:02 (UTC)    
Mesaj konusu:

Yalnızca Sertab erener mi ? Madonna bile bu işin içinde.
______________




Mesaj11.06.2011, 13:57 (UTC)    
Mesaj konusu:

Peki kuşum Aydın damı bu işin içinde?Neyse zaten bunları dinlemiyorum.Payşaım için sağol
______________
Haydar Samur Since 2007
Mesaj11.06.2011, 13:58 (UTC)    
Mesaj konusu:

Very Happy
______________
Mesaj12.06.2011, 11:49 (UTC)    
Mesaj konusu:

sadece sertap erener değil bir sürü ünlü var ama açıklamak istemiyorum bu işin içinde
______________
Mesaj12.06.2011, 13:11 (UTC)    
Mesaj konusu:

kalpus yazmış:
sadece sertap erener değil bir sürü ünlü var ama açıklamak istemiyorum bu işin içinde


Bu sayfada isimleri açıkladık baya zaten =) bi ara babamı görücem diye korktum =)

http://www.bedava-sitem.com/forum/viewtopic.php?t=183307&start=0
Mesaj12.06.2011, 14:30 (UTC)    
Mesaj konusu:

Masonların illuminati ile hiçbir alakası yoktur.Bilmeden yorum yapmayın.
Mesaj12.06.2011, 16:56 (UTC)    
Mesaj konusu:

Paylaşım için tşkrlr
______________

@tr.gg dısı link yasaktır
Önceki mesajları göster:   


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Türkçe Çeviri: phpBB Türkiye & Erdem Çorapçıoğlu